Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tammy_ schreef:als het maar lekker buiten is, en niet tussen de auto's op het asfalt
. Alleen om die reden heb ik dat altijd braaf betaald. Ik zie daar dus niets van terug. Ik vertik het nog verder te betalen, zeker voor 't ruiterbewijs. Ik ga bijna nooit meer OHZ. juval schreef:groot gelijk!
maar wat zegt het knhs dan als je ze daar op wijst? t is natuurlijk een veels te grote logge organisatie inmiddels, de bureaucratie heeft daar ook toegeslagen.
juval schreef:ik ben lid van de nvvr, doen die wel meer aan dit soort zaken? Ik zal dat eens informeren, al is dat natuurlijk een veel kleinere organisatie met minder geld.
En ik moet nu met de trailer afreizen om ergens goed te oefenen voor endurance of cross, want urenlang op het asfalt lopen zonder ijzers vind ik, en ik denk mijn poown ook niet prettig
Sandrina schreef:juval schreef:ik ben lid van de nvvr, doen die wel meer aan dit soort zaken? Ik zal dat eens informeren, al is dat natuurlijk een veel kleinere organisatie met minder geld.
NVVR is m.i. alleen een vereniging die ritten organiseert op bestaande routes/wegen. Niet meer, niet minder. Over routes creeëren, zoals waar Coen mee bezig is, heb ik ze nog niet gehoord.