alleen doe ik hem dan tussen mijn cap en oor haha ook handsfree toch? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
e_horse schreef:Ja, je bent wel degelijk een bestuurder. Dat heb ik tenminste geleerd bij het koetsiersbewijs en rijbewijs.

. Miss_Malfoy schreef:Lalidan schreef:Fietser is evengoed bestuurder, en die mag nog wel bellen. Dus zolang het niet expliciet voor een bepaald soort bestuurder staat aangegeven dat het niet mag, mag je wettelijk dus gewoon bellen. Of het verstandig is, is natuurlijk een tweede....
Edit: volgens mij vergeten degene die die wetten maken gewoon dat er ook nog ruiters en menners in het verkeer voorkomenVandaar dat wij nog mogen bellen
Houden zo! Al die regels. Zie je mensen al een handsfreeset op hun dure zadel lijmen?
liedje89 schreef:Ik heb trouwens wel eens begrepen dat je bij dresuurproeven je voorlezer ook via een soort walkie talkie mag laten voorlezen dus er zijn vast wel oortjes die ook goed blijven zitten tijdens het paardrijden. Niet nodig dus om eenof ander ingewikkeld (en natuurlijk veel te duur) product te gaan ontwikkelen.
@kellyz: als je samen met iemand eebuitenrit maakt zit je toch ook vaak te kletsen, of dat nu live is of via de gsm ik zie het probleem niet.
e_horse schreef:Misschien mag je dan wel even stilstaan, op je gps kijken en verder rijden? Dat zou ik op de fiets in ieder geval wel zo doen. Niet al fietsend dingen opzoeken ofzo.

Of de situatie moet het niet toelaten. Vertel de beller wel dat ik aan het rijden ben, en hang dus vaak snel weer op
Huertecilla schreef:Ik heb soms een mobiel mee. Dit voor de gemoedsrust van het thuisfront.
Die staat uit en zit in een tasje aan mijn zadel en nee, dat is geen probleem en wel een oplossing; mijn paard(en) vlucht(en) niet en zo kan ik niet op mijn mobiel vallen
)
Hij heeft dan direct door dat ik niet meer met hem bezig ben en trekt ie mooi z'n eigen plan 
KellyZ schreef:Yasminaa schreef:Ik vind bellen op een paard niet kunnen zo raak je je concentratie kwijt bij ons op stal roken ze zelfs te paard schandalig!
Roken te paard? Mijn hemel.
Straks gaan mensen nog drinken te paard.

Voor nood ofzo
En soms sms ik eens.. maar dat komt bijna nooit voor