Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Als ik naar het bos ga, ben ik zo 4 uur weg! Ook zit er veel heide, de Gortelse hei en verder heel veel bos. Helaas hebben we nog geen meertje ofzo ontdekt, maar dat komt misschien nog wel. 
_Noraly schreef:Ik ben al in veel bossen geweest met paarden en gewoon, maar dat friezenberg bos blijft het allermooist!

spettic schreef:Wij staan op het mooiste plekje van de Veluwe. Nl vlakbij Boshuis Drie.
Midden in de bossen en op 5 min. rijden van de hei.
Hier kun je uren rijden!!!
SusanH schreef:Ben gisteren weer eens lekker het bos in geweest vanaf de parkeerplaats bij Prattenburgh, blijft mooi daar en lekker naast de deur, maar ben het eens met Karin, heb in juni ook 2 weken op de Veluwezoom rondgereden en daar kan niet veel aan tippen. Behalve rijden op Vlieland, maar ja, daar kan ik helaas mijn eigen paard niet mee naar toe nemen en is ook niet echt om de hoek.
Wel een piepklein stukje, maar das geen bos te noemen
We hebben wel een klein strandje!
Karin schreef:_Noraly schreef:Ik ben al in veel bossen geweest met paarden en gewoon, maar dat friezenberg bos blijft het allermooist!
Ik moet ook zeggen dat ik daar liever kom dan op de Sallandse Heuvelrug (hoewel je op de SH weer meer kilometers kunt maken). Maar de Friezenberg is gewoon mooier. Al kan die ook niet tippen aan de Veluwezoom, dat is mijn favoriete plek om te rijden in NL.
.
en het bos dat we hebben.. Met een galopje ben je daar in een minuut door heen
Duss.. das geen aanrader