Bonita_Bon schreef:S'ochtends is wel haalbaar, moet je alleen wat vroeger voor je nest uit. Ik kan hieruit alleen maar opmaken dat Smit na al die jaren nog steeds de betere manege is, die het paardenwelzijn hoog in het vaandel heeft staan. Chapeau Aad. Overigens vond ik het tamelijk warm gister, op het strand was het goed te doen maar de duinen en het bos waren heet! (was met mijn honden gaan andelen, ff zwemmen in zee enzo)
Voor degenen die recentelijk nog met Smit mee zijn geweest... niet eens een sprintje getrokken op het lange rechte galloppeerpad? (alom bekend voor N-wijkerhouters)
Doen wij eens in de zo veel weken
Citaat:
Haha heb inderdaad wel dingen over vooral Prins gehoord Paco schijnt beetje schrikkerig te zijn? Wij hadden opzich wel leuke paarden mee
Fox, Alex, Nynke, Omar, Paco, Prins, Guus, Ginger, Ragna, Bo, Jack en begeleiding op Tjimme en Ronny
Nou een beetje.... Bij mij is hij er vandoor gegaan op het voetpad in rengalop. Dan wordt je niet echt blij. Hij is er bij mij wel vaker vandoor gegaan maar dat ligt aan de voorrijder, bij andere voorrijders gebeurd dat niet. Welke voorrijder had je?
Citaat:
Weet iemand hoeveel er ook al weer max meemogen op een Maanrit bij smit?
Wij gingen zatersag met 13+1 begeleider. Meestal is het max. 13