Van je paard vallen (tijdens buitenrit)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

divinegoddes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 02:52

Ik ben 1 keer met buitenrit gevallen. ze schrok ergens van en ging ervandoor ik zat toen net mijn benen te strekken :o

Maar ze kwam na een minuut gewoon weer bij me terug. kon toen niet veel zien want me bril was helemaal kapot gegaan ;( maar is allemaal goed gekomen! :D

Sting

Re: Van je paard vallen (tijdens buitenrit)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:26

Ben op de manege een keer gevallen (wel op buitenrit), paardje ''ontplofte'' in 1 keer, en zo goed kon ik nog niet rijden ;). Pony ging over het voetpad richting manege, maar remde uiteindelijk toch maar omdat de rest achterbleef.
Vorige week met paard en al gevallen, rende eerst een stuk door, maar toen hij doorhad dat ik niet gezellig meeging :P remde hij af ;).

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:31

Ik hou de teugels meestal vast als ik er in de bossen vanaf val. En de keren dat dat niet lukte kwam ze vrolijk terug lopen en kijken wat ik daar op de grond deed....

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 12:32

Ik probeer de teugels vast te houden als ik er in de bossen vanaf val. Maar soms lukt dat niet, gelukkig komt ze dan vrolijk teruggewandeld en kijken wat ik daar op de grond doe...

sjouks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 13:23

Ik ben er 2 keer buiten vanaf gevallen, en alletwee de keren bleef het paardje bij me en had ik zoiezo de teugels nog helemaal goed vast :+

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 14:02

ik ben ook eens van mijn paard gevallen in het bos [IM] C.A. Margarita en dat liep slecht af... Al weerhoudt het me er niet van om nog steeds alleen buitenritten te maken. Rij nog steeds minimaal 3 keer in de week buiten..

Dana82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:41

Op 1 of andere miraculeuze wijze heb ik nog altijd mijn teugels vast ;) .

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 12:07

Ben er op het strand afgebokt, pony is toen terug gerend naar stal[ondanks dat er andere paarden aanwezig waren] en dus ook over een drukke weg. Ik erachteraan gerend, echt doodeng aangezien je de weg vanaf het strand niet kan zien.. Gelukkig waren er mensen die zeiden dat ze veilig 'overgestoken' was.

milou14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 00:16

ik was een keertje met me shetlander aan het lopen toen had die opeens een kuur . hij gingen rennen rennen ik viel op de grond en werdt nog wat mee geslurt toen had ik los gelaten..

ik ben er gelijk achteraan gerend en gelukkig had iemand hem gevangen anders wis ik niet of die terug naar huis ging...