Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

claud01 schreef:Ik krijg de bescheiden ook toegestuurd, dus ben benieuwd wie van jullie ik ooit een keer tegenkom...
claud01 schreef:Ik krijg de bescheiden ook toegestuurd, dus ben benieuwd wie van jullie ik ooit een keer tegenkom...
ikke schreef:Fijn dat je ons alvast waarschuwtGa je ook naar weekenden? Berg je, kom je mij tegen.....![]()
. Wil je hier ook even vermelden naar welke weekenden je gaat dan blijven wij weg
.
. Die ontloop je bijna niet. 
Ben benieuwd hoe ikke in het echt is
Silence schreef:Das op bokt ook weleens zoBen benieuwd hoe ikke in het echt is
hrokur schreef:ikke schreef:Fijn dat je ons alvast waarschuwtGa je ook naar weekenden? Berg je, kom je mij tegen.....![]()
. Wil je hier ook even vermelden naar welke weekenden je gaat dan blijven wij weg
![]()
![]()
.

Silence schreef:Das op bokt ook weleens zoBen benieuwd hoe ikke in het echt is
Jazzit schreef:Hey Silence, goed zeg, dit topic!
Reminder voor mij om de inschrijfpapieren in te vullen en op te sturen... Bij deze liggen ze bij de voordeur om naar de brievenbus te brengen! (Ik had de papieren al sinds enkele maanden, maar ivm 'proefsamenwonen' met mijn vriend is mijn administratie een grote zooi... *zucht*)

Dank je.
)Citaat:Acupressuur middag.
Date: Sunday January 18, 2009
Time: 1:30 pm - 4:30 pm
Notes: Paarden zijn ongelooflijk gevoelige wezens en heel ontvankelijk voor energetische genezing. Acupressuur is een eenvoudig toe te passen aanrakingstechniek die gebruik maakt van druk. Hierdoor worden blokkades in energiebanen opgeheven waardoor energie
weer kan stromen en zodoende de harmonie en evenwicht binnen het systeem herstelt en genezing mogelijk maakt.
Deze vriendelijke behandelwijze helpt om het welzijn en de
algehele gezondheid van je paard te bevorderen. Op deze
middag leer je hoe je zelf deze techniek kunt toepassen.
Acupressuur is een heel goed middel om onbalans bij je
paard te voorkomen of in een vroeg stadium te herstellen.
Je leert je paard beter kennen en signaleert sneller ongewone
dingen.
Er zijn 4 paarden aanwezig om op te oefenen.
Plaats: Ouderkerk aan den IJssel
Datum: zondag 18 januari, 13.30 tot 16.30 uur
Kosten; € 20,- euro

juval schreef:ik zag net dat de agenda is bijgewerkt. Ik heb me alvast aangemeld voor de rit in Austerlitz.. en de rit in Den Treek was vorige keer ook een succes, dus misschien doe ik die ook wel weer.
over de rit in voorthuizen denk ik nog even, want misschien dat ik dan in de knoop komt met de eper4daagse.
juval schreef:austerlitz?? leuk hoor..
de meerdaagse denk ik over Schoorl, maar dat moet ik eerst even thuis overleggen of moeders wel weg mag..