Ik ben sedert gisteravond terug van vakantie, wil de training van Icaro flink opschroeven ivm tornooizomer en wil dit najaar wat crossen proberen. Buitenritten gaan dus standaard 1x/week minimaal op de planning staan! Hoop ik
De uitnodiging voor augustus is er toch nog niet uit? Duurt nog 1,5 maand. En krijg ik normaal altijd standaard uitnodiging voor omdat ik ook altijd al mee rij.
Klopt, de nieuwe gooi ik er in juli weer uit (een maandje voordat hij start) en dan nodig ik iedereen uit die nog in mijn vriendenlijst staat. De huidige duurt nog tot 31 juli en mocht je er voor het laatste beetje nog bij willen kan je mij altijd een pb sturen
Hier was ook best veel schade sinds afgelopen woensdag
justkid
Geplaatst: 14-07-19 16:48
Zo stilletjes hier Ik rij zo vaak op de zandverstuiving dat ik niet meer zoveel fotos maak. Maar vandaag was de lucht wel heel gaaf en geen steekbeesten ik ga trouwens niet meer zonder vliegendeken op pad in deze tijd. We eindigen rond plaats 60 denk ik.
Ik rijd nog steeds niet wel groen licht gekregen om weer te gaan opbouwen. Blessure is herstelt maar met dat vliegende gespuis wacht ik dus mooi nog een maand voor ik er weer op klim. Ga ik daarna wel stappen. Ze geniet dus nog even van haar vrije dagen.!
Ik rijd ook nog gewoon iedere week lekker buiten een aantal keer, maar vergeet vaak foto's te maken en ze zijn inderdaad steeds hetzelfde haha Ik sta nu op plaats 50
Hier was 't even rustig, pony had vakantie na m'n wedstrijd, aansluitend ging ik zelf 2 weken op vakantie, dus Ponylief z'n vakantie werd in totaal 3 weken. Na terugkomst een kort ritje en de dag daarna klapte ik door m'n enkel, dus weer een week rust... Gisteren wel weer 21 km gereden, dat ging aardig met m'n enkel, dus nu weer lekker gaan genieten van pony en het bos.
Ik sta op plaats 60, maar doe pas vanaf maart mee met de challenge. Dus volgend jaar...
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 15-07-19 20:16
Hier ook vaak zelfde rondjes hoor, maar soms ontdek ik dan toch weer leuk fotomomentje. Ik maak er wel uitdaging van elke keer weer wat te schieten. Hier niet zo vaak rijden, maar ik wandel wel of ga op de fiets mee als ander mijn pony rijd. Vandaag voor het eerst met mijn jonge pony de spoorwegovergang over, alleen geen mooie foto, haha.