Dat is een lange wandeling! Ik loop meestal max. 5km met paard Daarna stap ik er op want ben dan het lopen zat haha
VanHuisUit
Geplaatst: 20-08-14 17:22
Ber wordt niet bereden. Wie weet gaan we dat wel weer doen maar ze is heel flink geblesseerd geweest aan haar nek, schouders en rug. Maar de wandelingen worden steeds langer dus wie weet...
Hier een klein rondje van 5 km gemaakt, wel een paar geweldige galopjes kunnen doen We staan op plaats 72
melody7
Geplaatst: 20-08-14 20:23
Ik heb ts een berichtje gestuurd om weer mee te doen! Helemaal aan het begin deed ik ook mee maar toen heb ik endomondo eraf gegooid omdat dat niet goed werkte met mijn telefoon en heel veel internet verbruikte, nu staat hij er weer op dus leek me leuk
Ik rij op 't moment 4-6x in de week min. 15 kilometer dus dat tikt lekker aan Ik ben de ritten van afgelopen maand erin aan het zetten, is toch nog vrij veel werk ookal rij ik altijd hetzelfde rondje
Sparky10
Geplaatst: 20-08-14 20:42
hier verbruikt die enorm veel batterij , als ik dus de optie wil kiezen om low battery wil doen dan moet ik betalen ? iemand een andere tip ??
en ik krijg hem niet in het nederlands alleen maar engels of eh deens...
Ik heb de vakanties achter de rug, paard is weer de oude. Dus voor ons kunnen de ritjes ook weer beginnen. Vandaag een klein ritje van 4km gemaakt, kwam ook door de dreigende lucht.
Ik hoop dat ik na weekend oook weer KM ken maken, Ik ben na ongeluk enorm geschrokken en nog veel pijn er aan! maar ik wil graag weer lekker op pad gaan!
Hier ook pas na t weekend weer echte km, vanmiddag alleen hem halen. We gaan vanavond t/m zaterdag namelijk naar de Nationale Tentoonstelling, dus dan geen buitenritjes
Ik heb hem ook gekocht en het batterijverkbruik is een mega verschil. Eerst mocht ik blij zijn als ik 2 uur redde op een volle accu. Nu doe ik een 3 uurs rit en dan is mijn accu nog steeds half vol.
Ik heb de gewone versie, maar zoveel verbruikt hij bij mij niet hoor. Maar nu heb ik ook wel een vet goede telefoon
Sparky10
Geplaatst: 21-08-14 12:44
S_imonee schreef:
Ik heb de gewone versie, maar zoveel verbruikt hij bij mij niet hoor. Maar nu heb ik ook wel een vet goede telefoon
hahah ja nu wel , is deze wel waterdicht? ja ik gebruik hem niet elke keer meer, laatste keer was epe en toen was die batterij zo snel leeg, simone we gaan in oktober wel even kijken hoe onze settings zijn gezet wellicht scheelt dat ook in gebruik , ik betaal nooit voor apps dus ook niet voor deze
Marjo
Geplaatst: 21-08-14 12:48
Nessa schreef:
Vandaag weer proberen een ritje te maken.
Is er trouwens behoeft aan een challenge exl endurance ruiters?
Ja Haha! Als er moeilijk gedaan word over crossen vind ik dat er ook wel een aparte mag komen voor endurance ruiters
Zo hebben de gewone buitenrijders geen schijn van kans namelijk.
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ik rij endurance en dat is gewoon buitenrijden en mijn pony heeft nu een blessure dus ja dan maak ik ook geen schijn van kans? Maar ik sta wel in de top 10 met mijn 0-5 km die we iedere dag mogen stappen.
Zoefken
Geplaatst: 21-08-14 12:54
Als ik mijn helderheid van het display op zijn laagst zet gaat hij echt super lang mee! Ooit eens een 2 uur durende rit met een ienie minie streepje batterij overleefd.
Anoniem
Geplaatst: 21-08-14 13:03
Tja, ik vind dat cross, zolang het niet in een bak qua formaat is, gewoon mee kan tellen. We staan immers ook Endurance-wedstrijden toe, maar ook het wandelen / hardlopen / (fietsen weet ik niet?) met je paard. Terwijl ik die drie eigenlijk niet echt buitenrijden vind. Ik doe dat allemaal wel, maar dan staat het op resp. wandelen / hardlopen of fietsen. Buitenrijden is voor mij gewoon er echt op zitten (of erachter ) Maar het doet er niet toe wat ik vind, want de regels zijn anders bepaald. Dus degene die de challenge opgezet heeft, die heeft besloten dat Endurance wel mag, maar Cross trainingen niet. Dat is haar besluit, dus anderen die vinden dat het anders moet, kunnen toch gerust een eigen challenge opzetten met eigen regels
Verder moet je ook niet teveel kijken naar wie er bovenaan staat en of dat wel / geen Endurance ruiters zijn, zo zijn er ongetwijfeld een hoop die vals spelen (speelden) door hun eigen fiets-tripjes van huis naar stal op paardrijden instelden en dan privacy op enkel zichzelf (jaja, olifanten vergeten niet veel, en ik ook niet vind dat niet fair, maar het werd getolereerd, dus dan is het uit mijn handen) Maar; je moet gewoon kijken naar hoe jij je sport beoefent, hoeveel lol je er zelf in hebt, en je alleen afmeten daarnaar. Niet naar anderen.
Qua batterij sparen : ik zet vaak alle apps uit, resolutie laag, internet uit, wifi uit etc. Maar ik heb toch vaak 2 phones bij me, een oude Nokia die het lang volhoudt, en de Iphone voor af en toe te checken. Die Nokia redt het toch wel een uur of 5-6 bij dagtochten.