Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Daarna stap ik er op want ben dan het lopen zat haha
We staan op plaats 72

Ik ben de ritten van afgelopen maand erin aan het zetten, is toch nog vrij veel werk ookal rij ik altijd hetzelfde rondje
S_imonee schreef:Ik heb de gewone versie, maar zoveel verbruikt hij bij mij niet hoor. Maar nu heb ik ook wel een vet goede telefoon
dus ook niet voor deze
Ik rij endurance en dat is gewoon buitenrijden en mijn pony heeft nu een blessure dus ja dan maak ik ook geen schijn van kans? Maar ik sta wel in de top 10 met mijn 0-5 km die we iedere dag mogen stappen.
) Maar het doet er niet toe wat ik vind, want de regels zijn anders bepaald. Dus degene die de challenge opgezet heeft, die heeft besloten dat Endurance wel mag, maar Cross trainingen niet. Dat is haar besluit, dus anderen die vinden dat het anders moet, kunnen toch gerust een eigen challenge opzetten met eigen regels 
vind dat niet fair, maar het werd getolereerd, dus dan is het uit mijn handen) Maar; je moet gewoon kijken naar hoe jij je sport beoefent, hoeveel lol je er zelf in hebt, en je alleen afmeten daarnaar. Niet naar anderen.