Vandaag nog eens een rondje gemaakt, weer 10km erbij. Hoera. Alleen wil endomundo de gegevens niet overnemen van mijn garmin dus maar handmatig ingevoerd
Danseresje
Geplaatst: 19-05-19 19:52
Varekaj schreef:
Vandaag nog eens een rondje gemaakt, weer 10km erbij. Hoera. Alleen wil endomundo de gegevens niet overnemen van mijn garmin dus maar handmatig ingevoerd
Had ik met mijn wandeling van vandaag ook last van. Uiteindelijk pakte Endomondo hem wel toen ik thuis WiFi had....
Bij mij zat er idd ook wat vertraging op, maar kwam uiteindelijk vanzelf goed, dst Endomondo 't wel had overgenomen. De menzis app had 'm wel meteen doorgekregen van Garmin, dus lag aan endomondo kennelijk.
Anoniem
Geplaatst: 19-05-19 20:29
Ja ongeveer 10min geleden plots een berichtje dat endomundo het had overgenomen. Dus die omgezet naar paardrijden (ik track met mijn garmin de ritten onder fietsen op mijn horloge) en de manuele eruit gehaald.
Hier maakte wifi geen verschil, dat staat al de hele tijd aan. Had wel meerdere apps die aan het updaten waren. Zal daar misschien aan gelegen hebben.
Enjoy the ride lijkt me leuk! Hier is van de zomer de "Tour de Luxembourg", 1 week lang elke dag etappes van 25-30 km. Kunt m helemaal meerijden of een gedeelte. Hoop 1 of 2 dagen mee te kunnen doen.
Vandaag n klein rondje gereden
Verder hebben we veel dressuurwedstrijden op het moment,dus iets minder vaak buitenrijden. Al oefen ik eigenlijk niet zo vaak
Ik heb mijn wedstrijdcarrière helemaal aan de wilgen gehangen. Was er ineens zo klaar mee Wij gaan ons dus vooral focussen op de ritten en voor de afwisseling lekker soepel houden in de bak.
Getup
Geplaatst: 20-05-19 13:25
Dat had ik ook. Zou noooooit meer gaan. Maar vind het toch wel leuk,af en toe op pad te gaan. Vooral,omdat t zo goed gaat
Netjes! Mijn paard vindt het niet leuk Elke keer een gevecht, veel spanning op vreemd terrein (niet alleen met wedstrijden), extreem verlatingsangst. Na 10 jaar van alles proberen was het klaar. En buiten is hij super braaf, de stabiele factor als we met een groep gaan, betrouwbaar als we alleen gaan. Dus ja, dan gaan we maar naar buiten
Getup
Geplaatst: 20-05-19 15:37
Dan zou ik het ook wel weten en er klaar mee zijn. Was ik met mn vorige paard ook,die blokkeerde in de ring en liet je gewoon keihard zitten. Ging er alleen mee op pad,ging prima. Losrijden ook. Maar de rest....pfffff. En altijd relaxt en rustig gebleven. Maar ging niet opschieten. Plus dat het dan voor beiden niet leuk is en je je afvraagt,waarom je er tijd en geld in stopt.
Sav neem je mee, stap je op en rijdt vrolijk n rondje,net als thuis. Dat is leuk
Heb,toen we Savana kregen ( vorig jaar juni) geloof ik 4 maanden lang niets anders gedaan als lekker buiten rijden ( kon met mn vorige paard niet zo relaxt en ook niet alleen) .
Getup
Geplaatst: 22-05-19 11:51
Vandaag 16 km gereden, wilde wat wegen uitproberen,uiteindelijk braaf een stuk dezelfde weg teruggereden,omdat ik nog steeds ergens in t bos stond en niets anders als bomen zag . Ervaring hier leert me,dat je heeeeeeel ver van huis kunt zijn zonder iets tegen te komen .
Emori
Geplaatst: 22-05-19 13:17
Prachtig
We waren in april in Luxemburg, was een manege naast de camping, maar de week was zo maar om
Vrees,dat een vakantie naar Canada al nooit gaat gebeuren.,..of zonder mn man ( boerderij thuis). Lijkt me waanzinnig mooi. Elk land heeft zn charmes, NL is ook erg mooi!
Sherivey
Geplaatst: 23-05-19 07:30
Getup schreef:
Vrees,dat een vakantie naar Canada al nooit gaat gebeuren.,..of zonder mn man ( boerderij thuis). Lijkt me waanzinnig mooi. Elk land heeft zn charmes, NL is ook erg mooi!
Klopt, ieder land heeft iets moois
Heb ook nog een hele waslijst aan landen die ik nog wil zien