Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn moeder heeft ook zo'n tasje wat je onder je kleren kan doen, is heel smal en heel makkelijk (voor op vakantie bv., tegen zakkenrollers). Denk dat ik dat eens ga proberen, volgens mij kan mijn mobiel daar net in en in het hoesje van mijn mobiel kan ik mijn identiteitskaart en wat geld enzo steken.. Dus dat zou ideaal zijn dan als dat makkelijk zit 
Ga gewoon dezelfde tijd nemen als toen met die stapronde onder het zadel, ik wandel sneller dan dat [***] stapt dus dat zit dan wel goed qua tijd

):
Boos worden helpt dan niet (dan wordt hij namelijk ook boos en dat vind ik dan weer niet zo leuk
) maar nu heb ik het principe toegepast van "jij eet gras? Prima joh, gaan we even stukje goed draven!" .. Ben eens benieuwd of dat werkt, vandaag 3x moeten toepassen
Verder gewoon gestapt, was best wel fijn rondje 

Is arabiertje er ondertussen weer bovenop?
Was braaf hoor, maar op z'n [***]'s
Ik ga ook zo lekker hard omdat ik ong. 2 ritten per week begeleid voor het werk. Tel daarbij nog de ritten met eigen pony's op en ik maak lekker veel km's. Deze week zelfs 4 ritten, ga zo weer richting werk. Eerst nog even de eigen paarden voeren.
Hopelijk komt het toch snel goed met arabje..
Wat is er gebeurd?
En hij kan nogal eens momenten hebben van "ik wil links en hij rechts" of plots grasduiken of dergelijke, en dat zie ik zonder zadel toch niet goed komen, zo'n goede ruiter ben ik niet volgens mij
Grapjuh!