Ik heb mijn telefoon vaak gewoon in m'n hand.. Niet heel veilig maar wel de handigste optie. Mijn zomerrijbroek heeft een zakje waar die maar amper in past en in de zomer heb ik geen jas aan. In mijn winterrijbroeken past hij wel maar die zijn met dit weer te warm
Ik heb eigenlijk altijd wel een dunne regenjas mee, het weer kan hier in de bergen behoorlijk snel omslaan. Die knoop ik om mijn middel, mobieltje in een jaszak. Om te zorgen dat er geen mobieltje tegen me aan knalt in galop prop ik de punt van mijn jas met daarin de mobiel tussen mijn buik en de knoop. Dan kan ik er gemakkelijk bij en heb er geen last van.
tinkert_tje
Geplaatst: 09-08-14 18:40
ik stop hem in een speciaal hardloop heuptasje heel handig en niet lomp draag hem ook qel eens onder mijn kleding www.spibelt.nl
Anoniem
Geplaatst: 09-08-14 19:09
Zoiets ziet er inderdaad goed uit Mijn moeder heeft ook zo'n tasje wat je onder je kleren kan doen, is heel smal en heel makkelijk (voor op vakantie bv., tegen zakkenrollers). Denk dat ik dat eens ga proberen, volgens mij kan mijn mobiel daar net in en in het hoesje van mijn mobiel kan ik mijn identiteitskaart en wat geld enzo steken.. Dus dat zou ideaal zijn dan als dat makkelijk zit
Zo even die ene route dan manueel toevoegen, fijn dat dat kan, volgende keer gaat mijn horloge mee op wandeling Ga gewoon dezelfde tijd nemen als toen met die stapronde onder het zadel, ik wandel sneller dan dat [***] stapt dus dat zit dan wel goed qua tijd
Anoniem
Geplaatst: 09-08-14 20:34
Zo, heb even alles bijgewerkt
Rondje van vandaag (naja, rondje ):
Best wel trots op de max. snelheid, is van een stukje draf.. als consequentie voor het gaan gras eten Boos worden helpt dan niet (dan wordt hij namelijk ook boos en dat vind ik dan weer niet zo leuk ) maar nu heb ik het principe toegepast van "jij eet gras? Prima joh, gaan we even stukje goed draven!" .. Ben eens benieuwd of dat werkt, vandaag 3x moeten toepassen Verder gewoon gestapt, was best wel fijn rondje
Met het toevoegen van die wandeling zit ik nu aan bijna 10 km! Jeeeej
Ik heb ook een,heuptasje voor mijn mobiel. in die endurancebroeken heb je alleen een zakje op je kont zitten met een ritsje. Maar geloof niet dat ik daar ooit mijn mobiel in ga krijgen....
Bij de Action heb ik een tijdje terug een sport heuptasje gekocht. Super plat past precies een (grote) telefoon in en er zit nog een vakje voor een bidon op. Ik gebruik hem voor skeeleren maar ik denk dat ie ook voor paardrijden ideaal is.
Somebitch
Geplaatst: 10-08-14 09:44
kim345 schreef:
Ik heb ook een,heuptasje voor mijn mobiel. in die endurancebroeken heb je alleen een zakje op je kont zitten met een ritsje. Maar geloof niet dat ik daar ooit mijn mobiel in ga krijgen....
Ik heb nu twee gewone rijbroeken met streekzakken en daar past mijn telefoon gewoon in. Draag ik een rijbroek zonder zakken, dan doe ik mijn telefoon in een moneybelt en als het niet zo warm is in de zak van een dunne bodwarmer.
Ik hoop dat er nog een rondje inzit, ik zie dat er (veel) regen aankomt dus ik hoop dat het daarna nog even droog wil worden.
Vanmorgen een rondje gedaan, was voor de regen terug. Niet zo heel ver geweest, maar komt goed.
Mijn kleine dame krijgt alleen praatjes, wordt wat:-)
mamajolijn
Geplaatst: 10-08-14 16:02
Dit weekend mazzel gehad. Gisteren stralend weer gehad naar het strand en vandaag bewolkt maar droog. pas met afstappen begon het te spetteren.
Zaterdag (met rengalopje over het strand)
Zondag, fijne bosrit
Dit zijn voorlopig mijn enige kilometers te paard, helaas. Misschien in oktober weer.
Zoefken
Geplaatst: 10-08-14 16:30
Mag ik mij hier ook melden? Ik rijdt met mijn pony geregeld buitenritten en zet eigenlijk altijd Endomondo wel aan, gewoon omdat het kan. Mijn pony vindt het super leuk om kilometers te maken. Ook pakken we soms hier en daar een endurance wedstrijdje mee in de impulsklasse (ooit misschien officieel). Ik doe nu ook met een challenge mee (besloten groep) om de meeste kilometers in een jaar te rijden. In mijn hele Endomondo carrière heb ik al 417.71 km gereden. Dit is mijn meest recente rit.
Hier vandaag maar in de binnenpiste vertoeft, vertrouwde het toch niet zo met dat weer Gewoon eventjes gelongeerd met touwtjes, moet zeggen dat mij dat meer dan goed beviel.. pony is echt weer in zijn normale doen, heel fijn
Jullie schrijven over zelf routes toevoegen/intekenen met de hand. Hoe doe je dat dan? Ik heb bijvoorbeeld de eerste rit van de maand niet in de telefoon, maar wel gereden. Hoe kan ik dat dan nog invoeren?
Laat ik ook eens foto's posten, ik zie zoveel leuke foto's en routes voorbij komen.
Gisteren 19 km gereden met mijn Arabiertje, helaas toch gemerkt dat dat net over zijn grens heen ging (geeft hij zelf helaas niet aan, hij dendert wel door met de oren erop). Dus vandaag even een dagje vrij en morgen misschien een klein rondje of nog een dagje lekker niets.
Daarna 's avonds nog meegedaan aan de jaarlijkse stoelendans te paard, geen km's gemaakt dus met smurfje (had haar mee aan de fiets, maar die heb ik onder fietsen laten staan). Maar toch even een foto van mijn wijsneus en haar prijs. Vandaag les gehad op de vereniging, dus ook maar 7 km gereden (heen en terugweg), maar morgen gaan we er weer met de wagen op uit als het goed weer is.
Anoniem
Geplaatst: 13-08-14 20:19
Leuke foto's Mooney Is arabiertje er ondertussen weer bovenop?
Vandaag nog 2.3 km erbij op de teller, wandeling met [***] [***] heeft vandaag met een ruitertje in de groepsles meegelopen, wilde eens zien hoe hij reageerde met een andere ruiter en daar lopen wel wat vinnige kinderen rond die graag nieuwe paarden rijden dus waarom niet. Hij heeft het weer super gedaan Was braaf hoor, maar op z'n [***]'s
Jammer genoeg toch wel weer open gereden bij de singel Hij heeft nu 2 dagen (buiten)rust, wilde zaterdag weer gaan stappen maar moet nu even zien hoe het tegen dan eruit ziet. Komt door zijn dikke buik, maarja, om die er weer af te krijgen zal ik wel wat moeten qua rijden, want enkel aan de hand schiet het ook niet op
@Sabine: Lekker aan de wandel dus, jammer van de singelwond van Cobe. Is zonder zadel geen optie, of is hij daar niet betrouwbaar genoeg voor op het moment? Met meneer Arab gaat het helaas nog steeds niet goed, maar ik geloof niet dat het van de rit komt. Hij trapt zichzelf best vaak tegen zijn benen op de wei, zijn altijd hele kleine plekjes dus die maak ik dan schoon en klaar is kees. Helaas 1 wondje gemist en op dat been zit nu een groot ei. Ben er niet zeker van of de wond nu raar is gaan doen of dat de pees beschadigd is, dus verzorg alsof beide mis is gegaan. Als het niet over gaat maar DA erbij, maar dat probeer ik te voorkomen want ik ben het nog nooit eens geweest met de lokale DA (ben natuurlijk op vakantie), dus denk niet dat ik er veel aan heb.
@Paardennamen: Ah een soort collega dus Ik ga ook zo lekker hard omdat ik ong. 2 ritten per week begeleid voor het werk. Tel daarbij nog de ritten met eigen pony's op en ik maak lekker veel km's. Deze week zelfs 4 ritten, ga zo weer richting werk. Eerst nog even de eigen paarden voeren.
MachoPablo
Geplaatst: 14-08-14 07:57
Gisteren verlopig me laatste rit ben ik bang voor, Klein ongelukje gemaakt hellaas Gisteren flinke smakker gemaakt,!:o
Anoniem
Geplaatst: 14-08-14 11:41
Dat is minder mooney Hopelijk komt het toch snel goed met arabje..
Ook moonforever geen goed nieuws Wat is er gebeurd?
Zonder zadel zie ik niet meteen zitten, het is niet dat hij onbetrouwbaar is, maar ik ben een schijtluis En hij kan nogal eens momenten hebben van "ik wil links en hij rechts" of plots grasduiken of dergelijke, en dat zie ik zonder zadel toch niet goed komen, zo'n goede ruiter ben ik niet volgens mij
Iedereen weer lekker bezig. Vanochtend les gehad, erheen is bijna 2km stappen, dus toch weer bijna 4 km erbij, haha! Gisteravond nog even lekker rondje over strand wezen doen. Was er pas na half 9, dus dan ist echt zonsondergang, heerlijk!
Nu vier dagen niets, want we gaan een weekend weg.