Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mando schreef:Vorig jaar rond deze tijd ook
Ik weet nog dat ik toen terug kwam van rondje mensinghebos en dat hij net een poffertjes pan was
Foto's gevonden.
[ [url=m/VmONPc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XX3L7O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sandyislief schreef:Die foto met dat hert is gaaf Naskapower!
Hier nu even geen ritjes, verzorgpaardje is al vanaf donderdag ziek, heeel veel geel snot en 40 graden koorts. Een soort virus. Echt heel sneu. Krijgt nu 2x per dag koortsremmers en staat nu met deze warmte ipv op het land in een koele stal om niet oververhit te raken.
Hij is echt heel zielig nu, sloom en laat zijn hoofdje hangen. Hopelijk knapt hij snel op. Heb hem alleen geknuffeld en afgesponsd vanmorgen.

Wandelpaard wilde ook draven 

.

. Steekbeesten in elk geval. Woensdagavond was ik aan de hand gaan lopen omdat het voor het eerst was dat ze alleen van ( een) stal wegging. Erop zag ik dat niet zo zitten. Ze was druk, zweette als een otter ( en ik dus ook). Onwijs veel stekers, waar ze helemaal van doordraaide. Maar toen ik er na een half uur op kon en we konden draven viel het wel mee. Dat was zonder vliegenuitrijdeken. Donderdag de deken opgedaan en er gelijk op gestapt, ze was wel onwijs druk en erg aan het trekken om harder te mogen, maar niet zoveel stekers opgemerkt. Ongeveer half-half gestapt en gedraafd. Wel een hele dikke regenbui met in de verte onweer onderweg, ik was nat tot op mijn ondergoed
. En zaterdag vond ik het ook wel meevallen, ik was vergeten om de deken aan het hoofdstel vast te maken en ze was niet onwijs aan het trekken en niet aan het zwiepen met haar hoofd. Wel een paar dazen doodgemept die op haar hoofd zaten, maar verder viel het me mee. Toen kon ik dus onderweg foto's maken, dat lukte me de andere dagen echt niet. Ik vertrok vanaf camping de Zandkant als jullie dat wat zegt, die zit aan de zuidkant van de LDD. Hoe het aan de noordkant is weet ik niet hoor. Lynn2014 schreef:@Jet, hoe was het met de muggen? Ik ben niet meer het bos in gegaan door die muggen. Zelfs met vliegendeken worden we er stapel gek van!