Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik probeer hem tussendoor ook te longeren of te laten bewegen door grondwerk (ook wel ipv het rijden, het is niet dat hij 6 dagen per week aan de bak moet, verre van) maar twijfel of hij dat wel leuk vind.. doe het dan puur onder het motto 'het is goed voor hem'.. 
Citaat:Voor de meeste enduranceruiters is vrij echt vrij dus in het land.
dus die ging na hooguit twee dagen lekker even aan de pessoa minuutje of 20 en dan de dag daarna weer rust enz.
). Nu blijven steken op zo'n 15 km en aan het eind zo'n pony die denkt, jeetje zijn we nu al klaar 

Nog maar twee korte ritjes gedaan. Hopelijk dit weekend nog een lekkere tour maken 
(waarom weet ik ook niet.. zag er blijkbaar wel betrouwbaar uit
)
Ik heb jaren geleden ook ooit een bosrit in Frankrijk gemaakt maar dat was juist in de bergen, was ook wel gaaf om een keer te doen 

En heb ook de 4 eerste drafpassen gedaan
(gewoon op vraag van mij, maar na 4 passen vond hij het wel weer genoeg zijn best gedaan
).

). Zou er nog iets zijn wat ik zou kunnen doen? Want eigenlijk heb ik een heel brave pony 
). Zou dat gewoon pijn verbijten zijn en zou dan alles wel goed komen? Of moet ik daar toch voorzichtig mee zijn?
!
! Heb het hardlopen nu dus maar een keertje onder paardrijden weggeschreven
! 

Mooi hoor! (oortjes ook trouwens
).