is het nu wel verstandig om te rijden al is het maar een uur? Zembla is morgen ook nog vrij, heb hem net lekker gedoucht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is het nu wel verstandig om te rijden al is het maar een uur?
.
(eenmaal terug in conditie).
.
.
.
. Stel dat dat niks word met die gene die ik heb lijkt stowaway en Breese (justwestern) me wel wat voor er aan.

nu momenteel 10-15 km met uitbouw tot 40-50...
. Als ik merk van het gaat niet dan doe ik het zelf ook niet, al wel eens vaker een rit ingekort omdat ik merkte van zit geen energie in vandaag
.

die vond he stroomhuisje veel enger

Van Marianne mocht ik een trouwjurk lenen als hij paste, hij was ietwat ruim maar paste goed. Deze dag zag ikheel erg tegenop niet vanwege de gebeurtenissen maar vanwege de route. Je moet langs de spoorlijn (vond Rogan niet eng) Onder het viaduct met spoorlijn (ook niet eng) en dan weer een drukke weg oversteken (al helemaal niet eng). De paarden volgepropt met zadeltassen en we zijn gaan rijden.

Na aan een mountainbiker de weg te hebben gevraagd en achtr hem aan gehobbeld te zijn herkenden we het weer. Iets te laat waren we gearriveerd maar beter laat als nooit