Enige waar die van mij wel eens van weg schiet ,zijn fladderende vogeltjes. De rest maakt haar niets uit. Ze ziet alles,maar is gewoon niet onder de indruk.
Vandaag weer een rondje gedaan. Voor het eerst bijna van Titane gevallen wilde harddraven, dus zat in verlichte zit en heb de teugels dan meestal vrij relaxed vast. Alleen vloog er een vogel op aan de zijkant van t pad. En Titane, die toch al in een spookbui was, sprong ineens opzij, waardoor ik een teugel verloor. Meneer zag zn kans schoon om m in galop te peren. Ik mn evenwicht en teugel terug en kreeg m vrij snel in een rustiger tempo. Heb m wel laten galopperen, want wil m juist aanmoedigen om te galopperen ipv harddraven.
Wel lekker gereden verder, ondanks dat ie best wat spoken zag vandaag
Afgelopen zondag 25 km gereden met mijn triple. We kunnen de rit van 20 april qua kilometers makkelijk doen geen probleem. Nu hopen dat me dochter met haar shetlander het vol kan houden.
Maandag de allerleukste dag gehad. Mijn dochter haar lespony mocht met pensioen en omdat mijn dochter zo wijs met hem is mocht hij met ons mee naar huis. Na haar laatste les verteld dat hij mee naar huis ging die reactie goud waard.
Heb altijd al gezegd als frodou met pensioen kan neem ik hem mee het is net een grote knuffelbeer En dan die reactie van dochterlief we nemen frodou mee naar huis nee echt? serieus mag ie mee naar huis. kruipt frodou aan geweldig en bij de stal vraag ik haar haal jij even zijn nieuwe halster op kijkt ze me nog eens aan mem gaat ie echt mee?
Deze week moet en zal ik terug een rondje maken Wanneer weet ik alleen nog niet.
Volgende week maandag ga ik normaal met iemand van de club een bepijlde buitenrit doen wat verder van huis. We hebben aardig wat recreatieruiters in onze vereniging en ik wil proberen om minimaal 1x/maand met die ruiters (en ook onze wedstrijdruiters natuurlijk) een leuke tocht te maken. Goed voor onze groepssfeer en nog beter voor mijn kilometers