Jolijn gefeliciteerd met winnen van de shoot!! Ik heb supergaaf betaalbaar zadel hier op bokt gezien Voor pres. Maar helaas is het te groot... Boommaat dus dat zou lastig worden.,
Wat leuk, een shoot winnen! Ik had een maand geleden onverwacht een shoot, ik ben superblij met het resultaat (zie onderschrift) - nu nog kiezen welke er aan de muur komt.
Als je niet kunt rijden na het bekappen is je pony of erg gevoelig, of je bekapper doet iets niet goed. Ik mag van de hoefsmid ook altijd meteen rijden als er weer nieuwe ijzers onder zitten
Ik vind het vandaag te warm om buiten wat te doen... Djilna was vroeg naar stal vanmorgen om te trainen, zij heeft Jip in de wei met schuilstal gezet. Vannacht stond hij nog op het grotere stuk zonder schuilmogelijkheid, maar daar is overdag ook geen schaduwplekje. Op het andere kleinere stuk heeft hij zowel schaduw van de twee bomen in de wei, als van de schuilstal.
Zelf blijf ik voorlopig even binnen. Beetje gekokkereld, pastasalade voor vanavond, aardappelsalade voor morgen. En dat is wel zo'n beetje wat ik doe.
Vanavond nog even naar stal, uitmesten en voeren. En dan hoop ik echt dat de temperatuur snel af gaat nemen...
Ikke ben mijn huis aan het poetsen , Yentle heeft vrij met dit warme weer ... verder geniet ik van een dag niet werken dus straks na het huis poetsen ga ik echt even niks doen hoor !
Hier tot nu toe ook te warm hoop nog na 18 of 19u te kunnen rijden moet anders extra vroeg opstaan morgen er voor. Moet 'm eigenlijk vooral terug wat trainen dat die niet enkel op niveau komt maar ook dat buikje beetje weg gewerkt raakt .
het is indd flink warm... vandaag nog wedstrijd gehad, zelf wel tevreden, punten zeggen wat anders.
nu de pony van een vriendin ophalen en dan vanaf morgen een bosweekje
Wijslander
Geplaatst: 21-07-13 16:34
Pfff inderdaad, wát een hitte! Respect voor de mensen en paarden die gewoon doorzetten met dit weer, al lees ik veel vrije weekenden. Lijkt me ook wel erg verstandig met deze zon!
Wij hebben er even goed gebruik van gemaakt en Kees zijn (half)jaarlijkse wasbeurt gegeven:
En natuurlijk zegt iedereen dan precies wat ik niet horen wil: 'Het lijkt net een Haflinger!' (niet dat ik iets tegen Hafjes heb, maar ben wel erg trots op mijn ijsco!)
@DC, dat klinkt heerlijk! In de wei met een een fles water! Dat ga ik binnenkort ook maar eens doen!
Ty krijgt binnenkort ook zijn jaarlijkse wasbeurt. Hopelijk dan ook wat minder last van de vliegen....
Ik zei gister op stal nog: 'Ik zou graag een ochtend-mens willen zijn en 's morgens hardlopen/paardrijden e.d. maar als ik 's morgens wakker wordt denk ik daar heel anders over!
Ik heb net even geluierd op het strand in kroatie! Volgende week maar weer rijden smurf vermaakt zich vast ij het land wel, genoeg schaduw en een grote bak water dus dat moet wel goedkomen!
Poeh hier hebben we een flinke rit gereden en Shoot gehad, maaarrr ik ga beetje m'n verjaardag vieren en dan lees ik morgen bij en zal ik al wat foto' s plaatsen van de shoot
Die fjord van mij vond zijn wasbeurt ook erg lekker, maar ik doe dan niet helemaal wassen zoals je normaal doe. Bij mij gaat de shampoo in een emmer en dan water erbij en dan aanbrengen met een borstel. En daarbij is het toch ook hopeloze zaak, want binnen 5 minuten had ik een gra-kleurige fjord.