Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:En bij de fellere moet je nog opletten dat je niet in slaap valt... Sorry
pompom schreef:19suus25 schreef:Het is nog niet zeker, maar het zou best wel eens kunnen dat in de komende jaren een ruiterbewijs of koetsiersbewijs verplicht wordt voor iedereen die met een paard de openbare weg op gaat.’ ??
![]()
Dit roepen ze volgens mij al ongeveer 15!!!! jaar.
Men houd graag dit fabeltje in leven want je moet natuurlijk wel zietjes blijven winnen voor je imo onzinnig papiertje.
Zolang je natuurlijk niet in een verplicht gebied zit want helaas dan moet je wel![]()
En ja je mag gewoon buiten rijden elders zonder dit vodje.
En jawel.....je bent ook nog verzekerd zonder dit vodje
Binckydenice schreef:Noppes, heb nog geen lotterij gewonnen, en geen eigen knol dus. Gelukkig wel een heel leuk bijrijdpaard, maar het geld groeit me dus niet op de rug.Als je een paard kunt houden, en om te lessen het nog nooit op een manegeknol te hoeven doen heb je geld zat toch?
runningkawa schreef:onee....niet alweer...
Ik weet niet anders dat ze dit al beweren...elk jaar opnieuw...
En ben bijna bejaard
Eerst zien dan geloven...
Binckydenice schreef:Ik weet al wat het is Jullie voelen je veel te goed om een ruiterbewijs te halen dat is het...
Nou ik zal voor jullie buigen... (NOT)![]()
Ik wil jullie wel eens zien zakken voor het ruiterbewijs met jullie ervaring haha. Ik zou zeggen bewijs je kennis, je zou het juist als uitdaging moeten zien met jullie kennis![]()
![]()
![]()
Binckydenice schreef:Dan is het ruiterbewijs te duur?
Sorry maar in mijn ogen is dat meer arrogant en jezelf beter voelen dan andere...