Ikzelf had 'geluk' dat ik de zaterdag mocht rijden, maar ik kan me niet voorstellen dat - als ik een zondag ticket had - dat ik dan kwaad of wat dan ook zou worden. Het weer kan je er nu eenmaal niet bij bestellen.
Stel je voor dat het door was gegaan en er was wél iets gebeurd, dan was het ook weer niet goed. Want 'dan had de organisatie maar in moeten grijpen'. Dus ik denk dat het af lassen van de zondag ook een goede keuze is geweest. Veiligheid gaat voorop. En natuurlijk begrijp ik van alle kanten de enorme teleurstelling. Zou ook teleurgesteld zijn, maar niet kwaad of verwijtend!
Ik hoop dat het volgend jaar toch weer door mag gaan, want het is echt een super leuk evenement! En complimenten aan de organisatie!
Goed geregeld qua verkeersregelaars, parkeren, toiletten, patatjes kunnen eten na de rit, consumptie en toiletten op de zandvlakte, de route er heen, de mensen bij het viaduct, het afslepen in nood en ik vergeet er vast nog veel meer. Maar gewoon top. Heb echt een mooie dag gehad, die goed geregeld was.
Ik ben nog steeds aan het nagenieten bij het bekijken van de foto's en het monteren van mijn go pro filmpje.
Hopelijk tot ziens bij de 2020 editie!
Ik hoop absoluut dat wij nog een kans krijgen om hem wel te rijden