Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alle foto’s waar paard goed op stond, keek ik alsof ik elk moment kon verongelukken

Citaat:Ik zag Veronique en Marinda (en weet niet wie er nog meer bij zat) nog bij het restaurant/snackbar zitten. Ik zag Jarvis liggen, dus dat valt niet te missen. Ik liep toen net naar binnen hahah.
Haha, like
Magda zat bij ons![]()
Jarvis is dan nog best wel makkelijk als herkenningspunt te gebruiken
Haha gezelligggg! Had niet zo snel gezien dat t Magda was! Ik liep gauw naar binnen, want k was bevroren.
Maar echt hoor. Javis herken je direct haha
Nientsje schreef:Hebben jullie linkjes van mensen die al foto's van vandaag online hebben? Zoekt wat lastig op de telefoon
welmoed__ schreef:Nientsje schreef:Hebben jullie linkjes van mensen die al foto's van vandaag online hebben? Zoekt wat lastig op de telefoon
Hier heb je een lijst met aanwezige fotografen.
http://hippischdrenthe.com/fotografen-a ... ert-trail/

loes-freke schreef:Citaat:Ik zag Veronique en Marinda (en weet niet wie er nog meer bij zat) nog bij het restaurant/snackbar zitten. Ik zag Jarvis liggen, dus dat valt niet te missen. Ik liep toen net naar binnen hahah.
Haha, like
Magda zat bij ons![]()
Jarvis is dan nog best wel makkelijk als herkenningspunt te gebruiken
Haha gezelligggg! Had niet zo snel gezien dat t Magda was! Ik liep gauw naar binnen, want k was bevroren.
Maar echt hoor. Javis herken je direct haha
Snietsels cafetaria van onze kennis?

magda_90 schreef:Sowieso al iets van spandoeken want heel veel ruiters reden allemaal niet langs ons.En we wilden juist niet bij de rest van de fotografen zitten om nog wel wat diversiteit te behouden.