Nou, even de pc aangegooid om jullie bij te praten.
Er is een boel gebeurd hier, veel leuke dingen maar ook een paar minder leuke dingen.
Leuke dingen qua verbouwing, minder leuke dingen onder andere een gewond paard, een dode kip en een dode hond..
Ciara was over een hek gesprongen, tenminste ze dacht dat ze dat kon, met als resultaat een flinke bloeduitstorting tussen haar voorbenen en een wondje op haar achterbeen. Ze heeft echt geluk gehad, dit had veel slechter kunnen aflopen..
Ik vond van de week een dode kip, bleek er een uitbraak van bloedmijt in het hok te zitten (bah bah bah). We hebben een oud gammel hok wat niet goed schoon te houden is en nu moeten we dus 'even' een kippenhok gaan bouwen waar onze grote kippen in passen.
En de grootste tragedie was afgelopen zondag, toen mijn ouders hier waren met hun kleine hondjes, en er een bij de paarden terecht kwam, en zo gewond was dat ze haar hebben moeten laten inslapen.
Kortom, hoofd stond even niet naar vakantie en ook al nadert de datum waarop we willen vertrekken snel, heb ik nog niet alles geregel.. Moet zelfs de hoefsmid nog bellen.. Druk druk druk..
Dus ik twijfel een beetje. Eigenlijk niet echt kunnen mennen tot nu toe, we moeten nog zoveel bij huis doen... Dus rees het idee om bijvoorbeeld een weekje te gaan.. Maar ja, dan is het de moeite en het geld van de hoefijzers bijna niet waard..
Ik denk dat ik er nog een nachtje over slaap, en dan maar als een gek de hoefsmid nog maar bel en gauw een paar overnachtingsadressen ga regelen
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 10-08-17 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt