Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
SUPERMICK schreef:PinkyPie schreef:- 11 mei: ETR (Markelo)
- 18 mei : ETR (Weert)
- 8 juni: ETR/Endurance Alive (Leersum, Utr. Heuvelrug)
- 14 juni:ETR Bennekom, Landgoed Heukelum (Bennekom)gaat niet door !
- 15 juni: ETR Drents Friese Wold
- 21 juni: Enjoy the Sports (Ermelo)
- 7 september: ETR (Heesch)
- 4 oktober: ETR Sponsorrit (Ermelo)
- 12 oktober: ETR Najaarsrit (Utr. Heuvelrug, Leersum)
PinkyPie, ik kan nergens iets over de rit in Bennekom vinden, waar kun je opgeven?
, ik wil eigenlijk erg graag mee doen met enjoy the sports. Mijn moeder (en groom) wil graag mee om lekker te kunnen wandelen daar. Maar niemand die ik ken gaat
Hebben jullie enig idee of het ook leuk is om alleen naar toe te gaan?
maar je kan ook prima alleen. Lekker van de natuur genieten
Ik wil graag mee rijden met de enjoy the sports rit maar heb dus nog niemand gevonden die mee wilt of mee kan.
En mijn paardje kennende gaat hij liever ook niet in z'n eentje weg haha. Ik rij een grote Gelderse vos (zie profiel voor foto's en topics) die over het algemeen wel rustig is, hij heeft niet zoveel ervaring met buitenritten maar als hij schrikt springt hij hoogstens twee passen vooruit om daarna te bedenken dat als hij weg rent hij daarna alleen is
dus als er iemand is die eventueel graag samen zou willen rijden hoor ik dat graag
dan kunnen we misschien even wat overleggen over hoe en wat

iEmmaaa schreef:Zijn er nog boksers hier die nog geen maatje hebben? hahaIk wil graag mee rijden met de enjoy the sports rit maar heb dus nog niemand gevonden die mee wilt of mee kan.
En mijn paardje kennende gaat hij liever ook niet in z'n eentje weg haha. Ik rij een grote Gelderse vos (zie profiel voor foto's en topics) die over het algemeen wel rustig is, hij heeft niet zoveel ervaring met buitenritten maar als hij schrikt springt hij hoogstens twee passen vooruit om daarna te bedenken dat als hij weg rent hij daarna alleen is
![]()
Ik vind het prima om lekker stukken te draven en miss te galopperen maar ben zeker geen crosserdus als er iemand is die eventueel graag samen zou willen rijden hoor ik dat graag
dan kunnen we misschien even wat overleggen over hoe en wat
Tijd geleden dat ik alleen op pad ben geweest. Ze is het een beetje verleerd sinds we op deze stal staan, we rijden teveel met anderen buiten nu. Maar we gaan het zien. En ik zag dat je ook nog best makkelijk van de 27 km een 20 kan maken door bij de lunch weer 'terug' te rijden ipv de extra lus te nemen.
(zullen mn ouders = chauffeur) blij mee zijn
Ik had gehoopt dat ze wat rustiger in haar kop zou worden uiteindelijk, maar dat gebeurde niet echt. Ik besloot toch de extra lus voor de 27 km niet te rijden, toen ik mijn twee achterliggers tegen kwam, en zij hebben ons op sleeptouw genomen. Echt super fijn, want hierdoor werd Wiet een heel stuk rustiger in haar koppie
Echt heel fijn dat we mee mochten rijden. Anders had ze zich waarschijnlijk echt enorm druk blijven maken. Ze is wel braaf hoor, maar gewoon te onrustig en hyper in haar kop. Aard van het paard ook wel een beetje
Terug gekomen een nette hartlag en ook de nakeuring was ze goed, dus een goede rit gehad! Wat is het prachtig ook daar zeg
)
Leuk!