Mijn paard is geblesseerd aan zijn interossyus. Jullie begrijpen dat zijn welzijn voor alles gaat en hij niet mee kan.
Mijn oude "veteraan" gaat nu mee om de honeurs waar te nemen, ik zal afstand en snelheid compleet aanpassen en proberen toch te genieten van de rit waar we lang naar uit gekeken hebben.
Het jaar 2013 start erg slecht, van mijn 3 arabische vriendjes zijn er nog maar 2 over.
Vorig jaar heb ik de rit mee gereden met Malaakh mijn 7 jarige endurance paard en door een heel tragisch ongeluk hebben we die moeten laten inslapen in dec 2012.
Mijn nieuwste aanwinst Bayro heeft zichzelf geblesseerd in zijn stal aan de interossys en ligt er nu voor onbepaalde tijd uit.
Mijn oudste vriend Yadid gaat zijn plaatsje innemen as zondag, aangepast maar dat vertel ik hem natuurlijk niet!
lovemaylo
Geplaatst: 20-02-13 12:48
ohh...wat vervelend pasp jammer dat er zo veel afmeldingen zijn... ik ga wel als het goed is, nu nog hopen dat de rit niet afgeblazen word! Gelukkig mag ik vroeg starten
Elan_GV
Geplaatst: 20-02-13 12:56
Ik kom ook gewoon, vind ik ook erg veel geld dan hoor.
Wij gaan met eigen vervoer, 2 paards en delen de dieselkosten dus jah.. dat zouden we normaal ook kwijt zijn zouden we naar het bos en die 15 euro voor een keer rijden waar je normaal niet kan komen en wat drinken e.d. onderweg. Op zich moet dat gaan. Doe denk ik gewoon een regenbroek over mijn rijbroek of even een legging er onder.. Goed aankleden en gaan!
Ik neem aan dat iedereen die een of ander iets in de richting van droes zijn of haar paard ook niet meeneemt naar zo'n evenement, je gaat hoop ik niet proberen het lot te tarten en dan gewoon thuis blijven.
Ach 10 afmeldingen op 150 is nog niet veel hé? Krijg je ook een beetje als je het dáár pas hoeft te betalen, dan is afzeggen makkelijker én jah.. dan heb je mensen die dingen hebben waar je niet veel aan kan doen, als mijn maatje door een of andere reden niet kon, dan ging ik ook niet meer.
pasp
Geplaatst: 20-02-13 13:12
Precies, mijn paarden en het welzijn daar van gaan voor!
Maar het blijft wel bijzonder zuur!!
DPTomboy
Geplaatst: 20-02-13 14:36
banketstaaf schreef:
DPTomboy schreef:
Jammer dat er ineens best veel mensen toch niet gaan...
ik, bijvoorbeeld Fijn dat het doorgaat! Hopen dat het iets minder koud is dan het vandaag was! Jullie zijn nog lekker aan het rijden, maar as ik de hele dag stil moet staan... Heb er iig zin in!
Ik hoop dat 'r sws foto's gemaakt worden van mij en mn welsh roanmerrietje Linnetta
Lulychellu
Geplaatst: 21-02-13 07:53
ja veel foto's en weer zo'n stukje op youtube zou ook heel leuk zijn waar iedereen in voor komt en rijdt Wie deed dat vorig jaar ook iemand van de foto's?
Ik kom foto's maken en ik hoorde van de organisatie dat er nog 2 andere fotografen zullen zijn! Tot zondag!
Lulychellu
Geplaatst: 21-02-13 11:25
Albaton schreef:
Ik kom foto's maken en ik hoorde van de organisatie dat er nog 2 andere fotografen zullen zijn! Tot zondag!
LEUK
Albaton
Geplaatst: 21-02-13 12:42
Een paar dagen geleden stond er nog een zonnetje op zondag bij weer.nl, dat werd later een wolkje maar nu vallen er zelfs sneeuwvlokjes uit dat wolkje..... dat wordt een echte WINTER trail Warme kleren aandoen dus!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 21-02-13 12:53
niet weer sneeuw... Albaton, rijd jij vanaf het startpunt met 1 van de organisatie mee? Moeten we even kijken dat we niet te dicht bij elkaar staan (is wel leuk als de foto's wat variëren vind ik)