Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nikki542 schreef:Op het strand waren ze idd niet te houden en wouden ze alleen maar rennen. Bella ging echt super hard! Ik ben zelf niet goed met de verlichte zit dus het was voor mij super moeilijk om te blijven zitten... Maar ik vond het heel erg leuk
Ilse_1987 schreef:We mogen inderdaad allemaal een andere mening hebben. De een is positief en de ander wat minder. So be it!!Nikki542 schreef:Op het strand waren ze idd niet te houden en wouden ze alleen maar rennen. Bella ging echt super hard! Ik ben zelf niet goed met de verlichte zit dus het was voor mij super moeilijk om te blijven zitten... Maar ik vond het heel erg leuk
Dit vind ik dus ook raar om te lezen, de paarden gingen er vandoor, ze kon niet goed in de verlichte zit en kon moeilijk blijven zitten, maar het was wel heel leuk!
Niks persoonlijks maar misschien moet je eerst even oefenen op de verlichte zit voor je weer een strandrit maakt. Als er begeleiding mee was gegaan had die hetzelfde gezegd (als het goed is) en dat is dus een nadeel als er geen begeleiding mee is!! Niet alleen een nadeel voor de ruiter die grotere kans heeft om er af te vallen maar ook voor het paard die het waarschijnlijk niet als prettig ervaart om te galloperen met een niet gevorderde ruiter op z'n rug.....
Fiffill schreef:Mooi dat jullie het leuk hebben gehad!
Het is jammer dat er meer naar eigen plezier wordt gekeken dan naar paardenwelzijn. Ligt misschien ook aan de leeftijd, toen ik er was jaren geleden was ik ook jonger en heb ik er ook gereden - met die omstandigheden zou ik dat nu echt nooit meer doen. Ik maak uit jullie posts namelijk nog steeds op dat het er niet al te best uit ziet (te kleine stallen, sommige hebben niet eens een stal, te grote ruiter op Shet, etc) of veiligheid (paarden zijn slecht te houden en ook ruiters met weinig ervaring - geen verlichte zit - mogen zo mee). Dus het is mooi dat het verder wel leuk was, maar het is jammer dat mensen niet wat verder kijken. Ik zag achteraf ook pas in dat ik daar eigenlijk gewoon nooit had moeten gaan rijden ondanks dat ik een erg leuke rit heb gehad.