[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 17:05

Deze week ging goed hier.

Woensdag even met een klein groepje naar buiten geweest, en heb met hun voor het eerst een stukje rengalop gedaan. Dat ging lekker, maar ik moet nog wat meer ontspannen.
Gisteren heb ik een een kameraad in het midden van het land bezocht, niet gereden maar ik heb wel mee geholpen een molen aan te zetten. :D Volgens mij is een molen laten draaien
net zo ontspannend als paardrijden voor mij, maar ik rijd al paard ik denk niet dat ik nog een hobby ernaast hoef.

Vandaag heb ik geholpen met de springles van ponykamp, daarna heb ik bij een andere instructeur een dressuurles tussendoor gedaan. Dat hielp me heel erg met de oorzaken van de fouten die ik nog maak, dus ik denk dat ik dat nog wat vaker ga doen. Vanavond ga ik denk ik nog terug fietsen en weer meedoen met de groepsrit, omdat het weer zo lekker is. 8-)

@dancer: lekker. :D

Anoniem

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 18:22

Pffft diegene waar ik vandaag de paarden zou gaan vervoeren heeft rotnieuws gehad en was niet in staat om te rijden. Nu gaat Rogan morgen maar NM gaat niet mee (zijn paard)

Gelukkig kon een vriendin morgen rijden :j

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 19:59

Fijn, SB! dat zembla weer lekker buiten is geweest. En verstandig paard, zich niet gek laten maken!

Ik heb redelijke baanzekerheid, onze staatsecretaris heeft juist weer besloten 20 niuwe collega's aan te willen nemen. Al blijft eerken in overheidsdienst toch altijd afhankelijk van de politiek, denk ik dat ik wel behoorlijk safe zit.
Ook gezien de hoge gemiddelde leeftijd van mijn collega's, daarvan is een groot deel tussen nu en 10 jaar met pensioen.
En mijn werk zit door heel het land, wanneer ik zou verhuizen naar een ander deel van het land kan ik bij dezelfde organisatie blijven, hooguit bij een ander team of ander onderdeel.
Ik woon lekker goedkoop, aangezien mijn partner dit huis al behoorlijk lang in zijn bezit heeft.
Ik heb stalling naar mijn zin (24/7 buiten met schuilstal) op 3,5 km van huis en op 1 km vanaf de bosrand van de Veluwezoom en met leuke stalgenoten. Ik heb dus niets te klagen wat dat betreft.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:22

Dat klinkt inderdaad super! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:21

Ik sta ook heerlijk met mijn paarden! Vlakbij de drunense duinen en nog 3 andere uitrijdmogelijkheden en in de zomer 24/7 buiten en in de winter overdag buiten ( ook op wei met genoeg gras) en savonds op stal. Gemengde kudde, binnen- en buitenbak, wasplaats met warm water :)

En een leuk klein clubje stalgenoten met wie we inmiddels een hecht vriendenclubje zijn <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:55

Ik heb 2 weidegenoten, de ene zie ik niet zo regelmatig.
De ander wel, rijd ik ook mee samen enzo.
Houd sowieso niet zo van drukte.

heb al meer dan 1,5 week niet meer gereden ivm prive omstandigheden,hoop a.s week toch wel weer te kunnen!!

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:02

Ik heb vanavond even een half uur met ponylief en Djilna gewandeld.
Pony lijkt de laatste dagen niet helemaal top in zijn hum te zijn, paar dagen wzt stijf bij opstarten.
Dus maar ff wat gas terug. Meneer is al 25, gewoon ff kalm aan doen.
Vandaag liep hij niet kort of stijf, morgen er weer op en dan lekker een staprit maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:45

Ah lekker bezig weer iedereen. :D Ik heb toch even buiten gereden met de groepsrit. Het ging wel lekker. Na afloop bleek bij de stallen 1 van de dikke gietzijzeren hekken te zijn omgevallen waardoor paarden los konden, met zijn 3en er weer ingezet, maar dat ding was wel zwaar. Toen uiteindelijk maar in een uur naar op een laag tempo naar huis gefietst, mijn energie was een beetje op. :=

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 23:47

Ik heb de afgelopen twee weken veel gereden en lekker getut.
Morgenochtend ga ik een weekje op vakantie met m'n pony.
Zin in!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 08:28

Lekker.

Dat zal wel ff flink sjouwen zijn geweest maarten.

Vandaag en morgen wedstrijd. Vanaf maandag lekker het bos in

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 08:37

Alles weer goed gegaan buiten Maarten? :)

Veel plezier op vakantie met je pony XxLMMxX :D

En jij veel succes met je wedstrijd EmptyWords, :) Wat voor qwedstrijd heb je?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 08:38

Dressuur. Hoop mn laatste punten binnen te halen

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 08:41

Leuk, veel plezier :)

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:11

Succes met de wedstrijd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:14

Idd succes, zal zweten zijn!!

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:38

Het is hier wel even lekker vandaag, wat donker en wat koeler. Ik moet vandaag de hele dag werken met om 17 uur nog een late dienst. Ik werk thuis op mijn eigen bedrijf ( caravanbedrijf ) en als begeleider op een woongroep. Momenteel logeert er ook nog een meisje met een lichamelijke beperking bij ons. Dus wel druk zo ;-) morgen heb ik de heeeele dag voor mezelf ben helemaal vrij. Dus ik hoop ens met Yentle op pad te kunnen maar t zal wel morgenavond worden.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:39

Ik vind het helemaal geen lekker weer, wilde naar het strand. :\

Ik ga morgen vroeg rijden, het wordt erg warm en zonnig dan dus wordt vroeg de wekker zetten. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:44

lekker,beetje afgekoeld hier...
Vanmiddag weer ff helpen op de driedaagse.
Misschien pony ff meenemen als de meeste gestart zijn,naar het terrein...goede oefening voor hem.

(trailers,grote tenten..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 09:53

Nee de rolluiken waren nog dicht dus ik ga de hondjes uitlaten maar m'n outfit was iets TE zomers. Sneu voor mijn vriend vandaag zijn 1e vakantiedag, is het zulk weer -O-

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 10:46

goedemorgen allemaal,

@ marcelle pff dat is voor jou zo nog een heel verhaal zeg hopelijk komt alles uiteindelijk weer helemaal goed zodat je gewoon weer kan genieten van alles.

veel mensen lekker gereden zag ik her en der voorbij komen heerlijk hoor.

Ik sta bij bokker robijntjah op stal heerlijke stal.
Ga ook wel eens mee mennen met mijn stalgenoten altijd leuk :D
En nu gaat een van de stalgenoten trainen voor een wedstrijd dus wil wel kijken of ik wat vaker mee kan.
Heb vroeger zelf ook gement en mis het soms best wel.

We hebben bij stal heel veel mooie uitrijmogelijkheden gelukkig dus wat dat betreft hoeven we ons niet te vervelen.

Present begint nu goed op te knappen heb om de dag ongeveer 10 minuten met haar gereden en dat ging goed, straks ook nog wel ff erop weer :D
ik heb vooral zadel en hoofdstelloos gereden goed voor mijn eigen zit en om de band nog verder uit te bouwen.

ik heb heerlijk weer gehad in mijn vakantie maar vind het fijn dat het nu ff een dagje wat minder warm is want de temperatuur liep hier ernstig op binnen dat was echt niet fijn.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:00

Zo net eerste rondje gedaan met de barefoot arizona, kort rondje maar hoor moet er aan wennen en Jack moet terug conditie krijgen ook. Volgende keer groter ronde doen al :) .

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:02

barefoot arizona heb ik ook gehad rijdt heerlijk als je er eenmaal aan gewend bent :D
Is dat de eerste barefoot die je probeerd of heb je ook andere types gehad?
Ik heb in eigen bezit gehad
de cheyenne
de arizona
en de nevada

de atlanta heb ik regelmatig gereden op een stalgenootje haar paard
heerlijke zadels barefoots :D
Maar je moet er wel even aan wennen idd

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:06

Ik reed hier voor al 2jaar met de barefoot stella maar nu ja als je een droom zadel hebt dan.... Ga je daar uiteindelijk toch eens voor kijken of het past en van het een komt het ander. :D

Is vooral dat western singelen waar ik aan moet wennen :') . Heb het ondertussen door maar 1ste keer dat ik het zag was het toch van B-) :wow: .

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:08

Ik heb een klein rondje gemaakt vandaag. Heb last van mijn rug dus een lange ronde zat er niet in helaas. Morgen gaan vriendlief en ik lekker een dagje naar Schier.

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 11:13

leuk flew balen dat je last hebt van je rug is niet fijn :( beterschap ermee hoop dat het snel zakt.

Haha is de barefoot arizona je droomzadel jah? ik heb zoveel mooie zadels gezien ook echt mijn droomzadel gehad voor mijn paard maar wegens geldproblemen en toendertijd niet rijden met mijn paard mijn zadel verkocht heb ik nu nog steeds wel eens spijt van maar ja hopelijk rijdt iemand anders er nu gelukkig mee rond.
Zag laatst wel een heel gaaf westernzadel wat ik graag zou hebben voor mijn paard maar uhm 3780 euro heb ik er toch echt niet voor :P