Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paddraigh schreef:Dwingelderveld! Heerlijke plaatst om te rijden!
Toen iknog in noordscheschut woonde reed ik daar ook heel erg veel. Nu is het ongv 3 kwartier rijden. Wel te doen in principe, maar ga meestal dan naar odoorn kibbelveen buinen net even wat korter rijden..
Super leuk al die foto. 's!
Simone waar rijd jij nu vaak?
Dat is al een lande tijd geleden dat we samen gereden hebben!! Ik geloof in Zuidwolde toen toch?
S_imonee schreef:Ik kan niet wachten om s avonds weer te rijden!
Het is zeker een mooie omgeving. En het grappige: Cas staat op de plek waar Shirley gewoond heeft haha.
Ja,ik heb twee jaar endurance gereden. Dit jaar doe ik even niet. Het kost best veel tijd en energie. Maar ook een hoop frustratie omdat vriendlief ook een hobby heeft wat veel tijd kost. We leefden wat langs elkaar vorig jaar. Nu kan ik zelf bepalen wanneer en waar ik ga rijden. Tot nu toe vind ik het prima zo. Als je wat info wilt, mag je altijd pb-en!
Wij hebben vandaag een rondje vanaf de Sahara over de lemelerberg gedaan. Eerste keer in T-shirt vandaag! Heerlijk!![]()
[ [url=m/Z2D4ZS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OTW1gv.png]Afbeelding[/url] ]
S_imonee schreef:Ik kan niet wachten om s avonds weer te rijden!
Het is zeker een mooie omgeving. En het grappige: Cas staat op de plek waar Shirley gewoond heeft haha.
Ja,ik heb twee jaar endurance gereden. Dit jaar doe ik even niet. Het kost best veel tijd en energie. Maar ook een hoop frustratie omdat vriendlief ook een hobby heeft wat veel tijd kost. We leefden wat langs elkaar vorig jaar. Nu kan ik zelf bepalen wanneer en waar ik ga rijden. Tot nu toe vind ik het prima zo. Als je wat info wilt, mag je altijd pb-en!
Wij hebben vandaag een rondje vanaf de Sahara over de lemelerberg gedaan. Eerste keer in T-shirt vandaag! Heerlijk!![]()
[ [url=m/Z2D4ZS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OTW1gv.png]Afbeelding[/url] ]
paddraigh schreef:wat leuk ja!!!
kunne we ook weer een keer samen rijden *als je dat leuk vind tenminste*
ik vind dat zo,n mooie omgeving daar!
ja er gaat veel tijd inzitten, je nent natuurlijk wat verplicht wbt rijden en km maken.
wij zijn vandaag in kibbelveen geweest, was meer een bijklets rondje, dus lkkr veel en sloom gesjokt
was heeeeerlijk weer in ieder geval!![]()
![]()
[ [url=m/JMqGXs.jpg]Afbeelding[/url] ]
ook nog even bij een monument gekeken, vliegtuigmonument
[ [url=m/rCPhtM.jpg]Afbeelding[/url] ]