Deze foto is op de heide genomen bij egelshoek, zuidkant hilversum en aan de westkant van de a27 (ik ben ff de naam kwijt)
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebitch schreef:Ja in Zeeland dichtbij het strand zeker?Dat wil ik ook wel. Ik heb hier alleen een klein strandje, waar ik niet op durf met mijn paard omdat je dan via de stenen om laag moet en die van mij ijzers heeft en snel glijd en lompe acties heeft.
![]()
Maar in Renesse ofzo wil ik ook wel wonen hoor heerlijk, hele dagen op het strand rijden.
Somebitch schreef:Ja burghaamstede is ook mooi.![]()
Ik wil ook overal wonen haha als het maar mooi is om te rijden een leuk huis en ik en vrien er werk kunnen vinden Hihi.
Somebitch schreef:![]()
Veluwe lijkt me ook geweldig!![]()
Wat dan wel weer het voordeel is aan Zeeland is dat er weinig horzels zijn.
Somebitch schreef:Ik heb helaas geen trailer. Ik ga met de taxi mijn wedstrijden en misschien ooit wat trainjngsritten maken maar voorderest blijft het bij huis..
Wel wil ik dit jaar eens proberen een trailer te huren en ermee gaan rijden om te kijken of dat wat is. Dan zou ik wel naar het strand gaan. Eventueel voor een weekend / weekje.
Marcella schreef:Op het moment droom ik niet van dat soort dingen. Als er maar bos in de omgeving is waar je kan rijden. Vind het op het moment belangrijker om gewoon een baan met zekerheid te hebben en groei mogelijkheden. Zoals nu staat mijn paard ook een stuk verderop dan dat ik woon.
Marcella schreef:Op het moment droom ik niet van dat soort dingen. Als er maar bos in de omgeving is waar je kan rijden. Vind het op het moment belangrijker om gewoon een baan met zekerheid te hebben en groei mogelijkheden. Zoals nu staat mijn paard ook een stuk verderop dan dat ik woon.