Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:25

Ohja de Challenge is straks al voorbij!
zal eens even kijken waar ik uitkom ben van plan om nog wel even te gaan rijden voor augustus.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:38

Ik ga ook nog wat kilometers maken. Wie weet eindig ik nog in de top 20,... Sta nu op 22.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 19:31

Super om te lezen Chouchou! +:)+

Hier gaat niet meer veel bewogen worden, morgen komt normaal gezien het vitamine E aan dus dit even een tijdje geven en dan rustig aan weer wat gaan doen en dan zien of ponylief het allemaal wat beter verwerkt :(:) Maar ik ga me geen doelen stellen ofzo, we zien wel hoe de wind waait :)

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 20:59

Het word voor mij denk ik ook plaats 4 had graag 3e gestaan maar dan moet die niet meer rijden maar dat zal vast wel niet gebeuren hihi..

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:01

Hier toch hopelijk nog wel twee of drie ritjes tot t einde van de EC-I, maar zal niet genoeg zijn om nog te stijgen. Ach, heb t zelfs tot plaats zes gehaald een tijdje terug, dus in de Top 10 eindigen zou echt helemaal geweldig zijn!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 23:19

Eerste vakantieritje in Frankrijk gemaakt! Hier een overzichtskaartje met de route!

Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-14 07:56

Leuk danseresje!
Hier ook lekker met de paarden op (werk)vakantie, dus kan per week ongeveer 100 km rijden. Heerlijk om ruiterpaden te hebben en lekker door bos, duin en strand te rijden.
Ik ben afgelopen week van plek 13 naar plek 10 gegaan, nu zorgen dat ik de 10e plek vast weet te houden. Wil graag in de top 10 eindigen haha.

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 23:35

Leuk op vakantie in Frankrijk, danseresje! Veel plezier nog!

Jij ook veel plezier mooney, maar jij bent er nog wel even haha. Je maakt in ieder geval ook vast een goede start voor de volgende challenge!

Ik heb vanavond nog even lekker gereden, om half 8 van stal vertrokken. De temperatuur was goed te doen, de dazen niet :( Dit was mijn derde ritje deze zomer en deze keer was het sowieso het ergst. Wel heel fijn gereden met twee van mijn stalgenootjes! Heb alleen het idee dat hij de snelheid niet helemaal correct heeft bijgehouden, we gingen echt HARD een berg op galopperen, en die snelheid gaat in de grafiek zelfs maar tot 17 km/u, dat is meer een draftempo. Was juist zo benieuwd naar dat stukje! Maarja laatste tijd toch al gps problemen dus zal daar misschien mee te maken hebben.

Afbeelding

Afbeelding

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 09:16

Danseresje, wat leuk dat je in Frankrijk mét paard op vakantie bent. Hoe lang blijf je daar?

Mooney, geniet van alle mooie omgeving. Ben je weer op Terschelling?

Chouchou, wat een bizarre foto, de boom lijkt haast wel doorzichtig := Vast omdat de foto een klein beetje bewogen is :j

Ik mag binnen het revalidatieplan weer ietsje meer doen. Dat worden dan alsnog geen wereldafstanden per rit, maar het is wel fijn om weer iets meer te kunnen gaan doen :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:37

Haha klopt, de oren van mijn paard zijn ook dubbel :P Betere foto's had ik niet en vond deze met de zon erbij toch wel wat hebben :)

Fijn voor jou dat je al iets langer mag rijden dan de ritjes van 6-7 km!

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 23:00

Echt zo niet tof! Vanavond met z'n zevenen stapronde over strand gemaakt.mendomondo natuurlijk aan, maar die kapte er drie keer mee.... GRRRRR! :( Morgen ff afstand nameten.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 08:53

Was een lekker rondje gister janneke! jammer dat we nu niet weten hoe ver we gereden hebben

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 11:20

Heb m nagemeten en toch nog 12,3km gereden

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 11:23

Ik zag al dat het nog gelukt was, fijn dat je het nog hebt na kunnen meten.
Ik was hard mijn best aan het doen om jou en Renate nog in te halen, maar heb gisteren tussen 2 vechtende paarden gestaan en een hoef (+ijzer) tegen mijn ribben en hand gekregen. Dus ben bang dat ik een paar dagen rustig aan moet doen, want heb zondag ook wedstrijd die ik gewoon wil kunnen rijden :P

vicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 12:39

sanowa schreef:
Het word voor mij denk ik ook plaats 4 had graag 3e gestaan maar dan moet die niet meer rijden maar dat zal vast wel niet gebeuren hihi..

haha dat ben ik! Sta nr 3, ben van plan om het weekend en komende week nog te rijden :+

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 13:17

mooney schreef:
Ik zag al dat het nog gelukt was, fijn dat je het nog hebt na kunnen meten.
Ik was hard mijn best aan het doen om jou en Renate nog in te halen, maar heb gisteren tussen 2 vechtende paarden gestaan en een hoef (+ijzer) tegen mijn ribben en hand gekregen. Dus ben bang dat ik een paar dagen rustig aan moet doen, want heb zondag ook wedstrijd die ik gewoon wil kunnen rijden :P

Tis wel 'spannend' bij ons hè? :))

Ik baal eigenlijk nog steeds dat ie ermee gekapt was, want zat net heel stuk draf in en wilde graag ff zien in welk tempo en hoe constant we dat gedraafd hebben, maar helaas...

Vandaag hier geen rit, ga zo met de pony en hond wandelen. Morgen hopelijk wel weer rondje buiten.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 15:05

Had jullie een tijdje terug wat verteld over de kreupelen bij ons.

Eentje is waarschijnlijk afgeschreven. De hoefsmid zegt dat het over is.
Jas, de merrie waar ik altijd op rij, is ook nog steeds kreupel helaas.
De 3e die kreupel is, die word weer opgepakt en we doen kleine en rustige rondjes en doen het op zijn tempo.

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 15:28

He wat naar van die kreupelheden, veel sterkte!

Volgens mij sta ik nog steeds op plek 50 en die wil ik graag behouden, een plek in de top 50 was mijn doel :) gelukkig is mijn pony na jaren kreupelheidgezeur nu alweer een paar jaar hartstikke goed. Voor de volgende challenge wordt de top 30 het doel!

Mooney veel sterkte met je ribben, hoop dat je er niet al te veel last van gaat krijgen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 15:30

Cchanny, dan blijft er niet veel over. Waarom denkt de smid dat het over is?

Mooney, klinkt pijnlijk :oo . Is er iets gebroken?

Ik eindig ergens tussen de 20ste en 30ste plek denk ik.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 15:48

Hilli schreef:
Cchanny, dan blijft er niet veel over. Waarom denkt de smid dat het over is?

Mooney, klinkt pijnlijk :oo . Is er iets gebroken?

Ik eindig ergens tussen de 20ste en 30ste plek denk ik.

Omdat hij nog steeds niet rad loopt en het nog erg warm is.
Er is wel een hele voorgeschiedenis bij. Maar ik hoop dat de eigenaar het nog gaat checken bij de DA, want het is wel echt een goed paard.

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 19:55

Ik hoop dat ik in de top 75 kan blijven...

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:08

Wow...ineens sta ik op plaats 20!
Vakantie was geweldig, maar laatste twee dagen met trektocht aardig pittig! Ene dag ruim 31km in 6u40m exclusief lunch. Vandaag ruim 36km in 7u. Veel stijgen en dalen en ook afstappen omdat het te steil en te glad was om rijdend te doen.
Dinsdag nog een ritje op de manege en dan is de challenge zo goed als klaar. Zou leuk zijn als ik in de top 25 kan blijven!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 09:53

Ik doe ook weer mee! Het is nog niet veel maar we mogen alweer iets.
Een heel rondje mag ik nog niet rijden, maar ik stap de weg heen en dan weer terug gewoon in de polder. :j

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:49

Heb dit topic al een hele tijd niet bij gehouden omdat ik toch niet meer buiten kon rijden, maar eindelijk kunnen wij ook weer na blessures, losse ijzers etc. Ondertussen wel terug gezakt naar plek 85 en heel veel verder zullen we denk ik ook niet meer komen haha.

Ik neem m'n telefoon met dit weer meestal ook niet mee de bossen in omdat mijn enige dunne rijbroek geen zakken heeft waar die in past en om 'm nou de hele tijd vast te houden is ook zoiets.. Maar ach, we deden toch voor de lol mee en het heeft ons toch gemotiveerd om meer buiten te rijden :D

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 12:04

Ik heb een sportarmband voor mijn telefoon aangeschaft en dat werkt prima :D