Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 19:15

Heerlijke foto Solleke_Noah, leuk is rijden met handpaard he? Ik doe het soms ook met mijn tweetal, helaas galoppeert mijn kleintje veel harder dan de grote dus dat is minder.. Maar voor een rustig ritje is het goed te doen :)

Fijn rondje zo Sabine, fijn dat het lekker gaat.

Solleke_Noah

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 19:47

Ja, het was echt wel super leuk :) Zo'n tof gevoel om met je twee eigen paarden tegelijk op pad te kunnen. Dit gaan we zeker vaker doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 23:18

Zijn er hier toevallig bokkers uit omgeving Harskamp?

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:26

Wat is het hier hard gegaan zeg.
Veel gelezen.

Leuk om je paard mee te nemen als handpaard. Ik wilde dat ook altijd nog een keer proberen met die van mij, maar durf het toch niet aan.

Ik zoek ook nog iets om mijn telefoon in te kunnen doen. Zat te denken aan zo'n telefoonhoes van Dabo design, heeft iemand hier die of ervaring mee?
Mijn broekzakken zijn ook groot, maar mijn nieuwe telefoon is ook iets groter dan ik normaal gewend ben, haha.

Mijn doel is om in de top 20 te komen. Hopelijk gaat dat nog lukken. En anders vind ik het best knap hoe ver ik gekomen ben. Ergens in februari begonnen met de challenge op plaats 100 nog wat en nu ergens in de 30 zitten :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:28

Ik rij nog wel veel buiten maar heb m'n endomondo zelden aan :s

Vanaf deze week ga ik weer fanatiek meedoen.
Ik heb wel meerdere paarden die ik rijd maar ik maak maar 1 buitenrit per dag :)

Ik wil ook zo n telefoonhoesjes van dabo :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 11:44

Ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak zitten. Let er wel altijd op dat ik ook een broek koop waarbij dit goed kan. En anders kan hij altijd nog in mijn bh. Niet erg praktisch, maar laatst een keer in de stortregen was dit wel meest droge plekje :')

Heb een paar keer met sportarmband gereden, telefoon bleef goed zitten. Alleen lastig dat ik verder slecht gebruik kan maken van telefoon. Kan niet onder rijden even snel wat bekijken op telefoon.

sanowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 14:20

Ik hb een heel dun heuptasje bij zo.n buitensport winkel gekocht waar ik mn telefoon in bewaar want in de broekzak vind ik ook niet fijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 14:38

Ik gebruik deze voor het hardlopen Klik voor linkje Maar wil deze ook gaan gebruiken voor als ik ga rijden en het is duidelijk te warm voor een jas. Verder draag ik meestal een heel dun bodywarmertje met wat zakken, ik heb hem nooit meer opnieuw gevonden maar die is echt ideaal. Niet gevoerd of dik, puur alleen een soort dun stevig stofje. Andere optie is een heel klein buideltasje waar precies je gsm / digitale camera en wat pasjes / cash in passen.

Handpaard rijden is fijn als je goed brave paarden hebt, vind het zelf een prettige manier van toch meer paarden beweging geven. Zou wel de tip geven om volgende keer even een hoofdstellletje in te doen met bittussenstuk en daar het halstertouw aan. Dan trek je het halster niet zo scheef.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 16:29

Hee mag ik mij melden hier? Ik rijd regelmatig met mijn verzorgpaard in het bos hier en zet eigenlijk altijd Endomondo wel aan :D

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 18:49

Paar pechvogels hier, balen zeg! Hopelijk kunnen jullie ook snel weer naar buiten :)
Ik had een tijdje niet meer buitengereden maar vandaag had ik geen zin om serieus aan het werk te gaan, dus stalgenootje geappt, verstand op nul en lekker rondje buitengereden! Op het dooie gemakje maar het was echt heerlijk weer dus heb ervan genoten, had het even nodig :D

Afbeelding
Linker is van mij <3
Afbeelding

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 18:23

Heerlijk gereden vandaag en daarmee op plaats 20 terecht gekomen!

26 km gereden met iets van 14 km/h gemiddeld!
Blijkbaar onze personal best verbetert met in one hour 16.25 km!
Ze liep zo fijn vandaag. Wel was het snikheet vanochtend al.... Blegh

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:00

AlexVB schreef:
@xRiiannex, Voor Iphone is er een andere. Ik zal kijken hoe deze heet. en de link plaatsen.

Weet je de naam?
Zou het wel fijn vinden als mijn endomondo het weer doet :j

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:33

Vandaag 7,5km gewandeld met verzorgpown aan de lange lijnen. Helaas telt dat voor deze challenge nog niet mee.
Nog ff afwachten of ik voorlopig nog zulke lekkere stukjes kan lopen met hem. Rug was na het wandelen niet goed. Rijden opbouwen stoppen we dus ook maar weer ff in de koelkast...... -O-

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 21:24

Wat zitten er een hoop in de lappenmand zeg! mijn paard ook nog steeds helaas en ik vrees dat hij ook niet meer beter word |(
Met mijn jonkie probeer ik nu buiten meer te wandelen en uit te stappen maar daar zet ik de Endomondo app niet voor aan, heb er echt mijn handen vol aan weet niet of ze op 'korte termijn' een fijn buitenrijdpaard gaat worden kleine driftkikker is het :Y) Het ene moment gaat het hartstikke goed het volgende moment stuitert ze alle kanten uit, helaas omdat mijn ouwetje zo ziek is heb ik dus ook geen fijn mak paard wat mee kan, maar goed dat is dan ook het enige nadeel van de paardjes aan huis hebben dat er geen stalgenootjes zijn met fijne makke buiterijdpaarden waar ik achteraan kan hobbelen ;) Ik wil nu gaan proberen of met mijn instructrice af te gaan spreken een keer buitenrijden bij haar gaan oefenen of ik ga een prof. vragen haar een aantal keer buiten te rijden want ik vrees dat ik zelf gewoon niet genoeg 'held' ben dit zomaar eventjes op te lossen :=

oftewel ik sta nog steeds ergens helemaal onderaan in de challenge, in de andere challenge 'fit te paard' schiet ik wel lekker omhoog sinds ik een hond heb waarmee ik veel wandel en ik probeer vaker naar mijn werk te fietsen, is er van die challenge eigenlijk ook een apart topic? of zit iedereen van die challenge ook hier?

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 23:24

@ vivat ikke doe ook mee :) er is alleen geen topic van.
Wel jammer dat deze challenge een beetje nutteloos wordt (voor mij) aangezien ik het voornamelijk gebruik voor wandelingen met paard en deze met de volgende paarden challenge nu als paardrijden wordt gezien..

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 09:27

xRiiannex schreef:
AlexVB schreef:
@xRiiannex, Voor Iphone is er een andere. Ik zal kijken hoe deze heet. en de link plaatsen.

Weet je de naam?
Zou het wel fijn vinden als mijn endomondo het weer doet :j

Ik heb helaas of gelukkig geen IPhone en kan niets zoeken in Itunes. Ik zal verder zoeken voor de IPhone gebruikers.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:17

Em_ schreef:
@ vivat ikke doe ook mee :) er is alleen geen topic van.
Wel jammer dat deze challenge een beetje nutteloos wordt (voor mij) aangezien ik het voornamelijk gebruik voor wandelingen met paard en deze met de volgende paarden challenge nu als paardrijden wordt gezien..

Alleen als je hem dan ook op "riding" zet toch, keuze is aan jezelf ;)

Ik zet wandelen met mijn jonkie gewoon op wandelen dat hoeft wat mij betreft niet mee te tellen :) vind t af en toe leuk om te checken hoeveel km we lopen :) maar verder niet zo interessant.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 15:43

Gisteren super lekker ritje gemaakt.
Nog 3 anderen ontmoet. Moest er eerst wel 4 km voor rijden. Helemaal prima!
Op 15 km ben ik weer alleen terug gegaan. OP 17 km stopte mijn endomondo... Wel gelijk weer aangezet.
Heb beide kaartjes even in 1 plaatje verwerkt. vandaar dat je na 17 km weer 1 km ziet :+

Zie dat ik vergeten ben de tijd aan te passen. Het was 22,27 km en 3 uur en 7 minuten ongeveer.

Afbeelding

Afbeelding
Even lekker het water in :)

Afbeelding
Terugweg naar huis. Ik wilde nog wel langer rijden, dus omgereden via de zandvlakte :)

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 22:23

Wij hebben gister en vandaag 2heerlijke rondjes door de bossen van Grolloo en Schoonloo gemaakt. Gister 9 km om mee te starten en vandaag bijna 18km.
Morgen nog een rondje en dan alweer naar huis!

Zal thuis de foto's met laptop even uploaden en plaatsen..

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 00:38

Nessa, hoe kun je 2 routes samenvoegen dan?

Ik heb vandaag weer een duinrit en een strandrit mogen begeleiden :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 00:41

niet, heb ik op photoshop gedaan.
Kijkt wat fijner dan 2 losse kaartjes :)

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 00:46

Ah, ok ;)

Sancerre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 20:23

Ik sta nu op de 6e plek. Best wel trots, omdat mijn e-pony 26 jaar is. Mijn paard kon 3 jaar geleden niet fatsoenlijk door het bos. En nu kan ik alleen met een flinke gemiddelde snelheid.
Zo blij met de Veluwe(zoom) naast de deur.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-14 20:13

Gisteren op reis geweest met de pony's en vandaag weer het eerste ritje gemaakt op het mooie Terschelling, mijn smurfje heeft het voer op mogen halen bij de ruitersportzaak dus die heeft een rondje voor de wagen gelopen en daarna nog een stukje gereden met mijn schimmeltje. Dus weer 15 km erbij gesprokkeld en mijn 12e plaats weer geclaimd.

Even een 'dienstmededeling'
Ik heb zojuist 15 mensen verwijderd uit de nieuwe challenge. Sommigen daarvan heb ik meerdere keren proberen te bereiken maar gaven geen gehoor om te bevestigen of ze bokker waren.
Sommigen hadden zich waarschijnlijk pas net aangemeld en hadden misschien nog niet de tijd gehad zich te melden. Voor deze groep bied ik mijn excuses aan, maar ik moet ergens de grens trekken en ik heb hem vandaag op privé gezet omdat ik slechts een half uur over internet beschik hier op het eiland.
Aanmelden voor de nieuwe challenge gaat nu weer via PB.

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 22:19

Mag ik me ook inschrijven? Heb geen eigen paard, maar wil aankomend jaar wat vaker een buitenrit maken.
Heb net een pb gestuurd, hopelijk staat er genoeg info in :)