Fijn rondje zo Sabine, fijn dat het lekker gaat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo'n tof gevoel om met je twee eigen paarden tegelijk op pad te kunnen. Dit gaan we zeker vaker doen!

AlexVB schreef:@xRiiannex, Voor Iphone is er een andere. Ik zal kijken hoe deze heet. en de link plaatsen.
Het ene moment gaat het hartstikke goed het volgende moment stuitert ze alle kanten uit, helaas omdat mijn ouwetje zo ziek is heb ik dus ook geen fijn mak paard wat mee kan, maar goed dat is dan ook het enige nadeel van de paardjes aan huis hebben dat er geen stalgenootjes zijn met fijne makke buiterijdpaarden waar ik achteraan kan hobbelen
Ik wil nu gaan proberen of met mijn instructrice af te gaan spreken een keer buitenrijden bij haar gaan oefenen of ik ga een prof. vragen haar een aantal keer buiten te rijden want ik vrees dat ik zelf gewoon niet genoeg 'held' ben dit zomaar eventjes op te lossen 
xRiiannex schreef:AlexVB schreef:@xRiiannex, Voor Iphone is er een andere. Ik zal kijken hoe deze heet. en de link plaatsen.
Weet je de naam?
Zou het wel fijn vinden als mijn endomondo het weer doet
Em_ schreef:@ vivat ikke doe ook meeer is alleen geen topic van.
Wel jammer dat deze challenge een beetje nutteloos wordt (voor mij) aangezien ik het voornamelijk gebruik voor wandelingen met paard en deze met de volgende paarden challenge nu als paardrijden wordt gezien..

vind t af en toe leuk om te checken hoeveel km we lopen
maar verder niet zo interessant.