Marcella schreef:Heb ineens gruwelijk zin om het op een vreten te zetten, maar ben juist weer blij dat ik 62 kg weeg.
Fruit snacken? Of morgen balansen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AniqueN schreef:Hallo buitenrij-fans! Leuk om te zien dat jullie ook zo genieten van het buiten rijden met je paard/pony!
Even een vraagje: Wat gebruiken jullie tegen de dazen? Er zitten er op dit moment bij ons wel veel en veerust doet niet meer genoeg voor mijn paardje. Rijden jullie met deken? Wat is een fijne? Ik hoop dat jullie je ervaringen willen delen!
Marcella schreef:Blingh schreef:Fruit snacken? Of morgen balansen?
Probleem als ik eenmaal begin niet meer stop, want dit kom bij mij door verveling.
Flew schreef:Ik rij inderdaad met een S-hack en zou niet meer anders willen! Alleen in de bak rij ik nog met bit. Zanzi reageert niet zo best op stress-situaties als hij een bit in heeft, dan wordt hij ronduit onbestuurbaar en raakt hij in paniek. Daarom ons heil gezocht bij de S-hack en dat gaat perfect. Ik heb er een kopstuk en neusdeel bij op maat laten maken door Goedhard.
Blingh schreef:Als Rogan ontspannen is ben ik het ook, maar zodra ik merk dat ie onzeker of gespannen is wordt ik dat ook, hoezo spiegelen haha. Ik probeer dan een liedje te zingen, ga hem klopjes geven en hem en mezelf overtuigen