Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ijssnuiver schreef:Ik ga mijn doel ook wat hoger leggen tijdens de nieuwe challange. Afgelopen jaar ook wat pech gehad met mijn lieve merrie. Ze is afgelopen woensdag ingeslapen en daarvoor dik een half jaar niet kunnen rijden. Mijn andere paard was nog alles behalve verkeersmak en dat waren dus vooral kleine rondjes, buiten de boottijden om, en verkeer omzeilen.
Gaat nu langzaamaan steeds een stukje beter, dus hoop dat hij straks het buitenrijden van Calypso kan gaan overnemen.
AlexVB schreef:mbt het registreren van je tijden en afstand via Endomondo is het meestal voor 90% een niet goed werkend GPS antenne. Je kan deze versterken door deze app (Android) Active GPS - GPS Booster te instaleren en aan te zetten als je gaat rijden. Ik heb dat sinds een tijd altijd aanstaan en geen problemen meer met het niet (juist) registreren van de gereden rit.
Paardennamen schreef:Ik heb van de week van die sportarmbanden besteld, waar mijn telefoon precies in past. Ik hoop ze deze week in huis te hebben, dan kan ik ze gaan testen
Zaterdagmiddag dus weer lekker gaan rijden met twee meiden en zaterdagavond met nog vier andere meiden. Deze vier hebben al vaker op het strand gereden, dus dat zou wat langer en harder kunnen