Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mooney schreef:Jeetje wat een pech allemaal.
En Cchanny, 3 van de 5 dat is echt flink balen zeg.
Voor mijn artrose kneusje zitten we nu in het goede seizoen, die stuitert alle kanten op. Wij hebben het altijd lastig in de winter, dan speelt het op door vocht en kou.
horsies5 schreef:Hij is nu een beetje aan het kwakkelen telkens.. dus hij heeft een tijdje goed gelopen en nu is het terug weer niet goed.. slecht vind ik een groot woord, maar hij loopt gewoon niet 100%.. Dus nu krijgt ie weer 2 weken rust en dan kijk ik weer verder.. Osteopaat is er al bij geweest iig, maar die ben ik alweer aan het bellen om te bespreken hoe verder en of ze mss toch nog eens langs moet komen..
T nadeel van mijn paard is dat hij het zo leuk vind om te werken dat hij gewoon door zijn pijn heen loopt.. dus ik laat hem nu iedere keer voor ik iets ga doen aan de longe draver in de bak om te kijken.. want als ik hem mee naar de bossen (voor de kar) neemt loopt hij standaard goed totdat we weer terug op stal zijn..
mooney schreef:Nou veel beterschap voor de paardjes in ieder geval![]()
Ik ben weer op zoek naar bokkers die zich wel hebben opgegeven, maar nog niet hebben bevestigd dat ze bokker zijn... Er is een trend aan het onstaan, van de 7 'onbekenden' hebben er al 3 achter elkaar een Haflinger.
Dus heb je een Haf als plaatje op Endomondo, en heb je nog niet je boktnaam doorgegeven aan mij... pb me even
jojoni schreef:mooney schreef:Nou veel beterschap voor de paardjes in ieder geval![]()
Ik ben weer op zoek naar bokkers die zich wel hebben opgegeven, maar nog niet hebben bevestigd dat ze bokker zijn... Er is een trend aan het onstaan, van de 7 'onbekenden' hebben er al 3 achter elkaar een Haflinger.
Dus heb je een Haf als plaatje op Endomondo, en heb je nog niet je boktnaam doorgegeven aan mij... pb me even
Ik had je al een pb gestuurd met mijn naam, ben ik in orde?