Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 14:03

mbt het registreren van je tijden en afstand via Endomondo is het meestal voor 90% een niet goed werkend GPS antenne. Je kan deze versterken door deze app (Android) Active GPS - GPS Booster te instaleren en aan te zetten als je gaat rijden. Ik heb dat sinds een tijd altijd aanstaan en geen problemen meer met het niet (juist) registreren van de gereden rit.

Somebitch

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 14:29

volgens mij sta ik ergens aan het einde nu ik al een tijdje niet kan rijden. :')

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 14:37

Ik sta op plek 50 van de.....?? komen nog wel een paar KM bij.. Misschien dat ik de top 30 haal deze maand.. Wie weet.

De volgende mag je er weer helemaal voor gaan Alison..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 14:41

Nou dan mis ik weer de eerste paar maanden. :') Vorig jaar ook pas in november begonnen haha maar dat had ik nog goed ingehaald. :+

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 14:43

Valt nog mee sta nog 21e met 827 km :+

AlexVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 14:56

+:)+ super toch.. Ik 50ste en pas in februari echt begonnen met trainen met Genghis.. We hebben toch al +455km gelopen saampies... Bij 500km krijgt hij een worteltaart.. :P

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 14:59

hahahahaha :+

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:05

Die GPS booster is wel een goede! Ga ik proberen..

Mijn paard is sinds februari de hele tijd geblesseerd.. dus wij komen nu niet veel verder helaas..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:12

Vervelend wat heeft hij/zij? :(:)

CarolienV

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:24

Als het goed is heb ik mij ook aangemeld om mee te doen aan de challenge...

Ik heb een ijslander ruin van 6 jaar waar ik voornamelijk mee buiten rijd. Hij staat in Donderen, Drenthe. We rijden vooral hier in de buurt buiten, maar gaan ook wel eens met de trailer ergens heen. We zijn nu vooral bezig met het vertrouwen in elkaar te vergroten en proberen rustig aan wat meer km te maken.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:28

Helaas staat dat bij mij stil, peesblessure. :(
Nu zijn 3 van de 5 kreupel hier..

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:34

De mijne ook :(

Wel heel vervelend 3 van de 5 kreupel....

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 15:36

Jeetje wat een pech allemaal.
En Cchanny, 3 van de 5 dat is echt flink balen zeg.

Voor mijn artrose kneusje zitten we nu in het goede seizoen, die stuitert alle kanten op. Wij hebben het altijd lastig in de winter, dan speelt het op door vocht en kou.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:43

mooney schreef:
Jeetje wat een pech allemaal.
En Cchanny, 3 van de 5 dat is echt flink balen zeg.

Voor mijn artrose kneusje zitten we nu in het goede seizoen, die stuitert alle kanten op. Wij hebben het altijd lastig in de winter, dan speelt het op door vocht en kou.

Ja dat is inderdaad flink balen.
Eentje loopt al langer die heeft zijn hoefbeen gebroken en kreupelt nog steeds een beetje. Steeds wanneer hij mag opgepakt worden loopt hij weer kreupel.

De andere heeft een maand terug tijdens een endurance wedstrijd ook kreupelheid LV opgelopen na 30 km zomaar in ene. Naar de dierenkliniek daar liep hij in ene ontiegelijk LA kreupel.

De merrie waar ik op rijd die liep afgelopen donderdag in ene op drie benen, de dag er na liep ze er weer op. Er was niks aan het been te zien ook niet warm of dik, ze reageerde ook niet op knijpen. De dierenarts toch maar laten komen. Het been waarop de kreupel liep (RA) was waarschijnlijk een klap geweest van een ander paard. Maar LV zit een (oude) peesblessure.

Flinke pech en ook allemaal zo ontzettend lastig.

Super dat jouw paard wel fijn gaat! altijd mooi om te zien dat ze goed in hun vel zitten.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 16:05

Nou veel beterschap voor de paardjes in ieder geval :(:)

Ik ben weer op zoek naar bokkers die zich wel hebben opgegeven, maar nog niet hebben bevestigd dat ze bokker zijn... Er is een trend aan het onstaan, van de 7 'onbekenden' hebben er al 3 achter elkaar een Haflinger.
Dus heb je een Haf als plaatje op Endomondo, en heb je nog niet je boktnaam doorgegeven aan mij... pb me even :+

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:27

Somebitch schreef:
Vervelend wat heeft hij/zij? :(:)

Problemen in het SI-gewricht ^)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:28

Jeetje hoelang zou dat dan nog gaan duren?
Vervelend hoor :(:)

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:38

Hij is nu een beetje aan het kwakkelen telkens.. dus hij heeft een tijdje goed gelopen en nu is het terug weer niet goed.. slecht vind ik een groot woord, maar hij loopt gewoon niet 100%.. Dus nu krijgt ie weer 2 weken rust en dan kijk ik weer verder.. Osteopaat is er al bij geweest iig, maar die ben ik alweer aan het bellen om te bespreken hoe verder en of ze mss toch nog eens langs moet komen..

T nadeel van mijn paard is dat hij het zo leuk vind om te werken dat hij gewoon door zijn pijn heen loopt.. dus ik laat hem nu iedere keer voor ik iets ga doen aan de longe draver in de bak om te kijken.. want als ik hem mee naar de bossen (voor de kar) neemt loopt hij standaard goed totdat we weer terug op stal zijn..

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 16:40

horsies5 schreef:
Hij is nu een beetje aan het kwakkelen telkens.. dus hij heeft een tijdje goed gelopen en nu is het terug weer niet goed.. slecht vind ik een groot woord, maar hij loopt gewoon niet 100%.. Dus nu krijgt ie weer 2 weken rust en dan kijk ik weer verder.. Osteopaat is er al bij geweest iig, maar die ben ik alweer aan het bellen om te bespreken hoe verder en of ze mss toch nog eens langs moet komen..

T nadeel van mijn paard is dat hij het zo leuk vind om te werken dat hij gewoon door zijn pijn heen loopt.. dus ik laat hem nu iedere keer voor ik iets ga doen aan de longe draver in de bak om te kijken.. want als ik hem mee naar de bossen (voor de kar) neemt loopt hij standaard goed totdat we weer terug op stal zijn..

Dat is ook wel heel vervelend zeg!
ook moeilijk om er achter te komen

jojoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 17:02

mooney schreef:

Ik ben weer op zoek naar bokkers die zich wel hebben opgegeven, maar nog niet hebben bevestigd dat ze bokker zijn... Er is een trend aan het onstaan, van de 7 'onbekenden' hebben er al 3 achter elkaar een Haflinger.
Dus heb je een Haf als plaatje op Endomondo, en heb je nog niet je boktnaam doorgegeven aan mij... pb me even :+

Ik had je al een pb gestuurd met mijn naam, ben ik in orde?

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 17:07

jojoni schreef:
mooney schreef:

Ik had je al een pb gestuurd met mijn naam, ben ik in orde?

Jij bent helemaal in orde! Had de pb gelezen toen ik niet thuis was, vandaar dat ik vergeten was te antwoorden, maar je staat op de ok-lijst. Bedankt nog voor je pb, scheelt een hoop zoekwerk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 19:45

Wat heb ik dit uitzicht gemist <3
(ok, omgeving kan beter, maar nu nog even niet :Y) :)) )

Afbeelding

Weet nog niks van de DA maar hij moet echt wel weer dingen gaan doen (hij wil dat ook) dus doen we dat toch maar .. beetje stappen kan geen kwaad lijkt mij .. :)

En ja hoor, we hebben een route! *\o/*

Afbeelding

:')

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 19:49

Leuk [***]!!! Fijn om weer lekker met je pony kleine ritjes te kunnen maken! Hopelijk heb je snel uitsluitsel van de DA!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 20:03

Thanks! :D

Hoop ook echt snel wat te horen .. maar blijkbaar is het wel de trend dat je als eigenaar maar achter alles aan moet lopen (zijn eigenlijk 2 DA's mee bezig, maar hoor van beiden niks ..). Heb vanmiddag nog een mail gestuurd maar tot nu toe nog geen reactie, anders morgen nog maar eens bellen denk ik...

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 21:04

lekker sabine!!

Ik heb gisteren echt fijn ritje gemaakt.
Had gedacht een heel kort rondje te gaan maken, gezien de regen.
Maar op het moment dat ik ging rijden werd het prachtig weer!
Helaas kon ik sowieso niet lang op pad, ivm avondplanning. Maar desondanks wel fijn ritje.

Afbeelding

Afbeelding