Blingh schreef:Hoe komt het dat je in een dipje zit [naam]?
Ik heb net een buitenritje gedaan. Wilde vanochtend in de bak rijden maar ging niet lekker last van mijn knie. Stalgenootje vroeg of ik mee ging ,toch maar ja gezegd. Rogan wilde zijn stal niet uit en besloot ook dat ie het erf niet af wilde. Flinke schop gegeven en toen deed ie het weer. Heerlijk ritje gereden, alleen die knie, mijn god in draf. Das echt heel onprettig. Was ik ook nog mijn vliegendeken vergeten op te gooien maar het was heel goed te doen eigenlijk.. En vergeten mijn endomondo aan te zetten..
Nu gauw douchen en slapen,mag morgen een hele dag werken van 7 tot 15.15
Zo hee mis ik gelijk 6 pagina's in 2 dagen. O_O
Goed blijkbaar had ik geen dipje, maar was ik gewoon een beetje ziek. Maar het enige waaraan ik dat kon mergenwas omdat ik geen energie meer over had. Vandaag heb ik weer gereden buiten (met de auto gegaan), maar de dagen daarvoor kon ik gewoon niet rijden. Gisteren had ik al geen energie meer over door alleen naar het winkelcentrum en terug te fietsen. (~15 minuten samen, niet eens op mijn 'normale' fietssnelheid) Het viel me een beetje op dat Daantje wat actiever was dit keer, waarschijnlijk omdat ik de 3 dagen daarvoor niet echt gereden heb en zij dus wel energie over had.

Hopelijk kan ik morgen weer fietsen naar Vries, met dit weer is dat prettiger dan met de auto gaan.
@iedreen: bedank voor de steunbetuitgingen, ik heb ook nog wat andere hobbies waar ik tijd in heb gestoken ipv paardrijden die minder energie kosten.