Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hilli schreef:Ik ken een Garmin horloge waarop je dan een kruimelpad te zien krijgt. Echt zo mooi als op je mobiel is het dus niet (alternatieve wegen kun je dus ook niet zien), maar zeker wel functioneel. Ik denk dat de nieuwe exemplaren grafisch beter/uitgebreider zijn.

scooby09 schreef:Maar ik hou dan ook graag mijn telefoon onbelast zodat hij niet leeg is als ik hem echt nodig heb.
Stem is ook goed duidelijk, geeft ook piepjes/trillingen als je x aantal meter van de route af bent (kan je zelf instellen), maar heb het wel op mijn mobiel. Kon wel de mobiel gewoon in mijn binnenzak steken en grotendeels puur op de stem gaan (mobiel scherm valt dan ook gewoon uit, is geen probleem). Heb ook een horloge maar enkel registratie, geen GPS routes, die zijn een beetje duur/groot voor mij.
Paard had er ook erg veel zin in om de benen te strekken!

Danseresje schreef:Met betrekking tot het bang zijn je telefoon te laten vallen, daar zijn handigheidjes voor. Ik gebruik zelf een bunjee (http://www.mybunjee.nl/shop/mybunjee-classic-black/). Kan niet met een dichtklap-hoesje, maar wel met een gewoon beschermhoesje. Elastiek om je telefoon, haakje aan een oogje van een rits of lusje van een riem en dan is dat een 'elastisch' koord. Heeft mij mijn telefoon al meerdere keren doen behouden, zowel met paardrijden als met wandelen (krijg bij lange afstanden echt van die worstenvingers en dus verminderde controle)....
Helaas ben ik de mijne sinds mijn ongeluk kwijt, dus moet weer even op jacht naar een nieuwe.....
Maar heb nu sindskort een nieuwe fancy smartphone waar ik veel zuiniger op ben, blijf het spannend vinden als ik die tevoorschijn haal tijdens het rijden.

Het andere "bosje" kunnen we sowieso niet in, zak je nu tot de buik van je paard weg.