Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilli schreef:Ik ken een Garmin horloge waarop je dan een kruimelpad te zien krijgt. Echt zo mooi als op je mobiel is het dus niet (alternatieve wegen kun je dus ook niet zien), maar zeker wel functioneel. Ik denk dat de nieuwe exemplaren grafisch beter/uitgebreider zijn.
scooby09 schreef:Maar ik hou dan ook graag mijn telefoon onbelast zodat hij niet leeg is als ik hem echt nodig heb.
Danseresje schreef:Met betrekking tot het bang zijn je telefoon te laten vallen, daar zijn handigheidjes voor. Ik gebruik zelf een bunjee (http://www.mybunjee.nl/shop/mybunjee-classic-black/). Kan niet met een dichtklap-hoesje, maar wel met een gewoon beschermhoesje. Elastiek om je telefoon, haakje aan een oogje van een rits of lusje van een riem en dan is dat een 'elastisch' koord. Heeft mij mijn telefoon al meerdere keren doen behouden, zowel met paardrijden als met wandelen (krijg bij lange afstanden echt van die worstenvingers en dus verminderde controle)....
Helaas ben ik de mijne sinds mijn ongeluk kwijt, dus moet weer even op jacht naar een nieuwe.....