Mooiste plek waar je gereden hebt.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Re: Mooiste plek waar je gereden hebt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 18:48

Transsylvanië, Romenié. Ge-wel-dig! 't is al een paar jaar geleden maar ik denk er nog bijna elke dag aan.
En dan te bedenken dat ik hier op een prachtige plek in Drenthe zit, nl. Gasselte. Veel bos en als je wat noordelijker (richting Exloo) gaat, zijn er ook nogeens veel glooiende akkers met prachtige zandlanen.

xTamaraa16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:12

bussloo! 1x gereden was echt heel gaaf:D!

Jacqqq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:47

languedoc! (frankrijk) Ja

Eva1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:24

Egmond aan zee!
rijdt er heel vaak. Super mooi door de duinen met wilde paarden, schotse hooglanders veel roofvogels.
Is leuk daar.

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 20:26

In Frankrijk tijdens de wintersport, samen met een vrienden op 2 dikke fjorden door de sneeuw. Was echt super!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:18

Ik heb afgelopen zomer met een paar bokkers een ruitervakantie gedaan in Vielsalm in de Ardennen. Dat was echt zo geweldig mooi!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:20

Aruba!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 15:26

beantsje schreef:
Transsylvanië, Romenié. Ge-wel-dig! 't is al een paar jaar geleden maar ik denk er nog bijna elke dag aan.
En dan te bedenken dat ik hier op een prachtige plek in Drenthe zit, nl. Gasselte. Veel bos en als je wat noordelijker (richting Exloo) gaat, zijn er ook nogeens veel glooiende akkers met prachtige zandlanen.

Ik ga deze zomer een maand naar Roemenië, Transylvanië! Het dorpje waar ik heen ga ligt aan de voet van de karpaten Haha!. Paardrijden ga ik er niet doen, een weekend rondtrekken waarschijnlijk wel... Is het de moeite daar?

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 20:13

Mijn mooiste ritten waren ik Markelo, waar ik op kamp was.

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 16:46

Meijendal, bij wassenaar vind ik erg mooi. Maar ik ga morgen naar de veluwe, ben benieuwd!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:47

Mooiste plek?

Euh...ik heb op zoveel mooie plekken gereden.

Op het strand, in het bos en door duinbos.
En in Zuid-Frankrijk ook over de duinen maar dan in het donker.
Das echt heel speciaal.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:48

Berg en dal bij nijmegen.

Emuline

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 18:51

Ik heb 2 mooiste plekjes!

Nummer 1: is in Frankrijk, in het zogehete Camarque, het stukje van frankrijk met de bekende schimmels en flamingo's. Daar hebben we in de volle zon (35 graden) een rit gemaakt, door het moeras, en waters enzo. Erg mooi, wel erg heet. maar in draf viel het weer mee. Erg mooi! En zeker voor herhaling vatbaar!

nummer 2: Met 9 meiden een duinrit maken in Heemskerk! 2 uur lang gereden, en heel erg leuk!
Dit is ook voor herhaling vatbaar, de gezelligheid is al leuk, dan moet je wel het weer mee hebben!
Dan heb je een geslaagde dag!

Er zijn natuurlijk veel meer leuke plekjes, zoals het strand, bos, heide... noem maar op...
Succes verder met je keuze maken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:10

Pfff lastig! In Nederland heb je genoeg mooie plekjes, heb zowel in Overijssel als in Drenthe als in Gelderland al heerlijk gereden, Vlieland was ook erg mooi, maaaarrr...

Schotland (rit gemaakt van 4 uur) en Ierland (1e keer Ierland rit van 2 uur, 2e keer hele week paardrijden) waren toch echt veel mooier. Ik wil echt nog eens zien dat ik in Schotland ook nog eens een paardrijvakantie kan gaan doen, want voor mijn gevoel waren die 4 uurtjes echt nog niet genoeg. Echt super, op die Highland Ponies. Was helemaal verkocht.

Ierland daarentegen was qua landschap denk ik ietsje minder spectaculair, maar de ritten waren geweldig en ik had echt de hele week een geweldig leuk paard tot m'n beschikking. Farm direct aan het strand, paarden werden super verzorgd, iedere dag 5 tot 8 uur in het zadel. Lachen

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-08 19:57

In Frankrijk heerlijk door de bergen en door het water met de paarden :d

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 13:49

Noorwegen, door beekjes heen en over bergen.
In NL op de veluwe, bij schaarsbergen.

5 daagse trektocht door Ijsland op ijslanders met een kudde mee staat nog op mijn verlanglijstje Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-08 11:13

Ik ben nooit verder als Noordwijk en de Waterleiding duinen gekomen Knipoog. Wel heel mooi rijden daar!

De mooiste rit was denk wel toen het niet echt geweldig weer was (beetje miezerig) en het hele strand was leeg (niet gek met dat weer Tong uitsteken) het was ook een heel groot en breed strand echt super..... En die galop was de beste die ik daar ooit gereden heb Lachen. Maar goed de omgeving is daar ook wel heel mooi verder.

Waar ik nog graag een buitenrit/trektoch wil maken: Spanje en dan wel op een andalusiër Tong uitsteken. En een rit door de woestijn op een arabier staat ook in de planning voor de volgende zomer... Wilde dit jaar al gaan, maar ontdekte pas op de laatste dag waar er een manege was die dat deed Knipoog. Van de zomer ga ik misschien ook nog in Turkije rijden maar dat is niet zo mooi als Egypte....

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 16:59

Appelscha!
Door de bossen, stukken over de heide, in één woord geweldig!

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:02

Katwijk aan Zee:). 6uur durende rit over het strand en door de duinen:). En terug door het dorp of over de boulevard:). Geweldig!:D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:04

In de heuvels (echt in the middle of nowhere) van Ierland. Su-per mooi!! Op een paard dat Heineken heette Haha!

Eline_Fergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:08

De mooiste plek waar ik gereden heb is 100% zeker weten De Veluwe!!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:13

Bonar Bridge, Schotland samen met een paar bokkers. Wat een heerlijke plaats om paard te rijden. Pfiew, ik zou speciaal voor een rit nog wel terug willen vliegen. Haha!

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 17:19

Ik heb ooit een keer in Polen een springles gehad. Was echt een geweldige ervaring, al behandelen ze de paarden wel heel anders dan hier. Middenin de bak stonden allemaal van die steunpalen voor het dak en de bak was niet al te groot dus was echt uitkijken waar ik reed. Ik heb tijdens die les mijn angst voor het paardrijden kunnen overwinnen (ja ik reed al wel twee jaar, maar door een flinke val ben ik een tijd heel bang geweest).

Al zie ik in dit tpoic allemaal ontzettend, volgens mij, mooie gebeiden staan waar je kunt rijden, echt in een mooi gebied heb ik niet echt gereden.

Wel ben ik naar de drunense duiden geweest met een rit van de club waar ik bij rijd, we zijn toen met paarden van een manege daar de duinen ingegaan en het was echt een superleuke ervaring, een rit van 2 uur, dat wil ik wel vaker!

Hier in de groenstrook (klein stuk bos in de klundert) kan ik heerlijk rijden, het liefst alleen, dan geniet ik echt van de mooie natuur hier. Er is een klein stukje waar een klein slootje/vijvertje zit, ik vind dit een ontzettend mooi plekje om langs te rijden, het heeft iets speciaals Lachen

EsjeNoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:15

ik heb nog niet zo heel veel ritten gemaakt Huilen Vingers aflikken ,
maar in schorrel en dan duin manege poulenburgh ofzo vond ik het heel mooi,
je kan er mega lekker rijden enso Pling .
ik heb er 2 ritten gemaakt 1 op een KWPN'er en 1 op een fries,
maar het is daar echt mega gaaf!!

xxxlottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:19

Buitenritten door de bossen zijn leuk. Maar het strand lijkt me ook super leuk! Cool