Ah neee, volgens mij had ik nog niet gereageerd hier, maar ik lifte wel mee met jullie vakantie
Maar nu moet ik gewoon even reageren en jullie sterkte wensen, hopelijk slaat pijnstilling snel aan en kan ze thuis op knappen
pien_2010
Geplaatst: 20-05-21 11:28
Mariska_28 schreef:
Lijkt op spierbevangen. Krijgt nu pijnstillers
Denk ik ook eerder en wellicht ook vitamine E en selenium geven. Dat ondersteund het spierstelsel. Jeetje wat een pech. Wellicht dat je straks aan de hand toch voorzichtig kunt laten bewegen als ze minder pijn heeft. Jeetje wat balen.
Hè jakkes wat balen! Jammer van de vakantie maar nog vervelender voor Ciara en jullie. Hopelijk lukt het jullie om zonder al teveel pijn thuis te komen en ik duim dat Ciara zich gauw beter voelt. Sterkte!
topsylover
Geplaatst: 20-05-21 11:37
Ach nee En dat op de mooiste dag van de vakantie! Hopelijk voelt ze zich snel beter
soesita
Geplaatst: 20-05-21 11:38
Hee, wat een sneu einde van de vakantie. Beterschap voor Ciara!
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 20-05-21 11:41
sjips hoe kan dat nu? Toch de nattigheid van gister? Spierbevangenheid is zo naar. Hopelijk knapt het snel op.
Ah nee, oliebol! Sterkte! Hopelijk kunnen jullie zonder te veel gedoe terug naar huis.
Mariska_28
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-21 12:03
Voor de zekerheid maar lekker in de nattigheid laten staan, hopelijk gaat de pijnstiller gauw werken.
Goede kennis is onderweg met een grote trailer, gerard heeft een autoambulance geregeld zodat we vanmiddag de kar op kunnen halen.
Ik had mijn de dag toch anders voorgesteld vanmorgen...
Edit : is zo een been optrekken en na 20 seconden weer neerzetten ook iets dat bij spierbevangen hoort? Heb het haar nu al een paar keer zien doen, met beide achterbenen..
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 20-05-21 12:09, in het totaal 1 keer bewerkt