Autumn Desert Trail 2019

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:27

Koekeroekus schreef:
Hihi, moest ook zo hard lachen. Gekke dier van mij was de hele weg rustig en zodra hij op de vlakte kwam werd ie druk :') hij begint de vlakte gewoon te herkennen haha

Die van mij zag alle andere rennen en dacht waarom mag ik niet -O-

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Re: Autumn Desert Trail 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:29

Die van mij heeft zowel de heenweg als de terugweg geen normaal stuk gestapt :')

Heel leuk om alle foto's binnen te zien druppelen :D Ik heb nu die van Rika en Farcows gezien. Hebben jullie al nog andere gevonden?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:34

Ik ben nog steeds bezig _O-
''Pauze'' van 2 uren genomen van 1 tot 3 vanmiddag O:)
Maar onder het genot van inmiddels al mijn 3e disney film bewerken we stug door _O-

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:47

Hier komt het einde in zicht van de ruim 1.700 foto's!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 19:58

Ik ben erg benieuwd :D

Kwam alweer een fantastische foto van ons tegen. Finnea had ineens in de gaten dat haar vriendjes een heel eind achter waren gebleven. Not amused was ze :')

Afbeelding

miriammiddel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:15

NadjaNadja schreef:
Die van mij heeft zowel de heenweg als de terugweg geen normaal stuk gestapt :')

Heel leuk om alle foto's binnen te zien druppelen :D Ik heb nu die van Rika en Farcows gezien. Hebben jullie al nog andere gevonden?

Op Oypo heb ik ook foto's van Peter Landstra gespot.
Op facebook vond ik ook nog twee, namelijk: Joseph M Pattiapon en Orange Stables

@Tigress pfoeh zal wel een hele klus zijn! wat dat betreft is het hier een ideale dag voor.
@ Drawnhorse, ben zooo benieuwd ook naar de foto's hihi! :D

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:32

Wij hebben gister super super genoten van de ADT! Fantastisch weer gehad (voor wat er voorspelt werd)...jammer maar zeker begrijpelijk dat ze vandaag afgelast hebben...ontzettend jammer voor alle deelnemers die er zo naar uit keken...overigens ook een.flinke aderlating voor de organisatie en vrijwilligers lijkt me...

Ik heb al wel wat foto's gevonden van ons groepje...ga er zeker een paar na bestellen want vandaag is mijn friesje waar ik gister de ADT gereden heb vertrokken naar haar nieuwe huis dus dit was oprecht ons laatste (afscheids)ritje
Afbeelding
Afbeelding

bentefoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:38

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ons ook al een paar keer gespot <3 Zo leuk, nagenieten met foto’s

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:40

Het is eigenlijk echt wel super leuk dat er fotootjes gemaakt worden! Dat maakt het toch wel extra bijzonder. Ik bedoel het is al speciaal dat je over de zandvlakte mag racen, maar wie wil er nou niet leuke foto's van de plezier die je dan hebt! Echt super gaaf en extra nagenieten met het binnen druppelen!

DrawnHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:50

Mijn foto's komen morgen in de middag. Hij is ze nu aan het exporteren vanuit Lightroom. Maar deze fotograaf moet haar bedje op gaan zoeken zodat ze morgen weer fris en fruitig kan gaan werken!

Maar hier is er al wel vast 1. Ik weet niet of dit een bokker is.
Afbeelding

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 20:55

Trusten Veronique... ik ben benieuwd :=

Farcows

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:46

ADT SPAM :D

Tijdens het fotograferen heb ik ook nog een aantal filmpjes gemaakt.
Die heb ik samengevoegd via een app en daar deze video van 1 minuut mee gemaakt:

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:54

Super leuk! Wat variatie aan paarden zeg, geweldig!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:02

Leuk! Ik kom ook voorbij haha.

Heb mezelf al een paar keer gespot bij verschillende fotografen. Wel via de telefoon bekennen, ga er morgen eens rustig voor zitten met de laptop.

Ook voor mijn eigen foto’s en go pro film.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:24

Chasey schreef:
Leuk! Ik kom ook voorbij haha.

Heb mezelf al een paar keer gespot bij verschillende fotografen. Wel via de telefoon bekennen, ga er morgen eens rustig voor zitten met de laptop.

Ook voor mijn eigen foto’s en go pro film.

Ik heb je ook al tussen mijn foto's gespot. Er komen dus nog meer :D

Morgen om 6 uur gaat m'n wekker, maar ik weiger te gaan slapen voor ik de bestanden kan exporteren :') Het zijn er nog maar een paar _O-

edit: klaar *\o/* Omzetten, en morgen na werktijd online knallen <<)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:51

Oh leuk! Ben benieuwd :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 23:05

Yay! Ik vind de foto's doorspitten bijna net zo leuk als de Trail :')

Afbeelding

Zelfde moment (heb maar 1x een foto van de vlakte gemaakt)

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-19 07:03

The day after.. goedemorgen allemaal. De mooie foto’s verzachten de enorme teleurstelling een beetje van de heftige beslissing die we gisteren moesten nemen. Het is vreselijk om zoveel mensen te moeten teleurstellen.
We hebben echter geen spijt van onze keuze. Veel deelnemers hadden zichzelf al afgemeld vanwege de gevaren door het weer. Niet alleen het parkeren was horror vanwege alle regen maar ook in het gebied om de kale duinen waren er echt vreselijk gladde plekken.

Wij gaan alles eerst eens laten bezinken, evalueren en bedenken wat we volgend jaar gaan doen. Óf we het nog een keer gaan doen. Want in tegenstelling tot wat een flink aantal mensen denkt: het is een enorme tijdrovende klus en het is kostbaar om zo’n event te organiseren. Wij geven onze privé tijd er met alle liefde voor op, rijden onze eigen paarden nauwelijks nog en dragen een enorme verantwoording over alle deelnemers en dieren.
Er zijn zelfs deelnemers die compleet los gaan in e-mails en sommige reacties hier en op Facebook zijn echt onaangenaam (understatement) en zo ondoordacht om te lezen.
Het goede nieuws is wel dat mochten wij tot het besluit komen dat dit onze laatste editie was (ik zeg niet dat we dat besluit al genomen hebben!), dat er dan hier en op Facebook genoeg mensen zijn die de organisatie wel even van ons zullen overnemen. En dat ze dat alles ook nog eens gaan doen voor een ticketprijs die een fractie is van wat wij vragen, vanwege alle sponsoring die ze gaan regelen. Nou, dat lijkt me op z’n minst een fijne back-up?

Voor nu, laten we hopen dat we een dag als gisteren nooit mee hoeven meemaken.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 07:20

Als meelezer denk ik dat jullie gister de enige juiste beslissing hebben gemaakt. Heel veel respect dat jullie dus moeilijke knoop hebben doorgehakt. Evenals heel veel respect voor alle tijd en organisatie die jullie er ieder jaar weer instoppen. Wat zou het dood en doodzonde zijn als het hier stopt, maar ook daar alle begrip voor als dat zo zou zijn. Het organiseren van een dergelijk evenement is enorm, zeker met de enorme groei afgelopen jaren! Dat mensen ook maar durven dergelijke reacties naar jullie te sturen is simpelweg beschamend... Vreselijk te lezen dat jullie zoveel te verduren hebben gekregen naar aanleiding van jullie goede besluit!

Heel veel succes en wijsheid met alles evalueren. Ik hoop met denk ik veel mensen mee op nieuwe edities door jullie georganiseerd, en dat ik in een van die toekomstige edities ook eens mee kan rijden. Tot die tijd geniet ik weer mee met alle foto en filmpjes van afgelopen zaterdag. :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 07:22

Leo schreef:
Als meelezer denk ik dat jullie gister de enige juiste beslissing hebben gemaakt. Heel veel respect dat jullie dus moeilijke knoop hebben doorgehakt. Evenals heel veel respect voor alle tijd en organisatie die jullie er ieder jaar weer instoppen. Wat zou het dood en doodzonde zijn als het hier stopt, maar ook daar alle begrip voor als dat zo zou zijn. Het organiseren van een dergelijk evenement is enorm, zeker met de enorme groei afgelopen jaren! Dat mensen ook maar durven dergelijke reacties naar jullie te sturen is simpelweg beschamend... Vreselijk te lezen dat jullie zoveel te verduren hebben gekregen naar aanleiding van jullie goede besluit!

Heel veel succes en wijsheid met alles evalueren. Ik hoop met denk ik veel mensen mee op nieuwe edities door jullie georganiseerd, en dat ik in een van die toekomstige edities ook eens mee kan rijden. Tot die tijd geniet ik weer mee met alle foto en filmpjes van afgelopen zaterdag. :)

Mooi geschreven. :+:

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 07:32

magda_90 schreef:
Leo schreef:

Mooi geschreven. :+:

Ik sluit me hier bij aan. Wij hadden ons voor de zondag opgegeven en hadden voor ons zelf de keus al gemaakt dat we niet zouden gaan, vlak erna de mail dat het afgelast was. Ook in mijn ogen de juiste keus. Hoe jammer ook. Maar op het weer heb je geen invloed.

Dit zou het 1e jaar worden dat ik eindelijk mee zou kunnen doen, maar nu hopen we op een nieuwe editie volgend jaar en dan doen we weer een poging om kaarten te bemachtigen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 07:43

Wat ontzettend vervelend dat jullie als organisatie zulke schofterige reacties hebben gekregen. Ik heb FB (en ook Bokt) met verbazing gelezen. Waar halen mensen het lef vandaan? Ga er maar aan staan, een dergelijk evenement organiseren en dan zulke beslissingen moeten nemen. Maar zo heb ik me wel over meer dingen verbaasd. Twee meiden op Friezen die over het schelpenpad terug naar het terrein draafden, terwijl zo was aangegeven dat je daar níet op mocht rijden. Maar ja, stel je voor dat je nat wordt.. :n

Het was dit jaar mijn eerste keer, en ik hoop echt van harte dat het niet de laatste keer was. Ik heb genoten, en me vooral verbaasd over de organisatie in positieve zin. Aan alles was gedacht, iedereen was bereid te helpen en het gebied is natuurlijk waanzinnig. En ook de beslissing om gisteren alles stil te leggen vind ik alleen maar getuigen van veel inzicht en verantwoordelijkheid naar je deelnemers en vrijwilligers. Niets dan lof voor jullie :j

Kodyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 08:06

Jammer van de nare reacties. Ik was er zaterdag voor het eerst en heb maar zelden zo'n goed georganiseerd evenement gezien met enorm aardige vrijwilligers. Dat is op wedstrijden etc. wel is anders. Voor mij alleen maar veel lof voor de organisatie! *\o/*

Ik vond het zaterdag al glad op sommige stukken van de hei dus was zelf op zondag ook echt niet gaan rijden naast alle andere omstandigheden die ook niet oke waren.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 08:55

Kodyy schreef:
Jammer van de nare reacties. Ik was er zaterdag voor het eerst en heb maar zelden zo'n goed georganiseerd evenement gezien met enorm aardige vrijwilligers. Dat is op wedstrijden etc. wel is anders. Voor mij alleen maar veel lof voor de organisatie! *\o/*

Ik vond het zaterdag al glad op sommige stukken van de hei dus was zelf op zondag ook echt niet gaan rijden naast alle andere omstandigheden die ook niet oke waren.

Dat van de hei viel mij ook op inderdaad :j Alleen al voor mij was het spekglad. Laat staan dat je daar een glijder maakt met een paard van een paar honderd kilo onder je (en misschien na zo'n glijder wel op je). Zeer verstandig dus om het af te blazen. Het was een bijkomend risico, naast al de gewone weersomstandigheden.
Dat was zaterdag bij het "beetje" (in vergelijking met zondag) regen al zo glad, ik wil niet weten hoe het daar zondag zou zijn geweest :oo

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 09:09

Hoe vervelend ook, het percentage mensen die alleen voeding krijgen, in plaats van opvoeding, lijkt gestaag te groeien. Zij menen overal te mogen zeggen wat ze denken en dat dat grof, niet terecht of zelfs kwetsend is, maakt ze in het geheel niet uit. Persoonlijk vind ik dat de organisatie echt weer heel goed voorelkaar was. De rijplaten lagen er al in verband met het weer. Goede parkeerhulpen. Tent op de vlakte waar je wat kon halen. Goede wegwijzers. Waar tref je dat tegenwoordig nog!? Na die negatieve opmerkingen zou ik jullie keuze volledig begrijpen wanneer jullie er de brui aan geven. Wel zou ik er gelijk een weddenschap tussen willen zetten: die nieuwkomers gaan niet gelijk op jullie topniveau instappen.