Koekeroekus schreef:Hihi, moest ook zo hard lachen. Gekke dier van mij was de hele weg rustig en zodra hij op de vlakte kwam werd ie drukhij begint de vlakte gewoon te herkennen haha
Die van mij zag alle andere rennen en dacht waarom mag ik niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb nu die van Rika en Farcows gezien. Hebben jullie al nog andere gevonden? 
NadjaNadja schreef:Die van mij heeft zowel de heenweg als de terugweg geen normaal stuk gestapt![]()
Heel leuk om alle foto's binnen te zien druppelenIk heb nu die van Rika en Farcows gezien. Hebben jullie al nog andere gevonden?

Zo leuk, nagenieten met foto’s 

Chasey schreef:Leuk! Ik kom ook voorbij haha.
Heb mezelf al een paar keer gespot bij verschillende fotografen. Wel via de telefoon bekennen, ga er morgen eens rustig voor zitten met de laptop.
Ook voor mijn eigen foto’s en go pro film.

Het zijn er nog maar een paar
Omzetten, en morgen na werktijd online knallen

Leo schreef:Als meelezer denk ik dat jullie gister de enige juiste beslissing hebben gemaakt. Heel veel respect dat jullie dus moeilijke knoop hebben doorgehakt. Evenals heel veel respect voor alle tijd en organisatie die jullie er ieder jaar weer instoppen. Wat zou het dood en doodzonde zijn als het hier stopt, maar ook daar alle begrip voor als dat zo zou zijn. Het organiseren van een dergelijk evenement is enorm, zeker met de enorme groei afgelopen jaren! Dat mensen ook maar durven dergelijke reacties naar jullie te sturen is simpelweg beschamend... Vreselijk te lezen dat jullie zoveel te verduren hebben gekregen naar aanleiding van jullie goede besluit!
Heel veel succes en wijsheid met alles evalueren. Ik hoop met denk ik veel mensen mee op nieuwe edities door jullie georganiseerd, en dat ik in een van die toekomstige edities ook eens mee kan rijden. Tot die tijd geniet ik weer mee met alle foto en filmpjes van afgelopen zaterdag.
magda_90 schreef:Leo schreef:Als meelezer denk ik dat jullie gister de enige juiste beslissing hebben gemaakt. Heel veel respect dat jullie dus moeilijke knoop hebben doorgehakt. Evenals heel veel respect voor alle tijd en organisatie die jullie er ieder jaar weer instoppen. Wat zou het dood en doodzonde zijn als het hier stopt, maar ook daar alle begrip voor als dat zo zou zijn. Het organiseren van een dergelijk evenement is enorm, zeker met de enorme groei afgelopen jaren! Dat mensen ook maar durven dergelijke reacties naar jullie te sturen is simpelweg beschamend... Vreselijk te lezen dat jullie zoveel te verduren hebben gekregen naar aanleiding van jullie goede besluit!
Heel veel succes en wijsheid met alles evalueren. Ik hoop met denk ik veel mensen mee op nieuwe edities door jullie georganiseerd, en dat ik in een van die toekomstige edities ook eens mee kan rijden. Tot die tijd geniet ik weer mee met alle foto en filmpjes van afgelopen zaterdag.
Mooi geschreven.
Kodyy schreef:Jammer van de nare reacties. Ik was er zaterdag voor het eerst en heb maar zelden zo'n goed georganiseerd evenement gezien met enorm aardige vrijwilligers. Dat is op wedstrijden etc. wel is anders. Voor mij alleen maar veel lof voor de organisatie!![]()
Ik vond het zaterdag al glad op sommige stukken van de hei dus was zelf op zondag ook echt niet gaan rijden naast alle andere omstandigheden die ook niet oke waren.
Alleen al voor mij was het spekglad. Laat staan dat je daar een glijder maakt met een paard van een paar honderd kilo onder je (en misschien na zo'n glijder wel op je). Zeer verstandig dus om het af te blazen. Het was een bijkomend risico, naast al de gewone weersomstandigheden.