Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:08

Jaaa leuk paxine!

Toch Bennekom, begon te twijfelen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:28

paxine schreef:
Ik wilde graag foto's laten zien maar het lukt opeens niet meer via bokt -O-

*EDIT gelukt volgens mij!!

[ [url=m/uHonw5.jpg]Afbeelding[/url] ]

JA succes!

Ziet er goed uit hoor.

Snap nog steeds niet waarom mensen altijd commentaar hebben op het wandelen met je paard.

bellehorses

Re: Met 6 voeten op de grond – Wandelen met je paard/pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:40

Leuke foto Paxine. Je paardje lijkt erg voorwaartd op dexe foto, of misschien een momentopname :)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:53

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:59

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 23:02

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 10:43

Jis_ schreef:
Hahaha!! Zou het aan het dorp liggen? :D nieuwesteeg

Oh da's op nog geen km van waar wij wonen, ga eens opletten of 'k een bonte spot :) Wij wonen zowat naast de remise en gaan vaak lekker op de fiets naar knollebol in Darthuizen. Proberen de omgeving wat te leren kennen, dus wij toeristen regelmatig :j

Enne @Paxine, alleen maar stoer hoor! Wat boeit het ook of het op, achter of naast is. Je had toch een paard bij? :')

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 10:46

Euhm…...nou gister bij de start was ik bijna weer terug gestuurd :/ De scan mevrouw had niet begrepen dat ik de 4daagse náást m'n paard liep.
Ze deed echt heel pinnig en boos tegen ons :( Voelde me een halve crimineel man!
Gelukkig stond er verderop een andere scanner die zei dat het goed was. Pffff zag zo m'n 4daagse aan m'n neus voorbij gaan.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 10:52

Lol, dus dan heb je 1 blij type in die hele vierdaagse die er naast loopt en dan krijgt zo'n orga het nog voor elkaar dat niet iedereen dat weet? Knap :')

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 10:55

M'n vriend had het bij het startbureau gemeld , blijkbaar hebben ze het niet doorgegeven ofzo...….Nouja ik mocht uiteindelijk wel gewoon door maar was wel even jammer zo'n stomme reactie. Maar deze mevrouw is volgens mij chronisch chagerijnig. Tenminste in de voorgaande jaren dat ik wel gewoon OP m'n paard zat was ze ook niet te pruimen :') :') Aard van het beestje denk ik hahahahaha

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:10

Wat een doos.
Misschien is ze jaloers dat zij nooit mee mag? :+

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 11:54

Ja dat kan ook :') Ze is sowieso chagerijnig en onbeschoft :+

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:45

Goeiemorgen! Hier mijn belevenissen van gister! Wel weer geknipt en geplakt vanaf m'n facebook pagina;)

DAG 3_
En toen was daar dag 3 alweer!! Vandaag begonnen we vol goede moed aan dag 3! Vooraf hadden we al besloten tot aan de pleisterplaats te lopen en dan weer terug. Deels omdat we anders in tijdnood zouden komen voor de visite en deels omdat we de kilometers toch aardig beginnen te voelen inmiddels. Halverwege kwamen we bijna langs de camping en hebben Bowie terug naar de caravan gebracht. Ik vond het niet verantwoord om door te lopen aangezien ook hij al aardig wat kilometers in z'n pantoffels heeft zitten. Het ging enigszins onder protest van zowel Mandel als Bowie want die twee zijn echt hele dikke maatjes <3 , aangekomen in de caravan was ie toch blij dat ie lekker kon gaan tukken. We zijn dus met alleen Mandel doorgelopen. Het grappige wat eigenlijk elke dag gebeurd is dat als ruiters/menner vragen of ze mogen passeren ( áls ze dat al vragen) ze altijd in draf moeten overgaan omdat ze ons in stap gewoon niet voorbij komen. Tsja.....mijn merrie stapt heus nog wel door hoor!
Aangekomen op de pleisterplaats even wat gedronken en een kaasje en worstje gegeten en dan maar weer terug. Helaas wel wat regen gehad onderweg maar het was goed te doen. Toen we de poncho's aan deden werd het natuurlijk droog hahahaha. Via een zelfbedachte route terug naar het startterrein om uit te scannen en hop terug naar de camping. Daar aangekomen merrie verzorgd en eten gegeven en laten zien dat Bowie echt heus nog wel op de camping was.
Toen was het tijd om naar de braai te gaan met Fia die gezellig even kwam buurten. Heerlijk gegeten van het goed verzorgde buffet. Terug op de camping nog even thee gedronken en toen was het alweer avond!...........We hebben besloten om morgen de route niet te lopen maar alleen de intocht te doen. Helaas kunnen we niet allebei lopen omdat we dat qua tijd niet redden en ik vind de intocht echt dé afsluiter van de 4daagse. Ergens toch blij met dat dagje rust want ik heb pijn op plekken waarvan ik niet wist dat je er pijn kon hebben. Dus morgen geen verslag van de dag maar verslag van de intocht!
Niet veel foto's gemaakt vandaag vanwege de regen maar wat ik heb zet ik uiteraard in het 4daagse album.
Tot morgen!!

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:00

Wat een leuk verslag weer. Je zorgt goed voor mens en dier, da's mooi om te lezen.

Jayko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 17:57

Leuke update paxine! Veel respect voor de kilometers die jullie gemaakt hebben! Veel plezier met de intocht!

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 20:54

Hoppit schreef:
Jis_ schreef:
Hahaha!! Zou het aan het dorp liggen? :D nieuwesteeg

Oh da's op nog geen km van waar wij wonen, ga eens opletten of 'k een bonte spot :) Wij wonen zowat naast de remise en gaan vaak lekker op de fiets naar knollebol in Darthuizen. Proberen de omgeving wat te leren kennen, dus wij toeristen regelmatig :j

Enne @Paxine, alleen maar stoer hoor! Wat boeit het ook of het op, achter of naast is. Je had toch een paard bij? :')

Plek is niet zichtbaar vanaf de straat. Moet je een zijstraat in naar een bedrijf, dan kan je hem bijna aanraken :P of via een andere weg en dan heb je haast een verrekijker nodig. :D

paxine schreef:
Ja dat kan ook :') Ze is sowieso chagerijnig en onbeschoft :+

En dat op een gezellig evenement :') ....wel jammer en niet alleen voor haar...

Ga je mee in het tempo van je paard, of rem je haar ook een beetje af? Lijkt me best pittig zo'n snelle naast je.

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:32

Jullie hebben m'n intocht verhaal nog te goed! Vergeet het helemaal :roll:
DE INTOCHT_
Gisteravond te moe om nog iets te schrijven dus bij deze...…..Gisteravond dan de afsluiting van de Paarden 4 daagse. We hebben uiteindelijk ons Dracula kostuum maar weer uit de kast getrokken. Thuis wist ik nog niet of ik überhaupt de intocht zou halen dus heb ik gewoon al m'n kostuums in de caravan gegooid en dacht ik beslis ter plekke wel of en wat het word. Uiteindelijk toch nog goed gelukt vind ik zelf...…...Op de verzamelplaats voorafgaand aan de intocht waren er een heleboel paarden druk in de weer met druk zijn Mijn crack keek eens om zich heen, zuchtte een keer en ging lekker staan grazen Rond kwart voor 7 vertrokken we naar het dorp. Het was mooi weer en super druk langs de route. Uiteraard trokken we bekijks omdat we ernaast liepen. Natuurlijk weer van die bijdehandjes die van alles riepen en elkaar dan op de schouders sloegen van het lachen Gelukkig waren er mensen die hun opmerkingen wél grappig vonden hahahaha! Langs het gemeentehuis waar de burgemeester op het bordes stond gelopen en zo weer terug naar het startterrein. Uiteraard liepen we de intocht met dezelfde snelheid als alle routes maar op het asfalt loopt het dan toch net ff wat lekkerder. En toen...…..toen was alles weer voorbij en gaan we heel hard duimen dat we er volgend jaar weer bij kunnen zijn. Het 4daagse veld en de weitjes zijn bijna allemaal leeg. Gelukkig blijven er nog 2 andere achter zodat we niet helemaal alleen zijn. Morgen alles inpakken en op naar huis. Het was een mooie week met mooie routes. Blij dat we gegaan zijn!
De laatste foto's staan inmiddels in het album!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 11:48

Hartstikke leuk dat je/jullie dit gedaan hebben. Een voorbeeld voor alle andere wandelaars met/naast/voor/achter/bij paard.

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 13:59

Super hoor. Heb genoten van je verslag. Mooi kostuum trouwens

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:02

:D Wat leuk zo in kostuum! Ik vind jullie stoer! Heel benieuwd of je volgend jaar niet meer de enige bent die er naast loopt.

Jayko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:19

Wat een tof kostuum van jullie! Leuk dat jullie ook de intocht hebben kunnen doen. Een mooie vierdaagse voor jullie, super knap! Op naar volgend jaar :)

bellehorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:19

Super gedaan! Jullie zijn toppers! En ook super dat jullie zo goed met de negatieve/ minder leuke opmerkingen van andere mensen omgaan +:)+ +:)+

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:45

Volgend jaar met het hele topic een statement maken? :P

Goed gedaan hoor Paxine _/-\o_ +:)+

Ik ga in augustus waarschijnlijk de Barchemse vierdaagse doen, maar die ga ik mooi fietsen met Bam :+

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:26

Haha dank jullie wel!
Volgend jaar hoop ik hem weer rijdend te doen Maar dan met een ander paard. Ze mag natuurlijk wel mee maar denk niet dat ik hem nog eens ga lopen Dit was plan B zeg maar haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 05:29

Ik vind het stoer wat je gedaan hebt! Een voorbeeld voor velen hier gok ik zo, afstanden waar wij alleen maar van kunnen dromen :P

Hoe gaat het verder met iedereen hier? Nog fijne wandelingen gedaan de afgelopen dagen?