Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jis_ schreef:Hahaha!! Zou het aan het dorp liggen?nieuwesteeg
Wij wonen zowat naast de remise en gaan vaak lekker op de fiets naar knollebol in Darthuizen. Proberen de omgeving wat te leren kennen, dus wij toeristen regelmatig 
Voelde me een halve crimineel man!
Aard van het beestje denk ik hahahahaha
Ze is sowieso chagerijnig en onbeschoft
, aangekomen in de caravan was ie toch blij dat ie lekker kon gaan tukken. We zijn dus met alleen Mandel doorgelopen. Het grappige wat eigenlijk elke dag gebeurd is dat als ruiters/menner vragen of ze mogen passeren ( áls ze dat al vragen) ze altijd in draf moeten overgaan omdat ze ons in stap gewoon niet voorbij komen. Tsja.....mijn merrie stapt heus nog wel door hoor! Hoppit schreef:Jis_ schreef:Hahaha!! Zou het aan het dorp liggen?nieuwesteeg
Oh da's op nog geen km van waar wij wonen, ga eens opletten of 'k een bonte spotWij wonen zowat naast de remise en gaan vaak lekker op de fiets naar knollebol in Darthuizen. Proberen de omgeving wat te leren kennen, dus wij toeristen regelmatig
Enne @Paxine, alleen maar stoer hoor! Wat boeit het ook of het op, achter of naast is. Je had toch een paard bij?
of via een andere weg en dan heb je haast een verrekijker nodig.
paxine schreef:Ja dat kan ookZe is sowieso chagerijnig en onbeschoft
....wel jammer en niet alleen voor haar...