manege heemskerk strandrit, iemand geweest?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Brievenbus

Re: manege heemskerk strandrit, iemand geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-14 09:34

Was de andere foto, Joolien. Althans, dat dacht ik...

alicegohome

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 03:41

Het meisje die op de "grotere" shetlander is GreetGibo13, zij is inderdaad ook een "instructrice".
Het meisje op de "spring" foto (ik gok dat dat Djuraa(?)) is, is een eigen paard. En ondanks dat ik het er nog steeds niet mee eens vind, is dat natuurlijk niet de verantwoording van de manege. Al had ik als eigenaar genoeg ballen gehad om er wat van te zeggen, maar dat is ieder voor zich.

Nikki542

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 10:51

Ik ga er volgende week rijden, nu ik al die verhalen lees vind ik het wel spannend :j

Nikki542

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 11:09

Ooh ik zie dat er al heel lang niet meer op gereageerd is, in deze topic, maar voor de gene die het dan nog leest, welke paarden zijn er allemaal? (Ook de minder leuke)

Ilse_1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:40

Vanwege de vervelende ervaringen ben ik er al een aantal jaar niet geweest, geen idee dus welke paarden er nog zijn.

Succes volgende week ;)

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 12:42

Leuke paarden om te rijden zijn vooral mabel(friesxanderlusier) sonja(kwpn) arthur(kwpn) bella (fjord) conrad (fries x fjord) en tjibbe (fries). Als je van eigenwijs houd zou ik voor de fjord prommes kiezen

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-14 13:09

Ik ga toevallig ook volgende week een rit maar hier, en ben benieuwd of er de laatste tijd nog bokkers
zijn geweest die hier zijn geweest. Is het ondertussen allemaal al een beetje opgeknapt?

Nikki542

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 09:54

Leuk, ik ga wel vragen of ik dan op prommes mag, lijkt mij super leuk ! Dankje

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 08:14

Niemande die de laatste tijd is geweest? Ik ga vanmiddag er heen, hoop dat het een beetje droog blijft!

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 21:06

chanelle14 schreef:
Niemande die de laatste tijd is geweest? Ik ga vanmiddag er heen, hoop dat het een beetje droog blijft!

Ik ga morgen heen! Hoe vond je het? En welke paarden had jij?

Nikki542

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 00:16

AnnaXBoy schreef:
chanelle14 schreef:

Ik ga morgen heen! Hoe vond je het? En welke paarden had jij?

Ik ga er toevallig ook morgen heen !

xBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 01:13

Ohhh heb die naam best vaak zien voorbij komen de laatste tijd. Is het een beetje wat, netjes behandeld, ziet er verzorgd uit en leuke ritten? Het is opzich een mooie prijs voor zo'n lange rit...

Is het een beetje goed bereikbaar als je geen auto hebt? :+

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 09:38

xBambi schreef:
Ohhh heb die naam best vaak zien voorbij komen de laatste tijd. Is het een beetje wat, netjes behandeld, ziet er verzorgd uit en leuke ritten? Het is opzich een mooie prijs voor zo'n lange rit...

Is het een beetje goed bereikbaar als je geen auto hebt? :+

Lees het topic even door.. :) paarden worden slecht behandeld, slechte stalling, slecht passend hoofdstel en zadel etc etc.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 10:27

Ik snap echt niet dat er nog mensen heen gaan nadat ze dit topic hebben gelezen.

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 10:44

Dit topic begon 4 jaar geleden. Er zijn meerdere meningen dus misschien is er al veel verbeterd. Ik ga vandaag dus kijken en dan kunnen jullie mijn mening er over horen. ;)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 10:54

Als je de nieuwere berichten ziet kun je lezen dat die nog steeds negatief zijn. Ik ben benieuwd wat je er van vindt.

Nikki542

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:27

Ik ga vandaag een strandrit maken en ik zeg wel hoe het eruit ziet :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:29

Ik ben dus woensdag geweest met twee andere meiden. We hadden mazzel, want het was officieel de laatste dag dat je het strand op mocht met de paarden. We kregen Tjibbe, een bonte en nog een groot paard dat linksachter stond mee. Op stal was de grote niet een van de makkelijke, meteen zijn kont naar je toe draaien en dreigen, maar uiteindelijk deed hij niks. Kan me voorstellen dat het mensen wel afschrikt. Op buitenrit ging het allemaal prima, totdat we op het strand kwamen en een van de paarden gewoon niet meer te houden was. Voor ons was het niet echt een heel groot probleem, omdat we alledrie wel aardig kunnen rijden, maar een beginner was er meteen afgevlogen. Het grote paard bleef ook maar klieren. Bij Tjibbe werd van te voren gezegd dat hij nog wel eens een bok kon geven, maar daar heb ik voor de rest geen last van gehad. Ik vond het zelf wel een leuk paard, was braaf en goed te doen op het strand.
Het zadel en hoofdstel zaten bij mijn paard trouwens wel prima, de andere heb ik niet echt gezien.
En ja, sommige paarden stonden er erg krap bij en konden hun kont niet keren.
Ik heb lekker gereden, maar denk niet dat er ik nog een keer heen zal gaan.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:46

Nikki542 schreef:

Citaat:
We hadden mazzel, want het was officieel de laatste dag dat je het strand op mocht met de paarden

:') ik bedoel maar....

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:54

Vivian__ schreef:
Nikki542 schreef:

Citaat:
We hadden mazzel, want het was officieel de laatste dag dat je het strand op mocht met de paarden

:') ik bedoel maar....

je mag overdag het strand niet meer op vanaf 1 mei wel savonds

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 13:59

Geldt dat voor de hele zomer? Want ik heb toen ook gewoon overdag een strandrit gemaakt :+

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:03

Volgens mij tot oktober. Maar ik denk niet dat die manege zich er iets van aantrekt, want zijn voor hun toch inkomsten. Er kwam bij ons wel een boze man op ons af dat we er niet mochten rijden en dat hij de politie ging bellen, maar we konden nu nog laten zien dat we nog mochten. :')
We hebben onderweg trouwens best wel veel (negative) reacties gehad toen we langs stapten, dus de manege
staat denk ik daar ook niet zo goed bekend.

CharmFaith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 14:10

chanelle14 schreef:
Volgens mij tot oktober. Maar ik denk niet dat die manege zich er iets van aantrekt, want zijn voor hun toch inkomsten. Er kwam bij ons wel een boze man op ons af dat we er niet mochten rijden en dat hij de politie ging bellen, maar we konden nu nog laten zien dat we nog mochten. :')
We hebben onderweg trouwens best wel veel (negative) reacties gehad toen we langs stapten, dus de manege
staat denk ik daar ook niet zo goed bekend.

de manege trekt zich daar wel iets van aan want van mei tot september mag je alleen na 6uur op het strand

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 19:25

Ja dat is wel zo, ik zie ze nooit overdag op strand van de manege. :j

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:11

Klopt, toen ik er was midden in de zomer mochten we ook het strand niet op. Bosrit was ook leuk :)