Gisteren weer gereden, maar bij het tweede rondje heeft Endomondo weer niet de hele route gepakt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chouchou schreef:Wat een saaie technische berichten laatste tijd
Nog ruim een maand te gaan in deze mooie challenge, de eerste en tweede plek liggen dicht bij elkaar, spannend! Zal hun succes komen door de Friezen die op hun profielfoto staat? Zal de kampioenstitel tussen hen worden uitgereden of komt er misschien nog wel een inhaalslag van ruim 400 km van de nummers drie en vier!? En wie gaat deze maand nog even extra kilometers maken om in de top 5/ top 15/ top 50 of top 100 te komen of een ander persoonlijk doel te bereiken?
Ik sta zelf nog maar net in de top 15 (plaats 13 nu), maar ik kan uit die top 15 verdwijnen als de drie na mij nog 60 km rijden komende maand, wat zeker haalbaar is natuurlijk. Ik hoop zelf ook in juli weer het rijden te kunnen oppakken, paard is al ruim 5 weken geblesseerd (wond door ongeluk wei), maar het herstelt wel, dus hopelijk snel genoeg dat ik voor mijn vakantie eind juli nog een paar ritjes kan maken!
En ik zie graag (foto-)verslagjes tegemoet van jullie ritten!
grid schreef:Leuk dat verslag![]()
![]()
Hier nu ook minder naar bos ivm dazenseizoen![]()
Ga nog wel af en toe een blokkie om
maar dat stelt niet veel voor
en heb deze dan ook niet altijd getrackt.
Ga dan af en toe keer rondje over wat meer open paden/ over de weg en/of richting dorp en weet verder in bos ook nog wel een páár paden, die nog best goed te doen zijn (vooral naaldbos en niet teveel "heidezand")maar dan nog steeds wel niet te actief (veel stappen en minder km's), want zeker als t wat warmer is en de paarden beginnen te zweten komen de dazen daar toch ook wel meer en meer tevoorschijn
![]()
da's toch minder leuk rijden
![]()
Verder mijn persoonlijk doel![]()
In het begin had ik als doel om in de Top 50 te blijven, maar al snel schommelde ik al rond de 40-45 en laatste tijd beetje tussen 41-43dus ben eigenlijk al meer dan tevreden
Zeker gezien pas in de loop van oktober nav dit topic wat meer structureel endomondo ging gebruiken, terwijl in de vakantietijd daarvoor (aug/ sept) juist stuk meer km's had gemaakt
en als ik dan zo even kijk in de lijst zitten degenen boven mij toch nog best dicht bij elkaar en zou ik wellicht met de km's van aug/sept zo nog 10 plekken hoger kunnen staan?!
dat had ik echt niet verwacht met zoveel deelnemers.
Flowq schreef:Maakt dat uit? Iphone en endomondo werkt bij ons erg goed.Heb je een iPhone?
Em_ schreef:Aha dus jij bent degene onder wie ik sta!
Ik begon de challenge pas in januari en schommel ook al een tijdje tussen 40-45. Ben er best blij mee! Ik begon als doel met in de top 100 maar nu wil ik wel in de top 40 eindigen
Zondag een Enjoy the Ride dus dan komen er weer wat extra km bij!
Em_ schreef:@ grid, hahaha dan ga ik wat uitlopen want morgen doe ik een rit van 23km (vandaag 14km)