Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fabster

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:14

Sterkte Mooney. Ik heb net ook een pony af moeten geven. Dat went nooit. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:16

Ook jij sterkte :(:)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:22

Sterkte fabster.

Ik heb mijn pony al bijna 23 jaar, ik ben 30...
Als hij ooit gaat... oef. Niet te veel over na denken

Afbeelding

Vandaag rondje van 10km gedaan.
Bijna 90 kilometer in februari. Zo veel heb ik nog nooit gereden in februari volgens mij
Laatst bijgewerkt door Emori op 27-02-19 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:23

Echt he?
Heb ooit een paard binnen een jaar moeten laten gaan, nu ben ik inmiddels ruim 7 jaar een combinatie... Ooit gaat er een dag komen... Dat is echt het enige nadeel aan dieren houden!

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:29

Ahh vreselijk! Sterkte mooney!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 18:41

Hier ook een lekkere ronde gemaakt. Gelijk door na t werk. :D

Afbeelding

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 18:48

Hè sterkte, Mooney ....nooit leuk.

Hier n rondje van 12 km gedaan,doen we wel 1u40 minuten over ivm vele harde wegen en/ of stenen. Maar t was gewoon 23 graden,echt bizar. Ben ook blij,als de ijzers er weer onder zitten. Nog 1 week geduld.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 19:11

Jij ook sterkte fabster!
Het is nooit leuk en het went ook nooit. Ik heb er zelf al twee moeten laten gaan en vorig jaar ook een paard van mijn vriendin (is wel anders, maar het blijft oliebol)
En ooit komt de dag dat ook mijn huidige paard gaat, maar ik hoop dat dat nog heel lang duurt!

Wij hebben vandaag een rondje van 14km gedaan. Hondie ook lekker mee! Die heeft nog even mogen ploeteren in het vennetje.
Helemaal vergeten om oortjes foto te maken.. oeps..
Afbeelding

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 20:12

Sterkte Mooney..

Trip

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 22:30

sterkte mooney en fabster. je dierbare moeten verliezen is nooit leuk. Weet er alles van. zie er zelf zo tegenaan als ik me draver zou moeten missen nu 12 jaar al samen en zoveel beleefd ik denk dat ik nooit weer zo'n dier als haar zal krijgen.

Nu ook na mijn val mijn spieren zitten mij zo te pesten twee stuks eentje rechts en eentje onderin op me ruggenwervel. pijnstilling hielp niet en vooral in de ochtend ben ik net een oud wijf zo stijf. fysio zag ik niet zo zitten vooral bij die ene op me ruggenwervel niet. dus vanmiddag heb ik besloten nadat me kleine zoon van 6 ff op mijn paard had rond gestapt ben ik er stiekum ook maar opgeklommen ook maar ff klein stukje stappen gevolg mijn spier op de ruggenwervel die me zo peste is terug op ze plek nou de rechtse nog te plek krijgen, maar het loopt en zit al een stuk soepeler. pijn met de oorzaak bestrijden in dit geval werkte voor een deel wel.

xxVon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 15:49

Sterkte mooney en fabster met het verlies van jullie dierbare.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 16:34

Lekker rondje gedaan weer. Toen we vertrokken was het heerlijk weer, zonnetje er bij zelfs. Net op tijd terug, toen begon het grijs te worden en te waaien.

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 16:50

Vandaag en gisteren gereden.
Gisteren een lange trainingsronde.
Vandaag een klein staprondje om mijn hoofd leeg te maken en Titane zijn spieren een beetje los te stappen. :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 17:27

Dilan93 schreef:
Vandaag een klein staprondje om mijn hoofd leeg te maken en Titane zijn spieren een beetje los te stappen. :)

[ [url=m/iTe4o1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5IgViQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ar2n4p.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi eigen topic heb je over Titane! Bijzonder om te lezen dat je pas zo kort samen bent en dat het al zo goed gaat. En ik zie dat je 20 april je Endurance rijdt in Someren. Dan kom je ook door de Pan, dat is het gebied waar mijn paard staat en ik al mijn rondjes maak. Supermooi gebied om te rijden! Al zie ik aan je foto's dat je dat wel gewend bent, zo'n heerlijk bos. Leuk dat je ook vrijheidsdressuurlessen volgt. Ik doe dat ook bij stalgenoot Amable, mijn paard is er echt enorm door veranderd, in positieve zin.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:22

Mooie rondjes en sterkte fabster en Mooney. Bijna 8 jaar een combinatie hier en moet er echt niet aan denken hem ooit af te moeten geven.

Afbeelding
Woensdags zelfs een beetje gezwommen <3

Afbeelding

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 18:56

Wij zijn vandaag naar Gasselte geweest, wat mooi daar. We hebben er weer van genoten <3

Het paard vooraan de weg was wel heel erg interessant :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:09

Bloodymary schreef:
Dilan93 schreef:

[ [url=m/iTe4o1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5IgViQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ar2n4p.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi eigen topic heb je over Titane! Bijzonder om te lezen dat je pas zo kort samen bent en dat het al zo goed gaat. En ik zie dat je 20 april je Endurance rijdt in Someren. Dan kom je ook door de Pan, dat is het gebied waar mijn paard staat en ik al mijn rondjes maak. Supermooi gebied om te rijden! Al zie ik aan je foto's dat je dat wel gewend bent, zo'n heerlijk bos. Leuk dat je ook vrijheidsdressuurlessen volgt. Ik doe dat ook bij stalgenoot Amable, mijn paard is er echt enorm door veranderd, in positieve zin.

Dankjewel! Ik ben zelf soms ook wel verbaasd over hoeveel ik Titane nu al kan vertrouwen. :)

Ben heel benieuwd naar Someren, klinkt in ieder geval goed :j

En Amable ken ik wel van Instagram, zie altijd heel leuke dingen voorbij komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 12:34

Wij zijn gisteren met een groep weer naar Puyenbroeck geweest, wandeling gemaakt via de ruiterroute buitenom en de natuurhindernissen meegenomen. Alleen vergeten endomondo aan te zetten -O- dus ga zo dadelijk proberen om de route handmatig in te voeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 12:56

Iedereen genoten van het mooie weer hier, prachtige foto's en routes weer <3
Sterkte aan degene die een paard hebben moeten laten gaan Y;( Moet er zelf niet aan denken, hoewel, met eentje die dit jaar 23 wordt en eentje die er 26 wordt is er wel een kans natuurlijk ... Maar ze gaan nog minstens 10 jaar mee (roep ik al 5 jaar).

Ik heb er recent ook weer eens op gezeten, maar heb de laatste route niet eens mijn horloge voor aangezet (want het was ook geen route, was in de piste bezig geweest en toen ze die wilde slepen ben ik even buiten gegaan en stukje gestapt om hem daarna te laten grazen). Ik wil zo graag maar heb om de 1 of andere reden zo'n angst ontwikkeld, ik snap er helemaal niks van. Toen hij de laatste keer stond te grazen zat ik erop met hartslag 130 *zucht* terwijl er compleet niks aan de hand was .. Maarja, stel je voor dat hij zou schrikken en de draad in zou vliegen ... Je kan jezelf ook gek maken natuurlijk :roll:

In ieder geval, 18/2 een echt rondje gedaan (van wel 2 km, haha) dus maar even een foto:
Afbeelding

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:02

Angst is zo moeilijk, heb er ook flink mee gezeten toen ik een nare val van m'n paard had gemaakt. Enige dat voor mij heeft geholpen is er toch maar telkens op te stappen (heb jankend op m'n paard gezeten :+) en alle goede ervaringen deden de slechte slijten. Toch ben ik nog steeds veel voorzichtiger dan vroeger echt zonde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 13:25

Hmmja, heb mezelf ook voorgenomen om iedere keer dat ik ga in ieder geval op te zadelen, zodat dit een routine wordt. En dan gewoon wat met hem doen en dan beslissen of ik er al dan niet op ga, me niet de verplichting opleggen maar wel de kans geven (want niet opzadelen is sowieso niet erop). Alleen ben ik heel erg goed in excuses verzinnen waarom ik er toch maar niet op stap.

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:54

Mooney en fabster sterkte!

Wat een ....weer vandaag.
Vanmorgen toch nog een ritje gemaakt en niet eens zeiknat geworden.

Afbeelding
Afbeelding

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:26

Ja wat een weer. Toch een rondje van 6 kn gestapt. Redelijk droog, laatste km begon het te regenen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:40

Sterke moon en fabster. In 2012 mijn merrie verloren Die ik in 2007 had gekocht. Na koliek. Dat was al een klap...

Ik wil er niet aan denken wanneer ik afscheid zal moeten nemen van mijn huidige bende, allemaal sedert 2011-2012 bij mij. De oudste is nu 22, de jongste 11...

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 21:45

mooney schreef:
Sorry allemaal, door druk privé leven en het overlijden van mijn ruin was ik er even uit. Ondertussen iedereen die wilde meedoen weer toegevoegd, geniet van het lekkere weer allemaal!

Ah bah sterkte zeg ;(

Hier ook weer een aantal ritjes gemaakt.
Ook voor het eerst een rit met mijn jonge kwpner.. Was alleen niet zo'n succes helaas :Y)
Boompjes geknuffeld en erachter gekomen dat hij nog heeeeeeeeeel lenig is _/-\o_
Gelukkig weer heel thuis gekomen!

Verder weer lekkere rustige ritjes gemaakt met mijn tinkie <3