Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
S_imonee schreef:Daar heb ik nog niet zo over na gedacht. Die vn mij ging de laatste tijd ook steeds sneller leeg met endomondo.
Heb gisteren een nieuwe telefoon besteld; dus dan zal het vast wat beter gaan haha.
Cchanny schreef:SuperAssie schreef:Nee dat gaat via gps
Als ik internet niet aan heb staan, vind hij de kaart niet en krijg ik geen gemiddelde snelheid enzo.
GPS en internet moet aan staan
Delaja schreef:De verzorgster van mijn ene paard en ik hebben iets geks, wellicht weten jullie wat de reden kan zijn.
Wij rijden vaak samen buiten en iedere keer weer heeft zij meer kilometers dan ik. Vandaag was het verschil zelfs 1,5 kilometer op een rit van bij mij 11 km en bij haar 12,5. Verder is haar gemiddelde snelheid vaak ook hoger terwijl we toch echt samen starten en terugkomen... We hebben beide overigens de functie dat hij automatisch de weg zoekt uit staan... Heeft iemand hier een verklaring voor?
S_imonee schreef:De routes staan wel in het programmaboekje. Maar achteraf km's bijzetten kan toch niet? Of wel?
mooney schreef:Cchanny schreef:Als ik internet niet aan heb staan, vind hij de kaart niet en krijg ik geen gemiddelde snelheid enzo.
GPS en internet moet aan staan
Dan is jouw mobiel de uitzondering waarschijnlijk.
Zonder internet wordt er geen kaartje weergegeven tijdens het rijden (wel een lijn die je rondje aangeeft, maar dus niet op een kaart getekend). Maar voor de rest werkt het precies hetzelfde.
Ik heb Endomondo een half jaar lang zonder internet (had geen mobiel internet) gedraaid en merk geen verschil met hoe het nu (met internet) is.