[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 08:46

wel de grootste uitrijgebieden miss :D maar ach ik ben met niemand een clubje hoor :D
ik ken jolijn al heel lang en dat is een goede vriendin voor de rest ken ik nog niet echt iemand hier uit het topic
maar ja wie weet leer ik zo wel meer mensen kennen.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 09:32

Goedemorgen allemaal !
Wij hebben er alweer een heerlijk ochtendwandelingetje opzitten, het dorpsommetje gewandeld van 7 km.....

Afbeelding

Vanmiddag latedienst + slaapdienst tot morgenvroeg 11 uur dus morgenavond weer rijden ! Fijn weekend allemaal !

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 09:37

Ga ook maar nog eens rondje wandelen of terug lange lijnen, ik zie het nog.

Ik ben met niemand een club ben op bokt de enige of 1 van de enige die hier rond wandelt (België Kortrijk).

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 09:54

Helft woont vlakbij elkaar en ik woon apart :')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 10:16

vanmiddag maar gewoon in de bak rijden, morgen werken, dus dan heeft ie vrij... maandag weer eenr ondje bos doen en endomono uittesten

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 10:18

Hahah, ik woon dan wel in dezelfde stad, maar mijn paard staat helemaal aan de andere kant. Samen rijden zit er hier dus niet zo snel in, dus wat dat betreft ben ik net zo "eenzaam" als jullie :') :P

Fabske, mijn paard staat vlakbij het Safaripark.

Vanmiddag weer les. Gisteren ben ik weer even gaan rijden met de BBP, beviel wederom goed! De galop vindt ze dan wel moeilijk: ze is heel voorzichtig met me en gaat dan ineens extreem goed haar rug gebruiken en de achterhand er onder zetten (heel goed dus!), alleen heeft ze daar met name in wendingen nog moeite mee. Ze struikelde dus tot twee keer toe omdat haar achterbeen niet goed mee kwam in een bocht. Puntje om mee te oefenen dus :) Vandaag rij ik maar weer eens met zadel. Misschien dat er morgen weer eens een buitenritje in zit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 10:52

Hihih, ik rijd ook meer alleen dan samen hoor....zijn 3 mensen waar ik weleens samen mee rijd en zit er maar 1 in dit topic..

Ik ga morgen weer stapritje maken.
Ben deze week met medicatie begonnen waar ik wat moe van ben,dus heb eigenlijk niks gedaan.
Misschien straks ff in de bak hobbelen.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 10:57

ik rijd weleens samen, maar diegene woont bij mij in t dorp.

met een beetje geluk vanmiddag met paard naar Hollander, even mijn zadels laten controleren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:02

Ik rijd niet meer alleen Buiten na mijn ongeluk!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:26

ongeluk?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:32

Bij mij is het enkel met veel geluk als ik eens iemand heb voor samen te rijden, meestal ga ik alleen op pad. De mensen die hier wonen dichtbij en buiten rijden zijn meestal Frans talig, mag ik nou net echt geen krak zijn in Frans. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:35

Oh woon jij in het franstalige deel van belgie ja...
Dat is wel lastig dan.

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 11:36

Ik wandel altijd alleen. Alleen als ik ga mennen gaat er iemand mee op haar paard :)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:07

Ik rij eigenlijk altijd alleen buiten. Alleen met trainingsweekends elders rij ik wel samen.

Henkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:46

Nadat mijn nichtje vorig jaar haar rug heeft gebroken na een val van haar paard, heb ik met mijn vriend afgesproken niet meer alleen op pad te gaan.
Wij rijden dus altijd met z'n tweeën, ook zo gezellig :)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 12:49

Ik rij meestal samen met mijn vriend of met een stalgenote. M'n oude merrie gaat liever niet meer alleen op pad en de jonge is daar nog echt niet aan toe. Wel doe ik soms een rondje bos met de jonge als handpaard zonder dat er iemand anders bij is, maar dan is het een klein rondje vlakbij stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:00

Ik rijd samen met verschillende stalgenootjes. Meestal met zijn twee af en toe meer. Het meest rijdt ik samen met een meid die ook een Tinker heeft en de laatste tijd ook veel met een klasgenootje die totaal onverwachts haar oude lievelingspony op de manege heeft gekocht. Dier word over een week 20, nou ze is nog sneller als Rogan (behalve in galop).En dan heeft een vriend van mij 3 weken terug een paard gekocht en daar ga ik ook veel mee naar buiten.Alleen ga ik ook wel maar met twee vind ik toch gezelliger..
Of het veiliger is weet ik niet, laatste keer dat ik eraf ben gedonderd waren we juist met 2 en konden ze me afvoeren omdat ik achteraf een klaplong had. Maar dat is al heeeeel lang geleden.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:12

het ligt aan mn bui, soms vind ik het heerlijk om even helemaal met t paard van de wereld weg te zijn. even tot bezinning komen en weer opladen. weg stress, weg "moeten"... gewoon even helemaal niets, behalve t paard en de natuur. zalig die stilte. op stal zijn er wel mensen waarmeeik naar buiten ga, maar niet heel vaak. hun tuigers gaan zo hard in de draf en stap dat ik daarna een week bezig ben om mn paard weer bij elkaar te kunnen rijden. hij moet echt te lang en te veel over zn tempo heen lopen, en dat vind ik het niet waard.

met 1 vaste vriendin ga ik regelmatig het bos in om ff lekker los te trekken. Ze is de enige die dat wilt en durft geloof ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:14

Lekker is dat he Emptywords...gewoon even genieten van de natuur....

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:15

precies... ik laad dan echt ff helemaal op :)

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:28

Wij rijden ook bijna altijd alleen, heerlijk!! Tegenwoordig gaat mijn zus in het weekend vaak een keer mee, dan zit ik op de fiets. Vooral handig om pony te laten wennen aan nieuwe routes en langere afstanden. Maar ik kan me nu al verheugen op lange, eenzame bosritten :j

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 13:34

Ik rij ook bijna altijd alleen. Soms gaat mijn zusje mee, zij gaat dan op Zanzi en ik wandelend of per fiets mee.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 14:39

Ik rijd vaak met een vriendin, vind ik supergezellig.
ook vaak alleen.
Vind ik ook helemaal prima.
Alleen wel erg leuk dat ik het af kan wisselen met gezamelijke ritjes.
Andere stalgenootjes heb ik ook pogingen tot buitenrijden mee gedaan, maar was meestal geen succes

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 16:57

Vraagje: hoe vaak zijn jullie serieus bezig met dressuur? Vanochtend een rondje van een kleine 5 km gemaakt en onderweg wat (schijn)overgangen en tempowisselingen gereden en een beetje geoefend met stelling vragen. Ik moet dit van mezelf vaker doen, maar vind het zó lekker om gewoon te 'karren': blik op oneindig en gaan...

Dus: wanneer vinden jullie van jezelf dat je genoeg aandacht besteedt aan dressuur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 17:00

Sonja89 schreef:
Vraagje: hoe vaak zijn jullie serieus bezig met dressuur? Vanochtend een rondje van een kleine 5 km gemaakt en onderweg wat (schijn)overgangen en tempowisselingen gereden en een beetje geoefend met stelling vragen. Ik moet dit van mezelf vaker doen, maar vind het zó lekker om gewoon te 'karren': blik op oneindig en gaan...

Dus: wanneer vinden jullie van jezelf dat je genoeg aandacht besteedt aan dressuur?

Uh eigenlijk niet. En ik zou het stiekem wel moeten doen :=