en helaas idd het dazendeizoen weer begonnen

oehh grit lekker flap

Hier was endomondo vandaag beetje van slag

maaruh heb ondertussen de kms al netjes aangepast

Verder hier morgen nog een "snabbelrit"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linoleum schreef:Wat een problemen met Endomondo zeg. Heb gelukkig nergens last van gehad.
Was maar een klein rondje van 5 km, maar heb wel weer genoten.
[ Afbeelding ]
Chouchou schreef:Wat hebben jullie fijn gereden allemaal, ik wil ook!
Het gaat al veel beter met de blessure van mijn paard en morgen hoor ik of de dierenarts het met me eens is dat ze best terug naar haar grote weiland en kudde mag. Ze mist haar vriendinnetjes heel erg en verveelt zich stierlijk, haalt zichzelf ook telkens open bij haar hals, ze zit dan ergens tegenaan te duwen omdat ze gewoon weg wil uit haar kleine afgezette stukje wei en stal 's nachts (is 24/7 buiten gewend). Ik wilde vandaag een stukje met haar gaan wandelen langs de weg maar we zijn na 20 meter toch weer omgedraaid, de dazen hadden het echt op ons allebei gemunt, zo was het niet leuk... Dus lekker afgespoten waardoor zij wel lekker wilde rollen, mooie natuurlijke vliegenbescherming! Toen heb ik ook nog mooi 2 dazen dood gemept die het toch nog waagden op haar modderige vacht te landen, en ook al is een oortjesfoto in het bos leuker, is het me ook nog gelukt ze allebei op de foto te krijgen
[ Afbeelding ]
macha6 schreef:linoleum schreef:Wat een problemen met Endomondo zeg. Heb gelukkig nergens last van gehad.
Was maar een klein rondje van 5 km, maar heb wel weer genoten.
[ Afbeelding ]
Hihi wat leuk dat pad herken ik wel!
Chouchou schreef:Wat hebben jullie fijn gereden allemaal, ik wil ook!
Het gaat al veel beter met de blessure van mijn paard en morgen hoor ik of de dierenarts het met me eens is dat ze best terug naar haar grote weiland en kudde mag. Ze mist haar vriendinnetjes heel erg en verveelt zich stierlijk, haalt zichzelf ook telkens open bij haar hals, ze zit dan ergens tegenaan te duwen omdat ze gewoon weg wil uit haar kleine afgezette stukje wei en stal 's nachts (is 24/7 buiten gewend). Ik wilde vandaag een stukje met haar gaan wandelen langs de weg maar we zijn na 20 meter toch weer omgedraaid, de dazen hadden het echt op ons allebei gemunt, zo was het niet leuk... Dus lekker afgespoten waardoor zij wel lekker wilde rollen, mooie natuurlijke vliegenbescherming! Toen heb ik ook nog mooi 2 dazen dood gemept die het toch nog waagden op haar modderige vacht te landen, en ook al is een oortjesfoto in het bos leuker, is het me ook nog gelukt ze allebei op de foto te krijgen
[ Afbeelding ]
Em_ schreef:Chouchou schreef:Wat hebben jullie fijn gereden allemaal, ik wil ook!
[ Afbeelding ]
Blegh vieze beesten!
Fijn dat het beter gaat met je paardje! Weet je al of ze weer op de wei mag? En of je weer een beetje mag opbouwen?