Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 17:24

Zie weer leuke ritjes & foto's voorbij komen +:)+ 8-)

en helaas idd het dazendeizoen weer begonnen -O- het was hier gelukkig nog niet heel erg, maar t begin is er idd :\

oehh grit lekker flap :9

Hier was endomondo vandaag beetje van slag :') kijk nou _O-
maaruh heb ondertussen de kms al netjes aangepast ;) (juiste route nog niet getekend daar nog te lui voor :o maar gewoon ff het totaal aantal km van over de 22 terug gewijzigd in de ca 8,5 die we werkelijk gereden hebben :+ )

Afbeelding

Verder hier morgen nog een "snabbelrit" 8-) :D met groep v 20 pensionklanten gaan we gezellig paar uur op pad met hapjes en drankjes onderweg :Y) :9k Km's/ snelheid zal vast niet zo snel gaan :+ wordt denk ik vooral bijkletsen en ouwehoeren enzo :D _O-

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:09

Mijn iphone is kapot gegaan en heb nu tijdelijk een samsung ..
Wat een rot ding zeg, heb ongeveer 15 km vandaag gereden maar hij heeft maar 3,58 km meegerekend >;)

Dit klopt toch niet :') :
Afbeelding

Ben ook nog de groene weelde in gegaan maar dat heeft die dus allemaal niet meegerekend -O-

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:22

Oh jouwe heeft het ook goed gedaan dus :') 1u en 45m onderweg voor 3,58 km _O- en wel een max speed van 18,7?! :+ gevalletje GPS ontvangst kwijt? of vandaag endomondo sowieso van slag?!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:41

Lijkt wel een "raadje plaatje" geworden Grid, ik gok op een vliegenmepper :D

Hilli

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:46

Wat een maf plaatje, grid.

Endomondo hoefde hier onverwacht niet aan. Merrie is 'n ijzer kwijt. Wel zelf nog 22 km gewandeld, dus ik heb m'n beweging wel gehad!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 18:47

_O- _O-
Volgens mij heeft grid de kms van rianne gekregen :')
Je hebt wel en heuul langzaam paard zeg _O- 2km per uur haha

Hier helaas geen ritten dit weekend, moet het hele weekend werken dus volgende week weer!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:01

Hilli hè balen ijzer kwijt -O-

Grit schreef:
Lijkt wel een "raadje plaatje" geworden Grid, ik gok op een vliegenmepper :D

Haha Ja lijkt wel :D zou het een hint zijn mbt de dazen :')

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 21:13

Heb een heerlijk ritje gemaakt vandaag! Echt super lekker weer!
Endomondo pakte in het begin geen gps. Heb dat stukje uitgetekend en die missende km's erbij op geteld.
Nog 2 filmpjes erbij.

Afbeelding

Een lekker galopje op de zandvlakte

En ben een paar boomstammen tegen gekomen :D

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:15

Gisteren met het mooie maar bloedhete weer zijn wij 'vroeg' op de ochtend een rondje wezen maken, we zaten om half 9 op t paard. De temperatuur was perfect en slechts een enkele daas gespot! Het aantal km's is niet erg indrukwekkend maar ben wel blij met de gemiddelde snelheid :)
Afbeelding
Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 22:32

Wat een problemen met Endomondo zeg. Heb gelukkig nergens last van gehad.
Was maar een klein rondje van 5 km, maar heb wel weer genoten.

Afbeelding

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-14 23:13

linoleum schreef:

[ Afbeelding ]

Hihi wat leuk dat pad herken ik wel!

Paardennamen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 00:48

Ik heb gelukkig ook niet zo'n last van dazen gehad. Maarja, zit dan ook aan het strand :D

Vandaag eerst een rondje duinen gedaan met een groepje van 6 personen. En ik zie net dat Endomondo dat ritje ook niet helemaal heeft gepakt :( Weet iemand hoe je dat kunt intekenen? Ik zie wel dat ik de kilometers kan aanpassen.

Daarna een strandrit gedaan met een groep van 8 personen. Is ongeveer iets meer dan 8 kilometer en hij geeft een topspeed van 41.7 km/h aan. En in de grafiek kom ik maar tot net 35 km/h. Weet iemand hoe dat zit?

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 08:19

Intekenen kan je via 'new workout' (staat bovenaan) en dan de optie 'draw route for new workout'. Ik zet altijd 'snap to road' af, dan kan je ook offroad weggetjes intekenen :)

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:51

Lekkere ritjes komen er weer voorbij hier.

Vreemd plaatje grid en bij Rianne doet ie ook al vreemd, misschien heeft endomondo gewoon last van de warmte :')

Nessa, lijkt me echt een heerlijke omgeving om te rijden!

Ik ben vanochtend ook even weer op pad geweest met paard. Rondje van 17 km in iets meer dan 2 uur.
Ze was voor de warmte best lekker actief. Op terugweg zijn we nog even lekker in een vennetje geweest. Geweldig vond ze dat. Eerst durfde ze er niet zo goed in, maar later was ze lekker aan het spetteren. :D

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 13:56

Hier ook weer een lekker rondje gemaakt, 17.9km!
Hadden goed strand en hebben er nog een rengalopje uitgehaald! Verder lekker pootje wezen baden met de paardjes en tot bijna de buik in het water, heerlijk!
Dit dankzij een collega die met mij wilde ruilen vandaag, zij mijn dagdienst, ik haar avonddienst *\o/* !
Gister ook al rondje van ruim 15km gemaakt en vrijdag ook, fijne voorbereiding voor de ruitervakantie over 6 weken! (Waarbij ik mijn garmin ook wil meenemen!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 15:46

Hmm, als ik al die verslagjes hier zo lees mis ik het toch wel hoor -O-
Al zijn de dazen hier wel ineens enorm actief dus dat is toch wel beetje een domper als je de bossen in gaat (recent nog vooraan geweest, daar was het echt erg, maar geen idee hoe het verderop zit eigenlijk).

Heerlijke foto's en routes en verslagjes weer! :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:30

Ga je niet meer naar buiten Sabine, evt met Boke?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 16:40

Nah, toch teveel uitdaging vrees ik.. bij hem kan makkelijk zoveel fout gaan.. Hij is enorm stoer uit zichzelf, maar dan wel als ik er nog aan een touwtje aan hang (of in zijn eigen paddock), in het zadel is dat toch een stuk minder ;) En om daar nog echt op te gaan trainen en dat op te bouwen vind ik niet meer nodig :)

Heb wel paardje van stalgenoot waar ik af en toe op mag rijden, zal ik in de toekomst waarschijnlijk wel wat bosritjes kunnen maken maar is toch anders als met je eigen paard zeggen van "jongens, ik ben weg en zie wel wanneer ik terug ben" en dat mis ik toch wel eigenlijk.. :)

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 18:39

Wat hebben jullie fijn gereden allemaal, ik wil ook!

Het gaat al veel beter met de blessure van mijn paard en morgen hoor ik of de dierenarts het met me eens is dat ze best terug naar haar grote weiland en kudde mag. Ze mist haar vriendinnetjes heel erg en verveelt zich stierlijk, haalt zichzelf ook telkens open bij haar hals, ze zit dan ergens tegenaan te duwen omdat ze gewoon weg wil uit haar kleine afgezette stukje wei en stal 's nachts (is 24/7 buiten gewend). Ik wilde vandaag een stukje met haar gaan wandelen langs de weg maar we zijn na 20 meter toch weer omgedraaid, de dazen hadden het echt op ons allebei gemunt, zo was het niet leuk... Dus lekker afgespoten waardoor zij wel lekker wilde rollen, mooie natuurlijke vliegenbescherming! Toen heb ik ook nog mooi 2 dazen dood gemept die het toch nog waagden op haar modderige vacht te landen, en ook al is een oortjesfoto in het bos leuker, is het me ook nog gelukt ze allebei op de foto te krijgen :D

Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:35

Chouchou schreef:

Het gaat al veel beter met de blessure van mijn paard en morgen hoor ik of de dierenarts het met me eens is dat ze best terug naar haar grote weiland en kudde mag. Ze mist haar vriendinnetjes heel erg en verveelt zich stierlijk, haalt zichzelf ook telkens open bij haar hals, ze zit dan ergens tegenaan te duwen omdat ze gewoon weg wil uit haar kleine afgezette stukje wei en stal 's nachts (is 24/7 buiten gewend). Ik wilde vandaag een stukje met haar gaan wandelen langs de weg maar we zijn na 20 meter toch weer omgedraaid, de dazen hadden het echt op ons allebei gemunt, zo was het niet leuk... Dus lekker afgespoten waardoor zij wel lekker wilde rollen, mooie natuurlijke vliegenbescherming! Toen heb ik ook nog mooi 2 dazen dood gemept die het toch nog waagden op haar modderige vacht te landen, en ook al is een oortjesfoto in het bos leuker, is het me ook nog gelukt ze allebei op de foto te krijgen :D

[ Afbeelding ]

Wat zijn dat toch nasty beesten zeg. -O-

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 20:57

macha6 schreef:
linoleum schreef:

[ Afbeelding ]

Hihi wat leuk dat pad herken ik wel!

Als ik dit pad uitrij en de weg oversteek ben ik zo goed als op stal. Dus kom hier bijna altijd langs als ik rij :P

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 20:01

Chouchou schreef:

[ Afbeelding ]

Blegh vieze beesten!

Fijn dat het beter gaat met je paardje! Weet je al of ze weer op de wei mag? En of je weer een beetje mag opbouwen?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 20:12

Em_ schreef:
Chouchou schreef:

[ Afbeelding ]

Blegh vieze beesten!

Fijn dat het beter gaat met je paardje! Weet je al of ze weer op de wei mag? En of je weer een beetje mag opbouwen?

De server van de email bij de dierenarts lag eruit dus ik kon vandaag helaas nog geen foto's mailen van de ontwikkeling van de wond. Morgen doet de server het hopelijk weer, en dan hoor ik als het goed is of ze terug op de wei mag! Vanochtend was de korst er al voor de tweede keer afgebrokkeld en er komt steeds een dunner korstje voor terug en het blijft dicht, ik vind het er goed uit zien! Voordat ik weer het bos met haar in ga wil ik haar eerst minimaal een week lekker op de wei hebben gehad, zodat ze even haar energie van drie weken niks doen eruit kan gooien, is wat veiliger dan dat ik gelijk het bos in ga :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 12:49

Ik ben weer thuis van een super week in Epe. Helaas is daar de eerste dag tijdens en flinke regenbui mijn telefoon verdronken.. Heb helaas niks bij kunnen houden in Endomondo :(

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:10

hoorde hiervan via simone :) doe graag de volgende ronde mee haha, maar endomondo vreet batterij bij mij joh jeetje!
ik kan de link niet meer aanklikken ;) dus kan helaas nu niet meer bijspringen..
wel een leuk idee,.. iemand tips voor de batterij leegloop?