[HK] De kilometervreters en genieters

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] De kilometervreters en genieters

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:10

Dit was niet zichtbaar hoor _O-

En het gaat ook niet volgens plan dus er zijn bij mij ook al wat mensen geweest die zeiden dat ik me aanstelde of zelfs beweerde dat ik niets gebroken had en alles verzon :+

Neem deze laatste operatie: ik zou met 2 weken hersteld moeten zijn. Helaas door wat omstandigheden ( dingen die de artsen verzaakt hebben ) duurt mijn herstel 4 - 6 weken langer... En dat zie je niet aan de buitenkant, ik voel het wel :+

Maar volgens mij ben je goed bezig met de stappen die je onderneemt! Ik ben inderdaad ook niet op mijn mondje gevallen en zou het denk ik hetzelfde aanpakken als jou!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:11

haha marcella nee daar houden ze idd niet van ik ben zelf ook een werkgever. en het is soms gewoon heel moeilijk om te zien of iets echt is of niet en om niet je eigen persoonlijke emoties mee te laten tellen en niet voor een persoon te gaan denken of voelen want onbewust doe je dat toch altijd.
Echter kunnen wij ntl niet voelen wat die persoon voelt en is onze grens miss anders als die van een ander, we weten niet wat erbij komt kijken...

Ik ken het echter ook van de andere kant ik heb zelf een chronisch vermoeidheidssyndroom en daarbij een chronische virusinfectie en lichtelijk reuma en artrose je ziet het nog niet aan de buitenkant. behalve dan dat ik stijf ben na te lang zitten of staan en ff moeilijk loop voor de doorbloeding weer beter gaat.
maar mensen zien het niet ze voelen het niet ze snappen het niet.
je kunt het soms uitleggen en dan denken ze nog ja maar dit doe je ook of dat ook ja soms heb je een goede dag wil niet zeggen dat alles hetzelfde aanvoelt voor je lichaam of dat ieder moment even goed is.
en soms zelfs niet dat die moment niet lichamelijk ook niet kunnen en de prijs die je er achteraf voor betaald.

Hele vervelende situatie waar je in zit hopelijk kom je eruit met de FNV adviseurs erbij

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:17

Zo bestand van het gesprek veilig gesteld en opgeslagen. Heb ook onafhankelijk deskundig oordeel aangevraagd bij het uwv, want dit gaat met werkgever en bedrijfsarts (betaald door werkgever) niet opgelost worden. En moet hierin ook vermelden dat zoals afgelopen dinsdag 6 uur aan een gesloten gewerkt heb als huishoudelijke hulp. Dit mag al niet volgens arbo richtlijnen en die dus gewoon aan de laars gelapt worden al jaren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:17

Marcella schreef:
Sonja89 schreef:
Blingh, Myrthe en Marcella, lastig als je eigen lijf niet meewerkt... En Silence natuurlijk ook, niet fijn om zo in de lappenmand te zitten :n

En heel lastig als werkgever zegt er begrip voor te hebben, maar eigenlijk gewoon wil dat je zelf ontslag neem. _O- _O-

Geloof dat ik zelf ook maar P&O adviseur moet worden, want kon er net zo goed omheen praten als de P&O adviseur. :')

Het is ook een lastige kwestie als iets niet zichtbaar is. Er zijn natuurlijk ook mensen die het verpest hebben door misbruik van de situatie te maken & dan heb je nog de mensen die geen inlevingsvermogen hebben. Allemaal erg lastig maar blijf op je strepen staan & je grenzen aangeven :j

Ik mag wat dat betreft afkloppen, dat ik verder niks mankeer :j Die knie is even lastig maar lang niet zo heftig als wat sommige hier mee maken of doormaken :(:) Sterkte allemaal!

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:18

hmm dat klinkt idd niet helemaal zoals het hoort nee goed dat je stappen onderneemt en hopelijk komt het helemaal goed voor je houdt ons op de hoogte :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:20

Dat is ook niet netjes nee...

Misschien verander je hier wel iets mee ten goede joh, ook voor anderen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:20

Marcella schreef:
Zo bestand van het gesprek veilig gesteld en opgeslagen. Heb ook onafhankelijk deskundig oordeel aangevraagd bij het uwv, want dit gaat met werkgever en bedrijfsarts (betaald door werkgever) niet opgelost worden. En moet hierin ook vermelden dat zoals afgelopen dinsdag 6 uur aan een gesloten gewerkt heb als huishoudelijke hulp. Dit mag al niet volgens arbo richtlijnen en die dus gewoon aan de laars gelapt worden al jaren.

Hee ik zie dat je een paar dagen in de week in Teteringen bent, mijn ouders wonen daar.Ik ben daar volgende week ook.wat grappig! Tis zo`n klein dorp dat je niet vaak tegenkomt & al helemaal niet op bokt. Als je een keer Roogs wil meeten, hij is van dinsdag tot en met volgende week woensdag in Dorst :j

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:40

Welkom Blingh! Wat een knapperd!

En ook welkom Fabske! Knap je dat zo met een blind paard kunt rijden!
Ik ken wel iemand die een paard had dat aan één oog blind was maar dat is toch anders.

Vandaag weer heerlijk gereden! Ongeveer 2 uur en lekker een vennetje ingeweest.
Helaas faalt mijn Endomondo de laatste tijd vrij hard. Althans hij ontvangt geen GPS meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 16:42

Josien_ schreef:
Welkom Blingh! Wat een knapperd!

En ook welkom Fabske! Knap je dat zo met een blind paard kunt rijden!
Ik ken wel iemand die een paard had dat aan één oog blind was maar dat is toch anders.

Vandaag weer heerlijk gereden! Ongeveer 2 uur en lekker een vennetje ingeweest.
Helaas faalt mijn Endomondo de laatste tijd vrij hard. Althans hij ontvangt geen GPS meer.

Oh lekkere rit! Jammer van je endomondo! Misschien even updaten? Ik heb ook de saferider-app heb hem alleen nog nooit gebruikt maar daar kun je ook je routes van bekijken :j

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:34

Blingh ik reed heel veel op de vrachelse heide had wel ooit in de planning om richting boswachterij dorst te gaan. Maar ben bang dat dat voorlopig nog niet gaat lukken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:38

Marcella schreef:
Blingh ik reed heel veel op de vrachelse heide had wel ooit in de planning om richting boswachterij dorst te gaan. Maar ben bang dat dat voorlopig nog niet gaat lukken.

Ik heb met mijn pony t.o mijn ouders gestaan. Dat is toen afgebroken want er zou een digipark komen. Helaas is dat bouwbedrijf failliet gegaan en staat het nu braak en hebben ze er uit wanhoop maar schapen opgezet. Ik heb op Stal hoeveneind gestaan, een oud klasgenoot van mij runt het nu (van de basisschool). Is er een van de Jespers :j Met Blingh op Stal Balemans in Teteringen en daarna naar Dorst gegaan.Maar toen ik op Balemans stond hadden ze veel meer wei want de golfbaan was er toen nog niet ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:41

Stal Balemans heb ik wel van gehoord, maar zou ik persoonlijk niet willen staan. Als ik naar het bos ging reed ik langs manege Hoeveneind om het bos in te gaan.

Maar die van mij staat niet in een box. Die heeft waar ik nu staat zijn eigen stukje samen met shetlander en schuilstal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:51

Marcella schreef:
Stal Balemans heb ik wel van gehoord, maar zou ik persoonlijk niet willen staan. Als ik naar het bos ging reed ik langs manege Hoeveneind om het bos in te gaan.

Maar die van mij staat niet in een box. Die heeft waar ik nu staat zijn eigen stukje samen met shetlander en schuilstal.

Ja das prima joh, meer heb je ook niet nodig. Balemans is de meest luxe stal waar ik ooit heb gestaan :j heb heel wat stallen gehad en gezien maar overal wel naar mijn zin gehad. Huidige stal is ook top!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 20:21

Ach als iedereen maar tevreden is over zijn eigen stal toch. ;)

Sodeju vorige keer met kraken geen last gehad, maar krijg me toch ineens een spierpijn niet leuk meer. Ga zo maar even gestrekt liggen. -O-

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 20:47

fabske gaaf van je paard dat je dat nog allemaal er mee doet, weinig doen het je na!

Zelf gaan droog mennen met Jack, ging goed wel actief. Kwam een vrachtwagen achter ons, Jack laten omkeren zodat die er achter kwam en die reageerde gelukkig verder er niet op. :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:01

Welkom Fabske en Blingh! Gezellig, twee plaatsgenoten er bij :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:08

Ik woon ook in Tilburg hoor :P

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:33

Weet ik :D Maar jou had ik al welkom geheten :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:35

Snadrem schreef:

Ik heb via de PB contact met jou gehad toch? Je stond in Hilvarenbeek toch?

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:49

Ja, klopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 22:59

Snadrem schreef:
Ja, klopt!

Ja en je kan heeeel hard met je paard :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 23:22

Snadrem schreef:

Dat is waar :P

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 23:33

Hoi hoi waar staat je paardje in hilvarenbeek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 00:19

grappig dat jullie allemaal in dezelfde omgeving wonen.
Al hebben we hier ook een clubje Veluwezoom&co..

:')

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 07:58

dat zijn volgens mij ook wel de uitrijgebieden