Ik heb dus pech, schoonmoeder ook ziek en kinderen deze week vakantie. Zijn nu met mijn man meegeweest op de trekker,zodat ik even een klein rondje kon buitenrijden. Balen haha
Bij mij ook.. alle challenges. Op de website krijg ik een error melding als ik op een challenge klik. Ik kan de bokt challenge wel zien, maar er komt geen verandering in als ik gereden heb.
Kan m gewoon zien op mijn telefoon. Heb al sinds dagen amper gereden,op maandag na .
Nu 3 dagen Nederland, waren vandaag in de ( verrassend rustige) Efteling.
Bliksem
Geplaatst: 20-02-19 23:15
Vandaag voor het eerst sinds maaanden weer eens endomondo aangezet. Ga proberen het nu weer een beetje bij te houden. Ben na lange tijd niet rijden weer begonnen met km's opbouwen, misschien dit jaar weer eens een endurance wedstrijd meepakken. Vooral veel gestapt, iets meer dan 13km in 2:12.
Anoniem
Geplaatst: 21-02-19 08:48
Ik ga vanmiddag na werk een rondje maken, kan dan opvolgen of de km's erbij komen of niet.
Hier staat het rijden helaas stil deze week. Morgen mijn hond in laten slapen, het lukt mij gewoon niet om naar stal te gaan en als ik er ben heb ik weinig zin om iets te doen.
Dankjullie. Hij heeft de ziekte van cushing (hier leeft hij al 5 jaar mee, was altijd onder controle te houden met medicatie. Hij moest stoppen met de medicatie omdat zijn nieren achteruit gingen.). Hij is al 15 en een half jaar oud. Helaas eet die minder goed en krijg die aanvallen (lijkt op lichte epelepsie). Voordat hij echt pijn krijgt willen we hem laten gaan. Dat verdient hij niet na zolang ons maatje te zijn.
Het is een heftige keuze maar de juiste. Hij is al bij ons sinds ik 4 jaar oud was. Dat maakt het nog moeilijker omdat ik niet weet hoe het zonder hem is.
Heb vandaag mega snelle racerit gemaakt en me tinker vond het nodig mij eraf te slingeren. 23 jaar en zo rennen was geen stoppen meer aan. Ben best stijf en blauw nu. Maar ff geen ritjes met de tinker meer . Zo braaf en sociaal ja tot je dit meemaakt met der. Ben niet een angstige ruiter maar hier word je ff weer op de feiten gezet niet elke brave blijkt braaf te zijn. Wou der meenemen met dochter op buitenrit nou mooi niet meer. Dan maar met snelle draver op pad. Ben wel ff genezen van de tinker.
Anoniem
Geplaatst: 21-02-19 22:27
Sterkte Rianne
Hier ook weer bijna 10km erbij. Wel veel gestapt, hadden een rondje met redelijk veel asfalt maar wou er wat variatie in brengen. Paard liep wel heel fijn, was alleen nogal onder de indruk van 2 belgische trekpaarden die ergens in een weiland aan de daad stonden