Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Endomondo challenge: Bokkers Bokaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:44

Snelle paarden zijn schaars vrees ik :P

Whaha Maaiike94, echt waar? Nog nooooooooit gezien? Dat hoort toch bij de standaardtraining? :+ :))

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:29

Ja een van de weinige snelle paarden mag niet met mij mee naar buiten omdat dr baasje die dikke van mij niet vertrouwd x'D
Haha maar op zich ben ik nu al 2x (bijna) probleemloos alleen gegaan, dus snel eens een langer ritje proberen en wat meer doorkachelen!

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:36

Mijn paard is zeker geen snelle jongen, maar een gemiddelde van 8 km kunnen we wel halen zonder raar te doen. Veel hoger dan 9 niet, tenzij het maar een korte ronde is. Kan misschien wel, maar dan ben ik continue mijn paard aan het opdrijven, daar heb ik geen zin in, rij wel voor mijn plezier.
Vandaag ging mijn vriend alleen op pad en toen zat hij op 15 km/u. Dus ik en mijn paard zijn ook de sloompies.

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-14 23:29

Die van mij kan ik een uur lang laten galopperen en dan wil hij nog steeds door, die wordt alleen maar heter naarmate we langer onderweg zijn. Helaas voor hem mag dat niet (meer) met zijn beperkingen en niet zo goede conditie.
Zijn stap is dan wel weer vrij traag.
Wij zijn vandaag trouwens bijna verongelukt omdat een stel jongens het leuk vonden om hun voeten uit het autoraam te steken terwijl ze ons passeerden, rechts kon paard niet uitwijken ivm een vangrail. Ja toen sprong hij bijna op de auto, niet zo fijn. Op dat soort momenten baal ik ook ontzettend dat wij geen ruiterpaden in de buurt hebben. Ons beste stukje buitenrijden is het industrieterrein omdat daar mooie bermen zijn, maar voor het grootste deel is het 60 km/h wegen. Niet ideaal met een nerveus paard, maar we zullen het ermee moeten doen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 06:54

Klinkt gevaarlijk Mooney...!

Ik ben gisteravond nog rondje wezen doen, samen met nieuw tijdelijk pensionpaard. Was z'n eerste buitenrit in laaaange tijd, dus op 1 drafje na alles gestapt. Maar hij was braaf! En degene die erop reed heeft er vertrouwen door gekregen dus das fijn. :j

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 16:38

Das best jammer Mooney zo'n omgeving, dan bof ik nog wel :D, heb je niet de mogelijkheid om met de trailer weg te gaan?
Vandaag een ritje gemaakt bij Havelte en lekker gezwommen op het eind in de Genieput. Helaas er pas halverwege achter gekomen dat het wel slim is om endomondo ook aan te zetten :P, ben de laatste tijd weer wat naar achteren geschoven in de ranking..
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb ook nog een filmpje, weet iemand hoe je die moet uploaden en op bokt kan zetten?
Edit: ik ga misschien mee doen met de Pannekoekenrit op zondag 8 juni in Epe, is er hier iemand die dat kent misschien of ook meedoet?
Laatst bijgewerkt door macha6 op 26-05-14 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 16:40

macha6 schreef:
Das best jammer Mooney zo'n omgeving, dan bof ik nog wel :D, heb je niet de mogelijkheid om met de trailer weg te gaan?
Vandaag een ritje gemaakt bij Havelte en lekker gezwommen op het eind in de Genieput. Helaas er pas halverwege achter gekomen dat het wel slim is om endomondo ook aan te zetten :P, ben de laatste tijd weer wat naar achteren geschoven in de ranking..
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik heb ook nog een filmpje, weet iemand hoe je die moet uploaden en op bokt kan zetten?

Via tinypic kan het (moet je wel aangeven dat je een video hebt)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:10

Lekker is dat dan Mooney, waarschijnlijk onnozelheid van hun, maar ze hebben geen idee wat ze kunnen veroorzaken.

Macha6, gaaf, honden die op water kunnen lopen :D

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 18:47

Hahha ik had het nog helemaal niet gezien, maar nu je het zo zegt! _O-

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 18:48

Jezushonden :))

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-14 22:31

Hahaha die honden, geweldig :')

@macha6: Zonder trailer en met een peugeot 107 als auto is dat niet echt een optie nee :P Zelfs wedstrijden met mijn smurf ga ik onder het zadel heel, lekker old school haha. Maar ik zit juli en augustus op Terschelling, dus dan kunnen we heerlijk toeren.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:52

Jeetje,. wat achterlijk van die lui Mooney..
Cheyenne lekker in Havelte geweest! Dat staat ook nog op mijn verlanglijstje haha. Leuke foto's! :D
De pannenkoekenrit in Epe ken ik. Ik doe alleen niet mee. De pannenkoekenrit is altijd de zondag voor de Eper paardenvierdaagse, waar ik dan wel weer aan meedoe :)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 10:12

@Macha6: Ik rijd de pannenkoekenrit ook 8 juni :)

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:10

Mooney: hahaha oké dat snap ik, ik heb ook alleen maar de mazzel dat ik vaak met iemand mee kan rijden anders kwam ik ook niet ver.. Ik heb niet eens een auto xd

Djuulsie leuk dat je ook rijdt, ik kom zelf niet uit de buurt van epe en heb ook nog nooit aan die rit mee gedaan maar het lijkt me wel erg leuk. Als het goed is heb ik vervoer, maar vind dat soort dingen nog wel altijd spannend om helemaal alleen te doen.. :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:13

Ik rijd em nu voor de 3e keer mee :) Rijd ook de 4daagse mee namelijk. Het is echt een leuke tocht en daarna pannenkoeken... :P Hartstikke leuk! Rijd je samen of alleen?

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:58

Ja het leek mij ook een hele leuke rit. Ik ga waarschijnlijk alleen dus het leek me wel leuk als ik misschien met iemand mee kon rijden..? :)) O:)

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 18:47

Ah joh, je komt naar de manege en haakt gewoon lekker bij een startend groepje aan :D De sfeer is altijd super gezellig!

PS. Kennen, ik organiseer de rit en heb de route uitgezet :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 22:15

Vanavond eerste echte (mini) buitenritje weer gemaakt. Merrie voor het eerst bij veulen weg. Was aardig oorverdovend in het begin, maar daarna was het weer als vanouds. Was helemaal doorweekt toen ik terug was, maar heb er alsnog ontzettend van genoten.
Vrijdag maar weer, hopen dat het dan iets beter weer is! Nu Endomondo ook niet aangehad, leek me niet zo'n goed idee in stortregen.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 07:21

Gisteravond ook zeiknat geregend (voor de vierde keer die dag....) Had les. wel 2km ofzo erbij, haha! Heen- en terugstappen :) Was vooral ff benieuwd hoe ver het is.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 14:06

Ik was gister vergeten mijn gps aan te zetten.. was maar een klein rondje, maar toch.. dommm haha

Wat goed linoleum! hopelijk volgen er nu wat meer kilometertjes! :D

Jaaan81, lekker al die regen he! haha. Gelukkig bestaan er douches om weer lekker warm te worden ;)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 14:18

Heb mijn ritje van gisteren toch nog even ingetekend. Was nog geen 3 kilometer. Maar vond het toch wel zonde om het er niet in te zetten :P
Vanaf nu weer netjes Endomondo aanzetten. En een plastic zakje meenemen voor als het weer zo hard regent..

macha6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:08

Hahaha Simone gelukkig maar anders loop je nog verder uit op mij! := respect voor de mensen die ondanks de regen toch gaan rijden, ik ben toch wel echt een mooiweerruiter.. :P

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 18:21

Haha, geen paniek. Tijdens Epe zal ik hem niet vergeten }:)

gebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 20:43

helaas is mijn shet weer kreupel dus voorlopig zit er geen ritjes met de kar meer in.
sinds 3 weken een paardje gekocht en daar hoop ik in juli weer mee buiten te rijden.
komt de endomondo challenge volgend jaar ook weer?

Chouchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 21:00