Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maya schreef:LeukHeb me vast aangemeld
Maar die wandel en fiets kms. Moet je dan je workout op paardrijden instellen of tellen de wandel en fiets km's van Endomondo ook mee?
Ik wandel geregeld met én zonder paard, maar dat staat en blijft mij bij staan onder wandelen en niet onder rijden
mooney schreef:Qua kilometers of ranking maakt het mij niet zoveel uit, ik ben niet zo wedstrijdgericht ingesteld. Maar het is een challenge en voor mijn gevoel is dat iets dat iets wat je of zelf doet of met een vast team. Lastig uit te leggen.Vinden jullie het oneerlijk dat die mensen in theorie meer zouden kunnen rijden?
Maaiike94 schreef:macha6: Bij mij gaat het erom dat ik alles wat ik met mijn paard wandel (en dat is best veel elke maand) track onder wandelen. En dat zou ik ook graag blijven doen voor het overzicht in mijn statistieken.
Daarnaast is er ook al een aparte challenge voor alle activiteiten die je naast het rijden doet. Dus ik zie de meerwaarde van deze nieuwe regel niet zo. Ondanks dat ik er zelf voordeel mee zou hebben qua kilometers.