Hitte? Waar? Wij hebben gereden van ongeveer half 9 tot half 3 vandaag. Heeel vervelend ritje, 40 km door Goois natuurreservaat, lage vuursche en door wat kleinere bossen weer terug. Qua warmte ook goed te doen!
Ik heb nog een kort blokje om gedaan met Zanzi die de turbo aan had staan. Ik zat nog niet of hij töltte al weg en voor ik goed en wel mijn tweede beugel had was hij al in een drafje vertrokken. Dat was niet de afspraak.
Daarna lekker gegaloppeerd en nog wat sprongetjes meegenomen in het springbosje, hij vond het heerlijk om even de benen te strekken.
Hihi ik zie het al helemaal voor me, Zanzi die er vandoor sprint Fijn dat hij zo fit is
Wijslander
Geplaatst: 09-07-13 22:11
Haha Flew
Vanavond weer even naar het meertje geweest om af te koelen, maar Geisli had toch echt iets anders in gedachten... Die wilde crossen! Blijkbaar heeft de rust nu wel weer lang genoeg geduurd Dat wordt morgen of overmorgen weer rijden
brittney98
Geplaatst: 09-07-13 22:20
Ah nee net een heel stuk getypt en nu is het weg...
Haha leuk flew!
Sonja, dat merk ik ook heel erg dat ik met rijden gewoon lekker rustig aan wil doen maar Elwin heeft daar helemaal geen behoefte aan die rijd het liefst gewoon op het tempo wat we normaal ook rijden.
Lori
Geplaatst: 09-07-13 22:34
Ik vandaag nog eens gaan droog mennen met Jack, heerlijk rondje terug . Morgen misschien nog eens voor de lange lijnen met 'm maar groter rondje dan.
Vandaag weer een rondje wezen mennen met Ty! Hij had er ook zin in, heerlijke stukken gedraafd.
Anoniem
Geplaatst: 09-07-13 23:22
Ik heb wel een rondje gedaan...
Maar dan met vriendlief en te voet, we hebben een wandeling gemaakt...(zonder pony dus erbij) Nog stuk verkeerd gelopen waardoor we uiteindelijk pas weer om 2300 bij de auto stonden.
Ja,Herikhuizerveld/Beekhuizen. Gelukkig zagen we opeens de grote weg en moesten we dus dwars door dorp terug naar de auto....want anders als we de route gevolgd hadden waren we volgens mij pas echt rond half 1 bij de auto haha.
Net is zadel toegekomen eens zien wat ik vandaag doe heb nog geen singel voor er bij maar moet zien hoe en wat met de warmte (is nu al warm). Ga de afgelopen dagen nu telkens rond 16/17 u gaan lange lijnen.
Hier is het echt helemaal geen mooi weer, had ik mijn rijspullen nou maar meegenomen naar 't werk... De zon is er niet dus was goed rijden geweest. Dan morgen maar!
Heerlijk gereden! Net geen 16 km in net geen 2 uur. En nog wild gespot, gelukkig geen wilde stier dit keer, maar wel een hert, een buizerd en een zwijntje.
Owww ik ben zo happy , Yentle staat nu weer tussen de andere paardjes wel op een kaal stuk land wat meer zand dan grassig is dus nog steeds op t hooi maar ze kan nu weer kriebelen met de anderen ... naar het veulentje kijken en naar de geitjes ! Oh wat kan je daar blij van worden zeg ... vanavond weer een rondje rijden !
Somebitch
Geplaatst: 11-07-13 11:02
Even bijlezen
Snadrem, wat een lekkere omgeving heb jij toch om te rijden.
Nog gefeliciteerd DC
AlexVB Jammer ik had graag meegereden, maar dat wordt nog iets teveel ivm de blessure van mijn paard. Als jullie nog eens zo'n trainingsrit gaan doen wil je het dan hier weer melden. Ik zou graag een keer mee rijden.
Wauuw Britteney98 wat een paden!
Zo sorry mensen dat ik even niks van me heb laten horen, maar om half 6 's ochtends op stal zijn en pas 's avonds rond 20:00 uur thuiskomen breekt een beetje op. Gelukkig alleen morgen nog zo vroeg uit bed en dan vakantie! Dierenarts komt woensdag weer, Zembla staat nog op rust en baalt ervan dat hij de wei niet op kan. been is helemaal dun en hij loopt ook weer goed. Dus ik hoop dat we vanaf woensdag weer op mogen gaan bouwen.
Hoi Allemaal, het gaat weer lekker met yentle. Gisteravond het nieuwe dorpsommetje van 7 km samen gewandeld en vanmorgen weer lekker een uur gestapt ! Top !