Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

regen... allemaal niet ons weer. We zijn ook weer wat plaatsen gezakt op de ranglijst. Maar vandaag was het heerlijk. Veel gestapt wat gegaloppeerd (was heel zwaar) en wat gedraafd. De paardjes moeten duidelijk weer wat conditie opbouwen.

. Mijn eigen paarden dan. Heb nog wel eens een paard gehuurd en die had uiteraard wel een bit.
. Ik dacht eigenlijk dat ze gewoon veel jachtinstict heeft (heeft ze ook), dat het bij de paarden niet makkelijk ging. Maar ze blijkt gewoon doodsbenauwd voor het paard. Maar wel met het motto: de eerste klap is een daalder waard. Dus aanval is de beste verdediging.
.

Heb er eerst even 10 min naast gelopen. Eenmaal erop wilde hij gelijk in volle rengalop
Gelukkig was ie wel goed terug te rijden en heb ik hem even laten uitdraven op standje koersende draver (het is een haflinger). Bijna niet uit te zitten en m'n borsten voelen het nu nog
Maar, wel weer lekker 10km op de teller.
Onze eerste bosrit zonder mijn vriend erbij

chill dat iedereen tijd heeft om te rijden met dit lekkere weer
ik helaas vrijdag pas namelijk
marsyl schreef:Oh beter Dilan! Fijn dat je lekker ook alleen kan buitenrijden, kun je ook altijd gaan wanneer je zin hebtchill dat iedereen tijd heeft om te rijden met dit lekkere weer
ik helaas vrijdag pas namelijk