Vrees dat hier de challenge ook over is.. Vandaag ongelukje met de koets gehad, pony gelukkig niks, groom relatief ok, ik wat zwaarder gehavend maar niks wat niet weggaat en koets nogal kapot
Moet dus sowieso eerst hersteld worden maar voel er niet meer veel voor.. Ik blijf wel gewoon met de voetjes op de grond..
Waarom en wat er is gebeurd? Geen idee.. met 2 hebben we geen idee.. Het ene moment was hij zij lieve zelf, het volgende ging hij er in blinde paniek vandoor (en is dan linksaf gedraaid, weer gewoon de bos in..). Heeft hij misschien toch pijn aan die rug? Geen idee.. DA zegt dat hij daar niks meer voelt maar het zou het wel verklaren, het is echt zo ontzettend plots dat het gewoon niet normaal is.. Verder weet ik het niet, hij is x aantal ritten zo braaf en voorbeeldig en dan ineens is het weer prijs. Het zijn nooit grote dingen geweest maar als je alle akkefietjes optelt is het toch teveel geweest, op die manier hoeft het voor mij niet, dan doe ik wel gewoon fijn grondwerk met hem..