Ook de eerste keer na 4 maanden weer in het zadel. Ik heb bilpijn nu
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Nelleke_ schreef:Ik ga er vanuit dat het paard in de tussentijd door iemand anders op conditie is gehouden en dat het voor TS zelf inderdaad een spierpijnritje is geworden.

Het zonnetje scheen en het werd gewoon warm. 

niks mooi-weer-paardenmeisje
Alles lag al flink nat. Met de regen van gisteren en vandaag is de kans groot dat ze een aantal km verderop voorbij stal de sluizen van de sloot, die ook net achter stal langsloopt, dicht gaan zetten. Zodat er ginds niks overstroomt. Dat de sloot aan stal dan buiten de oevers komt of iig op zijn minst de drainagebuizen onder water zet... da's gewoon kak en betekend weer voor een aantal dagen niks kunnen doen. 

regende wel heel veel
. De jury sprak me de vorige keer aan, en zei,dat meerdere mensen zo'n paard als ik zouden moeten hebben. Sympathiek en braaf. Klopt ook
Wat een wind en regen! De bak ligt goed nat, hopelijk lukt het om morgenochtend even te rijden. Het water is niet echt een pobleem, wel dat de bak op een aantal plaatsen wakke plekken gaat vertonen als je er veel overheen rijdt. Zoals dat natte zand aan zee, lijkt op kleine plekjes drijfzand. Voelt dan elke keer alsof je paard zich mistrapt.